Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vääriä käsityksiä?

Vierailija
01.11.2010 |

Minulla on huonoja käsityksiä teistä ! kai...? Oletan, että te olette elämään väsähtäneitä ja rupsahtaneita! :) Olette täällä ANONYYMEJÄ, joten pyydän teitä kertomaan jotain itsestänne valehtelematta (että saisin kokonaiskuvan) :

itse:

hilla, 32 vuotta. harrastan liikkuntaa. tykkään siitä :) parasta minussa on takapuoli. harrastan enimmäkseen tanssia, ja olen hoikka ja sopusuhtainen. kasvoissani kaneinta ovat kulmakarvat ja silmät, ruminta perunanenä.

Minulla on kaksoset, patricia ja sandra. Ihania tyttöjä, heillä on ikää 1vuotta ja 2kk.

Olen onnellinen :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun suhteen sun käsitykses ei menny ihan pieleen. Mä olen 34 v. kolmen lapsen äiti. Harrastan lähinnä lukemista ja koiran kanssa lenkkeilyä ja koulutusta. Rakastan ruuan laittoa ja leipomista. Rumin osa musta on maha. Se on iso, löllö, raskausarpinen ja kaiken huipuksi siinä on iso leikkausarpi. Takapuoli on varmaan myös mun paras puoli, vaikka nykyään se mua inhottaakin, kun se on niin ISO.

Vierailija
2/3 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin ennen liikuntaa, nykyään ei oikein minneen pääse muuta kuin lenkille ja kotona jumppailen. Autot kiinnostaa vähän ja niitä tulee korjailtua aina kun on aikaa.

Olen normaalipainoinen (sopusuhtainen?) enkä oikein osaa sanoa mikä minussa olisi parasta, "shokeerasin" vasta sukulaisiani ja tuttaviani värjäämällä mustat hiukset hyvin lähelle oikeaa hiustenväriäni ja ottamalla yhtä lävistyskorua lukuunottamatta kaikki muut korut pois.

Parasta olisi ehkä silmät.

Minulla on yksi poika, puolitoista vuotias. Olen onnellinen vaikka avioeroni vasta astuikin voimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallinen, myös ihan sopusuhtais vartaloinen 29 vuotias nainen. En kuitenkaan varmaan ihan hoikka, sopiva, joidenkin mielestä hoikka olen. Vaaleat hiukset, ja ne ovat ehkä vähän liian pitkät :) Lapaluille, ja suorat otsahiukset. Mulla on yksi poika, jonka nimi on Jani. Mulla takapuoli on varmaan se HUONOIN osa, kun on niin littana, mutta kauneinta rinnat ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän