Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole yhtäkään kummilasta :(

Vierailija
31.10.2010 |

Olisin hyvä kummi. Ottaisin lapsen aina kun mahdollista meille hoitoon, veisin huvipuistoon joka vuosi, muistaisin merkkipäivinä, viettäisin lapsen kanssa laatuaikaa, jos vanhemmat toivoisivat, voisin jopa toimia uskonnollisena kasvattajana. Mulla on 2 ihanaa omaa lasta, mutta olisi kiva saada kummilapsikin.

Kiitos, sain purettua taas tämänkin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollanikaan ei ollut yhtään ja luuli jo jäävänsä kokonaan ilman, mutta sitten saikin yhtäkkiä kaksi ihan pienen ajan sisällä!

Voisitko ajatella olevasi kummi jollekin jossain kaukana kehitysmaassa? Kummius olisi erilaista, mutta varmasti palkitsevaa!

Vierailija
2/16 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on 8 kummilasta, ikähaarukassa 22-2, joille en harmi kyllä ole pystynyt enkä pysty lähiaikoinakaan antamaan sitä, mitä pitäisi.. lähinnä aikaa siis. Omia lapsia on nyt 3.

Sitä välillä manaa, että on niin munaton ollut, ettei ole osannut nätisti kieltäytyä, mutta toisaalta, ei siitä VOI kieltäytyä ja onhan se kiva, että minua pidetään niin hyvänä tyyppinä, että monen lapsen kummiksi kelpaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en totisesti varmaan ennättäis ja jaksais erityisesti pitää huolta ja lystiä kummilapsen kanssa. Oma lapsi ja omat jutut vie jo niin kovasti aikaa. Eikä me edes kuuluta kirkkoon niin voip olla että ei ikinä tarvitse kieltäytyä kunniastakaan (vaikka tuskin kehtaisin). Omalla lapsella on kaksi "kummia" kyllä, mutta heillä ei ole mitään velvoitteita, tulevat kyläilemään jos jaksavat ja ovat kyllä jaksaneet todella kiitettävästi.

Vierailija
4/16 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kuulu kirkkoonkaan.

Voithan sinä olla ystäväsi lapsille sellainen mukava/ihana täti joka huolehtii ja viettää aikaa niiden ihanien lasten kanssa. Varmasti vanhemmat eli ystäväsikin osaisivat arvostaa tätä elettä.

Vierailija
5/16 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisarukset on vielä nuoria & sinkkuja. Niiltä tuskin on odotettavissa lapsia vielä lähivuosina.

Mun sisarukset on kyllä jo pariutuneet ja toisella on jo 1 lapsi. Valitsivat kummiksi puolison sisaren.

Mun paras kaveri valitsi ainokaisen lapsensa kummiksi toisen kaverinsa, jonka lapsen kummiksi häntä itseään oli pyydetty. Olen sitten toiminut jonkinlaisena varakummina.

Ei pitäisi valittaa, mutta taas 1 kaveri hehkutti facebookissa omaa uutta kummilastaan. Kirpaisee jostain syystä näin vanhemmiten enemmän.

Vierailija
6/16 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otan mielelläni lisää.

Vierailija
7/16 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä taas uudelle syntyvälle vauvalle ei tahdo löytyä kummia, joka osallistuisi edes joskus hänen elämäänsä ja olisi kiinnostunut lapsesta! Muidenkin lasten kummien kanssa mennyt pariskunnan erojen tai muiden meistä riippumattomien syiden vuoksi tilanne vaikeaksi. Surullista!

Vierailija
8/16 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus täälläkin kyselin, olenko ainoa, jolla ei ole yhtäkään kummilasta. No, sittemmin olen päässyt sisaruksen lapselle kummiksi ja olen kyllä todella onnellinen tästä luottotehtävästä. Ehkä sinutkin joku vielä pyytää..?

Vierailija
9/16 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama vika. :( veljen vaimo ei jostai syystä pidä minusta,ni ei ollu uutinen että valkkasivat kaikki muut sisarrukset kummeiksi,mutta minkäs teet.

meillä taas on totaalii puute kummista,mikäli viidennen lapsen saisimme.

Vierailija
10/16 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljen vaimon perheen kuopuksen kummiksi, mutta samasta syystä valitsivat jotkut ihan muut. No, lopputulos on kuitenkin ollut se, että mä olen ko. lapsen elämässä paljon paljon enemmän kuin hänen kumminsa koskaan..

Vierailija
11/16 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitin sanoa mieheni siskon perheen kuopuksen.

Vierailija
12/16 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oikein tiedä mitä pitäis tehdä, kun on sellainen ujo tapaus, että juoksee karkuun, kun nähdään. Ekaluokkalainen on. 3 sisarusta hänellä on ja kaikki muut kyllä tulevat syliin ja juttelemaan... itselläni 3 poikaa, joita kummityttöni myös pelkää :(

Vierailija
13/16 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivonut kummilasta ripillepääsystä saakka, yli puolet elämästäni, mutta en ole vieläkään päässyt kummiksi. Minullakin on kaksi omaa lasta, mutta haluaisin olla myös kummi jollekin lapselle, viettää aikaa hänen kanssaan, olla tärkeä aikuinen... Haluaisin muistaa häntä merkkipäivinä ja muutenkin, ottaa hoitoon, tehdä kaikkea mukavaa.

Välillä tuntuu, että taidan olla todella huono ihminen, kun kukaan ei kelpuuta minua kummiksi lapselleen. Ja itse ajattelen, että olisin varmasti asialleni omistautuva kummi.

Ehkä jonain päivänä... Ystäväpiirini vain on valitettavan pieni, eli mahdollisuuksia ei kauhean usein edes osu kohdalle.

Vierailija
14/16 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivonut kummilasta ripillepääsystä saakka, yli puolet elämästäni, mutta en ole vieläkään päässyt kummiksi. Minullakin on kaksi omaa lasta, mutta haluaisin olla myös kummi jollekin lapselle, viettää aikaa hänen kanssaan, olla tärkeä aikuinen... Haluaisin muistaa häntä merkkipäivinä ja muutenkin, ottaa hoitoon, tehdä kaikkea mukavaa. Välillä tuntuu, että taidan olla todella huono ihminen, kun kukaan ei kelpuuta minua kummiksi lapselleen. Ja itse ajattelen, että olisin varmasti asialleni omistautuva kummi. Ehkä jonain päivänä... Ystäväpiirini vain on valitettavan pieni, eli mahdollisuuksia ei kauhean usein edes osu kohdalle.

lohduttaa,ei se sun huonoudesta taatusti johdu! mäkin oon tosiaa ripille pääsystä asti haaveillu.

Vierailija
15/16 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on kuollut, toinen ei ole yhteydessä meidän perheeseen eikä kummilapseensa enää erotapauksen takia ja kolmas on siskoni, mutta hän hoitaa vain pakolliset "kumminvelvollisuutensa" eli joulu- ja synttärilahjat :(

Vierailija
16/16 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit tehdä kaikkea haluamaasi jonkun ystäväsi/sukulaisesi lapsen kanssa?? Itse en kuulu kirkkoon, enkä ole siis kenenkään kummi, mutta teen ja olen juuri mainitsemiasi asioita muutamalle läheiselle lapselle. Ei ole käynyt mielessäkään, että mulla pitäisi olla joku titteli??!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän