Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotikutsuvaatteiden muut kulut

Vierailija
31.10.2010 |

Kaveri piti lastenvaatekutsut enkä päässyt paikan päälle. Tilasin kuitenkin kohteliaisuudesta yhden vaatteen. Yllätyksekseni vaatteen hintaan lisätään 4,95€ toimisto- ja postikuluja sekä 1,7€ laskutuslisää.

Olisi hassua, jos olisi tilannut vaikka jonkun 10€ tuotteen, lisät olisivat olleet melkoisen suuri osuus hinnasta. No, onneksi ei maailma tähän kaadu, mutta ihmettelen vain näitä lisiä..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös me&i kutsuilla. Olin hämmästynyt.

Vierailija
2/6 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperware, Partylite, jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaverisi ei informoinut sinua noista lisäkuluista? Toimituskulut nyt on ihan ymmärrettävät, ne nyt tulee (lähes) jokaisessa nettikaupassakin tuotteiden hinnan päälle. Ja laskutuslisä tulee Meandillä silloin, jos et maksa tuotetta luottokortilla.

Onhan se iso summa tosiaan, jos vain yhden tuotteen tilaa. Mielestäni kaverisi teki väärin, kun ei kertonut noista. Itse kutsuilla asia olisi kyllä selvinnyt :)

Vierailija
4/6 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että joskus konsultti maksaa tuollaiset kulut? Ei nimittäin ole mulle koskaan tullut tuollaisia lisiä Tupperissa tai Partylitessä.

Vierailija
5/6 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että joskus konsultti maksaa tuollaiset kulut? Ei nimittäin ole mulle koskaan tullut tuollaisia lisiä Tupperissa tai Partylitessä.

Vierailija
6/6 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä miksi tilasit kohteliaisuudesta, jos et edes päässyt paikalle? Minä en edes käy millään kutsuilla, mutta silti kutsuja tulee varmaan joka kuukausi. Kalliiksi tulisi tilailla vain kohteliaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi