Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-_-_-NELIAPILAT kesäkuussa-_-_-

01.06.2008 |

Aloitellaanpas nyt tämä kuukausiketju, jos sopii ;)

(toivottavasti kukaan ei ehtinyt jo aloitella tätä...)

(.) Edelleen odotellaan jotain ratkaisua tähän odotukseen.... Menkkoja ei kuulu, ei edes tuntemuksia. Plussaa ei kuulu mutta aaltomainen etova olo läsnä lähes joka päivä.

Mietinkin että eikös plussa tarvi aikaa semmoset 16-17pvää oviksen jälkeen jotta näkyy testissä?! Itsellä kun oli ovis vasta kp17, joten kun siihen lisää about 16-17 päivää, tulosta vois odotella siinä kp33-34... eli maanantai-tiistaina!

Jos ei muuta kuulu, niin testailen tiistaina! Jännää.... :p

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus oli ja meni. Meillä ihan rauhallisissa merkeissä mökeillessä. Grillattiin, saunottiin, veneiltiin, retkeiltiin lasten kanssa mökin lähimetsissä ja sen sellaista.. Vaikka keli ei ollutkaan erityisen lämmin niin pahemmilta sateilta vältyttiin. Vain yksi sadekuuro kasteli meidät kesken retkeilyn.. Muutoin vettä tuli vain öiseen aikaan ja mehän olimme aina jo ajoissa nukkumassa. Ei sitä muutoin jaksa ennen seitsemää ylös nousta. Meillä kun aika aamuvirkkuja nuo lapset..

Mökillä sitte taas juttelin miehelle että jos vielä yksi.. Jos vaikka ensi kesänä meillä olisi kasvamassa pieni salaisuus..

Miehen mielestä on ihan söpöä kun minä sellaisia haaveilen, mutta aika epätodennäköistä kuitenkin että niin kävisi.. Voi siis olla että nelonen jää meillä vain haaveeksi..

pönttö-örvelö

Vierailija
22/29 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips. Olen lukenut suht tunnollisesti palstaa pidemmän aikaa mutta en ole itse saanut aikaiseksi esittäytyä. Paha minä!

Minä kirjoittelen täältä eteläisestä Suomesta. Kolme lasta: poika 4/00, tytöt 1/02 ja 3/07. Miehen kanssa ensin "salaa" hassuteltiin ajatuksella, että neljäs :)

Sitten se muuttui todeksi, että josko ihan oikeasti. Ympäristön paine (ja työn) on aikamoinen ja se vaikutti varmaan eniten, että päätöstä lykättiin. Hulluahan se on mutta näin vaan kävi. Mutta emmehän voi muiden mukaan elää, siispä annoimme neljännelle luvan tulla jos on tullakseen. Eli tjot-meinigillä ollaan menty kuukausi toisensa perään. Ajattelinkin, että jos vauvaa ei kuulu syksyyn mennessä niin unohdetaan koko juttu...

... mutta toisin kävi. Juhannuksena plussasin ja tässä sitä ollaan! Epätodellinen olo. Osittain pelkoa, osittain iloa. En osaa oikein vielä tajuta koko asiaa. Mies on aivan haltioissaan. Mutta minun kroppa ja niin edespäin.

Ihanaahan tämä on, tietysti, olemme toivoneet kovasti mutta silti tunne on hurja! Neljäs! Meille??? Hullujako ollaan?? Auto pitää vaihtaa.. ja ja ja ja... huoh.

No, kaikki aikanaan. Odotellaan nyt ja toivutaan uutisesta.

Toivottavasti plussia tippuu lisää kesän aikana :)

Z ja lapset 8v, 6.5v ja 1v33kk ja masuasukki rv7 (kai)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/29 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Zeldatar mukaan! Ja vielä samaten on plussattukkin, oikein paljon onnea matkaan!

( . ) Täällä tuhrutellaan edelleen...nyt ku kotia on tultu on lekurille pakko mennä...ei kyllä huvita sitte yhtään...mitähän tää sitte oikein on, ei varmaan tyhjentyny kohtu sittenkään kunnolla :( Pitäs nyt kattoa miten kauan tätä nyt on jo kestäny...ei ole tullu pantua ollenkaan ylös, hyvä minä, koittaa nyt jälkeenpäin muistella...Miehellä(ki) alkaa hermo mennä tän tuhruttelun kans, ku ei pääse kunnon toimiin nyt ollenkaan :DD ihana tuo mieheni...

Kaakokirahville kans onnittelut nyt ihan oikean yrityksen alkamisen johdosta..iiks kohta sääki tuut plussauutisia tänne kertomaan bdbdbd

Älähän Pönttö-örvelö heitä vielä pyyhettä kehiin jos tuo kultasi kuitenki noin puhui...eli ei kuitenkaan suoraan kieltäny eihän? :D Toivotaan että kuitenki lämpenis teilläki...

Ja toivotaan että nää ilmat kans lämpenis, ihan hirveetä löträämistä tuolta taivaan puolelta...joka paikka ui kohta...ja ulos ei kyllä hirveesti tee mieli, ei..

