Miten sitä nyt "nätisti" ilmaisee että en halua sua, koska...
Vinkkejä miten kertoa miehelle ettei tee mieli koska hän on lihava eikä pidä itsestään huolta ja kohdellut minua huonosti niin sekin vienyt haluja? Olen koittanut vinkata, sanonut suoraankin joskus, mutta mitään ei tapahdu. Liiat makkarat ja rinnat miehellä ei oikein nostata mielenkiintoa, varsinkin kun ne asettavat jo rajoituksia seksin harrastamiselle, eri asennoille jne. koska mies painaa niin paljon, että minuun sattuu tai hänen mahansa on tiellä asennoissa. Pitääkö kertoa, että haluaisin muita miehiä? Auttaisiko kolmas pyörä tai sivusuhteet (mahd. molemmille...)?
Koen tilanteen tosi hankalaksi ja osittain tunnen huonoa omaatuntoa, koska miehen läskit etovat minua. Ne haittaavat ulkonäköseikkojen lisäksi myös tosiaan eri asentojen mahdollisuutta. En halua nähdä niitä, saati koskea, tuntea. Haluan vähän kiinteäkroppaisempaa miestä. Mitenkäs sen sitten ilmaiset..?
Kommentit (16)
Varsinkin jos nainen itse on normaalipainoinen ja jopa urheilullinen. Läskitkin ihmiset pitävät enemmän normaalipainoisten ulkonäöstä. Itselleni laihtuminen on hankalaa, koska ruuasta ja juomasta on tullut samanlainen nautinto kuin seksistä. En osaa lopettaa syömistä, kun nälkä on lähtenyt. Silti minulla on ylipainoa vain 10 kg ja paino on pysynyt samana jo vuosikausia. Laihtuminen ei siis vaatisi isoja muutoksia, mutta projekti menee helposti läskiksi, jos mieliala ei ole hyvä. Pitkäjänteisyyttä laihtuminen vaatii, stressaavassa elämäntilanteessa se on toivotonta.
Jätä siis vihjailu.
Voisiko AP hieman selventää että mitä haluaa. Paskamahan ja moobsien sulattaminen kuitenkin vie helpoimmillaankin vuoden päivät. Että muija vähän vihjasee mahan koosta niin mies aloittaisi siitä innostuneena vuoden kestävän projektin jossa hän muuttaa koko elämäntapansa loppuelämäksi? Vai oliko tarkoitus että kun muija vihjasee niin jos seuraavana aamuna olis Adonis siinä vierellä? Jos nyt vihaat jo äijän ulkonäköä eikä seksi maita yhtään niin oletko valmis odottamaan koko sen ajan mitä mies laihuttaa ja kuntoilee että haaveilemasi urho on valmis? Mitä sitten? Tuleeko uusia vaatimuksia vai riittääkö mahan laihuttaminen? Luuletko itse olevasi niin täydellinen ihminen että voit ihan vaan yhtäkkiä heittää ukaasin ilmoille? Mitä jos miehesi heittä vastaavanlaisen, esimerkiski löysästä värkistäsi? Ostatko heti vihjeestä kuulat ja alat lantiopohjatreenit?
Pitääkö kertoa, että haluaisin muita miehiä? Auttaisiko kolmas pyörä tai sivusuhteet (mahd. molemmille...)?
Repesin. "Olet läski ja se on seksin kannalta hankalaa. Olet myös etova, saanko panna jotain toista?" No en tiedä miestäsi mutta aika varovasti lähtisin tolle tielle
t:edellinen
1. mies on lihonut, eikä viehätä. Tähän on ratkaisuna painon pudotus, jonka (kun miehelle puhutaan) voi sanoa aika suoraan, vittuilematta.
2. Haluat muita. Tätä sattuu, ja jos seksi oman kanssa ei oikein nappaa, tämä on ymmärrettävää. Miehesi laihtumista sen kertominen ei helpota, paitsi jos laihisprojektin aloittaminen vaatii pienen säikytyksen. Pettäminen on asia erikseen ja jos miehesi ei anna lupaa vieraissa käymiseen, teet väärin. Oma valinta.
3. miehesi on muuten kohdellut sinua huonosti. Voi olla syy erota, menne terapiaan tms., ei ole puolustus pettämiselle.
Täytyy sanoa että repesin itse lukiessani tuon viimeisimmän kommentin. Ehkä asia ei ole ihan noin mustavalkoinen ;) Enkä nyt tosiaan ole sanonut miehelle, että minua etoo. Toisten paneminen on sitä paitsi hänen oma ehdotuksensa, tosin eri syistä varmastikin kuin minulla.
Mutta joo, harrastan itse urheilua ja en omaa makkaroita tms. Olen normaalipainoinen. Miehen innostus liikuntaan lopahtaa, koska tulokset eivät synny tarpeeksi nopeasti. Minusta tuossa "läskissä" ja siitä eroon pääsemisessä on kyse myös ihan hänen omasta terveydestäänkin. Kyllä olisin valmis odottamaan vaikka sen vuoden miehen laihdutusta yms. En vaan voi sille mitään, että koen vatsamakkarat ja rinnat miehellä tosi epäkiihottavina.
