Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on naurettavaa, että tämä uutinen oli Metro-lehden kannessa

Vierailija
31.10.2010 |

http://omakaupunki.hs.fi/helsinki/uutiset/mies_heitti_koirat_parvekkeel…

Ja Ior Bockin murhasta Munkkiniemessä vain pikkujuttu.

Ihmisen henki on aina arvokkaampi kuin eläimen.

Enkä ymmärrä myöskään sitä kohua, joka syntyi, kun takaa-ajettu mies ampui haulikolla poliisikoiran ja se näytettiin nelosen uutisissa vuosia sitten.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen henki ei ole arvokkaampi kuin eläimen. Yhtä arvokas.

Paist sinun henkesi, mun kissani on miiiljonaa kertaa sun edelläsi.

Vierailija
2/3 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen henki ei ole arvokkaampi kuin eläimen. Yhtä arvokas. Paist sinun henkesi, mun kissani on miiiljonaa kertaa sun edelläsi.

Mummoni itki kun hänen persialainen kissansa kuoli mutta huokasi helpotuksesta, kun miehensä kuoli. Sanoi vielä minulle että rakastaa enemmän kissaansa kuin omaa lapsenlastaan eli minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kosta koko maailmalle sitä, että juuri sinulle kävi niin, että mummo rakasti enemmän kissaa kuin sinua. Se ei ole muiden kissojen tai koirien vika. Anna ihmisten surra äläkä vähättele toisten tunteita. Ihmisille on normaalia raivostua siitä, kun puolustuskyvyttömiä pahoinpidellään.

Älä piiloudu tuon " ihmisen henki on arvokkaampi kuin eläimen " -liibalaaban taakse vaan ota vastuu omista teoistasi. Kävitkö katsomassa mummoasi usein? Piditkö hänelle seuraa? Osoititko millään tavalla välittäväsi?

Kissat tuntien se mummosi kissa teki nuo kaikki. Siinä on jo syytä sille, että kumpi ansaitsi rakkautta enemmän.

Minä rakastan koiriani paljon enemmän kuin esimerkiksi veljeäni. Hän on mulle aina kylmä, epäkohtelias eikä pidä yhteyttä, jos ei tarvitse jotain. Millä tavalla mun pitäisi tällaista ihmistä arvostaa jotenkin automaattisesti enempää kuin koiriani, jotka ovat aina mut nähdessään iloisia?