Voi **ttu että mulla on kiva mies!
Öinen takkuaminen lasten kanssa on mun hommia. Uniongelmaiset kaksoset 4v ja imetettävä vauva. Saan unta yleensä 5h yössä pätkistä koottuna. Mies taas nukkuu eri kerroksessa joka yö hyvin ja tekee tämän tuosta viikonloppureissuja mökille, jossa saa nukkua vaikka kellon ympäri. Jos joskus väsyä valittaa, se johtuu siitä, että on katsonut leffoja pikkutunneille.
Viime yönä sain sitten vauvan yöunille 24.00. Ja toinen kaksosista heräsi juuri, kun olin ehtinyt iskeä pääni tyynyyn. Lapsi oli sitä mieltä, ettei halua nukkua eikä olla "missään". Jaksoin tätä touhua vielä kaksi tuntia, kunnes pysyin tuskin tolpillani. Lapsi halusi isän viereen nukkumaan (tilaa olisi), joten toiveikkaana nappasin tyynyn ja peiton ja lähdettiin iskälle. NO EI VARMANA TULE TÄNNE NUKKUMAAN! NONI, MÄ HALUAN NUKKUA NYT! oli vastaus. Lähdettiin sitten takaisin ja lapsi valvoi vielä puoli tuntia. Suoraan sanottuna tekisi mieli läväyttää tuota äijää joskus.
Kommentit (24)
valoja ei laiteta, hoidetaan pissareissut sun muut hiljaisuudessa eikä anneta lapselle mahdollisuutta virkistyä vielä enempää. Pää tyynyyn ja ihan hiljaa ja itse voi maata vierellä silittelemässä tai jotain, mutta ei touhuta mitään. Mä olen sen verran itsekäs etten olis päästänyt miestä eri sänkyyn nukkumaan. Joskus on ihan ok, mutta ei joka yö. Lähde sä sinne mökille, kaverille tai vaikka hotelliin viikonlopuksi ja laita mies hoitamaan lapset.
Pistä pihalle, kun ei halua kuulua perheeseen, lasten kavatukseen. Yksin teet jo asiat tähänkin mennessä. Pääsisit vaan miehen passaamisesta.
Jos meillä olis vastaava tilanne, lykkäisin tuplat nukkumaan ukon kanssa ja itse hoitaisin vauvan heräämiset ja imetykset eri huoneessa.
Miksi mies nukkuu eri kerroksessa? Mä olisin kyllä jo vetäny lättyyn tuollasta miestä ja sanonu että samantien voit mennä pihalle nukkumaan kun ei susta mitään hyötyä ole kuitenkaan! On kyllä sinussakin vika jos tuollaseen suostut!