Mies kuitenkin tykkää siitä, että itse olen hoikka ja on ilmaissut, ettei tykkäisi jos lihoisin, mutta itse lihoaa melkein vaan enemmän koko ajan. Miksi? Ei nyt mikään sikspäkki tarvi olla todellakaan, mutta voisi niistä isoista makkaroista nyt koittaa päästä eroon.
ap
tarkoitin että meinasin revetä itse kun luin kommenttia 5.
ap
Mies ei jaksa nähdä vaivaa, koska annat muutenkin pillua. Tämä on syy, miksi parisuhdetta etsivät huolehtivat yleensä paremmin ulkonäöstään. Tureessa suhteessa ei myöskään piereskellä tai muuten sikailla. Vieraskoreus kaikkoaa, kun pillua saa silloin kun huvittaa.
Mies kuitenkin tykkää siitä, että itse olen hoikka ja on ilmaissut, ettei tykkäisi jos lihoisin, mutta itse lihoaa melkein vaan enemmän koko ajan. Miksi?
sen enempää vaikka laihtuisikin?
Omanikin on ylipainoinen muttei se ole koskaan minua häirinnyt, eikä laihduttaminen sen puoleen innostanut. Riippuu ihan muista fiiliksistä kuinka hyvin aviosiippa kelpaa.
Kannattaa muidenkin miettiä rehellisesti, auttaisko se puolison laihduttaminen (yleensähän täällä puhutaan vaimon valaudesta) loppujen lopuksi ollenkaan?
noista kolmen tai useamman jutuista. niillä markkinoilla liikkuu aika paljon pintapuolisesti ajattelevia, turhamaisia ihmisiä ja lihava miehesi jää helposti lehdelle soittelemaan vaikka sinulla olisi vientiä, ei välttämättä mitenkään positiivinen lisä suhteeseenne.
Eikös kuule ihan paras tapa ole olla itse suoraselkäinen ja puhua tästä asiallisesti, suoraan ja hyvin rehellisesti. Siinä ei tarvi sen enempää pahoittaa toisen mieltä ja vittuilla, vaan normaalisti ottaa asia esille, ei liioitella eikä vähätellä toista. Joillekin myös salailu, välttely ja valehtelu on paljon suurempi asia kuin se että toinen sanoo suoraan missä vika. Tätähän ei voi korjata jos asiaa ei ensin halkaista kahtia molempien osapuolien kesken.
Kannattaa kokeilla, siitä voi olla jopa hyötyäkin (vaikkei kaikki niin uskoisi).
meillä on sama juttu - mutta toisinpäin. Vaimo on syönyt itsensä sairaalloisen lihavaksi.
Ällöttää, mutta meillä on kolme lasta.
Voi vittu että mua vituttaa tämä tilanne.
Älkää syökö itseänne valaaksi !
Mua kieltämättä ottaa päähän, että meillä mies on se valaaksi lihonnut. Jotenkin mun on helpompi ymmärtää, jos naiselle käy niin raskauksien myötä, mutta musta ei kolmen muksun jälkeen edes nää että oon synnyttänyt. Kyllä jokainen voi pitää huolta itsestään jos vaan haluaa... joillekin tietysti laihduttaminen voi olla vaikeampaa, mutta ehkä sitten voisi koittaa olla ainakin lihoamatta enempää..
Eihän raskaana olevan tarvitse syödä kahden aikuisen edestä. Miksi siis helpompi ymmärtää?
Jotenkin mun on helpompi ymmärtää, jos naiselle käy niin raskauksien myötä
Antakaa ruoantähteet koirallenne, miehen ei tule niitä syödä. Älä laita miehelle hyvää ruokaa. Huolehdi siitä että saa vain pieniä annoksia että just ja just pysyy hengissä.Tehkää asioita yhdessä sen sijaan että marmatatte toistenne lihavuudesta.
Oikeasti, vaikeahan tuollaista on sanoa loukkaamatta, sanoi sen kuka tahansa, mutta varsinkin oma kumppani. Harrastatko itse liikuntaa? Saisitko miehen mukaan? Kuka tekee teillä ruoat - voisitko ohjailla ruoanlaittoa kevyemmäksi, vaikka omaan hyvään, kevyempään oloosi vedoten? Yhteinen liikuntaharrastus, karppaus tms.
Kyllä saat nähdä vaivaa, jos meinaat miestä saada laihtumaan "salaa". En itse ole ylipainoinen, mutta voin kyllä kuvitella miltä tuntuisi, jos mies kommentoisi jotain tuon suuntaista, kuinka häntä etoisi katsoa tai koskea minua. Tai muutenkaan ehdottelisi jotain, jolla voisin olla hänen silmissään miellyttävämpi. Me ihmiset vaan ollaan sellaisia.
Ymmärrän kyllä sinua toisaalta, älä nyt huonoa omatuntoa siis tunne - me ihmiset ollaan myös sellaisia, että tarvitsemme visuaalista kiihotusta. :) Joku tykkää muhkummasta, joku ei.