Mielenkiintoinen uutinen korvatulehduksen kotimittauksesta
http://yle.fi/uutiset/terveys_ja_hyvinvointi/2010/10/korvatulehdusten_k…
Yritys osuu kyllä kultasuoneen.
Kommentit (11)
panin kyllä merkille, että jutussa oli asiantuntijan roolissa lääkäri, joka on ollut kehittämässä laitetta eli saa siitä fyffeä ainakin jossakin määrin.
Mutta mikä jottei! Jos ei ole kovin kallis vimpain, voisin harkita ostoa.
ja se sanoisi että on korvatulehdus niin lapsen veisin lääkäriin.
Eli pois jäisi ne kerrat kun lääkäri toteaa: lapsella EI ole tulehdusta.
Lääkitys saattaa helpottaa lapsen oloa, lapsi saattaa parantua aikasemmin ja madollisesti tilanne ei pahene jos lapsella lääkitys.
mutta apteekin nimi tulee www.otometri.fi sivulle, kun tuote on myynnissä. Eli tässä kuussa asia selviää :)
mainos niin onneksi huomasin. Tarpeeseen tulee.
syötetään aivan turhaan antibiootteja lapsille ja myös aikuisille. Korvatulehduksen hoitoon ei tarvita antibioottia.
Eikö muka tarvita a-biootteja??? Onko miedän lapselle turhaan niitä syotetty?
syötetään aivan turhaan antibiootteja lapsille ja myös aikuisille. Korvatulehduksen hoitoon ei tarvita antibioottia.
Nimim. itse puhkeamisen kokenut ja lapsi myös, ja minulla alentunut kuulo puhkeamisten ja puhkaisujen vuoksi. Että leikitellään vain ja kokeillaan, että paranisko Buranalla...
Osa korvatulehduksista ei tarvitse antibioottia, osa ei ilman parane. Itse olen kärsinyt monista välikorvantulehduksista elämäni aikana, eikä koskaan ole ollut kivuton! Pistätkö lapsesi siis mielummin kärsimään järkyttävistä kivuista kuin annat lääkettä joka parantaa?? Sadistinen olet. Eriasia, jos on kivuton/lähes kivuton tulehdus ja ennustetaan että paranee ilman antibioottia. Itselläni ollut aina järkyttävä kipu (hammassärky kalpenee siinä rinnalla). Ja mikäli lapseni sanoo että korviin sattuu, niin lääkettä lähdetään hakemaan. Sairasta pistää lapsi kärsimään ja odottamaan että puhkeaa!
Eikö muka tarvita a-biootteja??? Onko miedän lapselle turhaan niitä syotetty?
Kyllä!
oli aloitettu...