Lomia ootellessa ja plussatuulia puhallellessa

nani ja poikakatras

Vierailija
24/29 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lueskellut ketjua silloin tällöin, mutta olen perin saamaton näihin kirjoituspuuhiin. Nyt oli pakko kirjoittaa, kun huomasin Zeldattaren kirjoituksen ja oli mukava löytää joku samalla kaavalla menevä :) Meillä on ennestään poika -10/00, ja tytöt 3/02 ja 08/07 ja minäkin tein plussa-testin pari päivää sitten! Aikataulusta ei ole tietoakaan, kun imetän vielä edellistä ja menkat on ollu vasta pari kertaa melkein kahdeksan viikon välillä.

Tervehdys myös Nanille ja Pönttö-örvelölle, muistaakseni olitte yhtä aikaa elokuisissa viime vuonna! Paljon olen tosin jo unohtanut tuosta ajasta...

Meille tämä lapsukainen (jos kaikki menee hyvin) on luultavasti viimeinen, sitten olisi kaksi paria kasassa. Täytynee jossain vaiheessa hypätä tuonne odottajien puolelle, mutta tämä tuntui nyt vielä omalta paikalta, kaikki on vielä niin epätodellista.

Plussatuulia muillekin neljännen puuhaajille!

Miksuliinu ikuisen sateen keskeltä

Vierailija
25/29 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Miksuliinu ja Zeldatar! Ja oliko muitakin plussanneita, joita en vielä ollut onnitellut? Onnea kaikille tasapuolisesti ja suojelusenkeleitä neliapiloille matkaan! :)

Meikäläisellä on ovisajat parhaillaan tai ehkä se meni jo.. Parin viikon päästä sitten nähdään joko meille se neljäs suotas..

Mulla on tänään tullut jotain ihme välivuotoa, mitä ei aikasemmin oo ollut. Toivottavasti johtuis oviksesta eikä kroppa oo mennyt sekaisin!

Nyt odotellaan niitä alkukesän lämpimiä ja aurinkoisia ilmoja takasin tulevaks. On se kumma kun ei oo kohdin koskaan tuon säätilan kanssa! Joko on liika kuivaa ja kaivattais sadetta tai sitten sataa jatkuvasti.. Ens viikolla miehellä alkaa loma tai ehkä vielä jotain hommia joutuu ens viikon tekemään, mutta sitten lähetään varmaan vähän reissun päälle ja olis kiva kun olis hyvät ilmat (helteistä en välitä, mutta kun ei satais). Huomenna lähetään lasten ja parin kaverin (+lapset) kanssa risteilemään. Lapset oottaa kovasti ja itellekin mukavaa vaihtelua! :)

Hyvää kesän jatkoa!

--sani

26/29 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta miksuliinu...menit sääki jo plussamaan, oikein paljon onnea ja enkeleitä mukaan! Elokuisista yks toinenki on jo plussannut muistaakseni joulukuun puolella oli la...Tulehan sitte kertomaan mihin se teidän la sijoittuu...niitä on niin kiva lueskella!

Mää en ole vieläkään saanu aikaseksi soittaa sinne lekuriin, joteki nuo päivät menee niin äkkiä että sitä jää sitte vaan soittamatta....mutta nyt näyttäis että se tuhru loppuis....tai mene ja tiedä..

Eipä mulla tän ihmeempiä, piti tuota Miksuliinua tulla onnittelemaan :)

Hiljaista elo täälläki tuntuu olevan, lomalla tietty kaikki ovat. Mutta niinhän sitä pitääki :D

Ihanaa viikonloppua kaikille!

nani kera poikien

Vierailija
27/29 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi Haavelija/kuumeilija joukon jatkoksi tulossa.

Jokaisesta raskaudesta aina täällä keikkunu ensin kuumeilijoiden, sittemmin odotus-palstailun merkeissä. Ja taas löysin itteni sivuilta. Aika meni ennen kun sain itteni taas kirjauduttua sivuille.

Viime vuoden toukokuun viimenen (la 7.6.07) meille tupsahti poikajoukon kuopus. Eli kolmen pojan äitinä kuumeilen ja PAHASti perheeseen lisää naisvoimaa.

Pojat siis 02,05 ja 07

Isäntä ei oikein lämpene ajatukselle neljännestä. Toisaalta ymmärrän ukkelin näkökulman ja oma järkikin sanoo hellittämään jo suunnitelmista, ,mutta mutta,, oon aina tuntenut ja pelkään että tulen tuntemaan vajaavuutta tai tunnetta että elämästä puuttuu jotain, jos meidän perheessä ei ole tytärtä.. tosin mitäs sille voi jos alkaa oleen lauma poikia ja tyttöä ei näy, mutta siinä vaiheessa voi ainakin sanoa että yritetty on ja meille ei vaan ollu tarkoitus tullakkaan typyä (onpa omanapaista :p )

Meillä menossa talonrakennus projekti perustusvaiheessa ja talokin mitotettu 4 mh (pojille omat), joten sekin jäähyttää tätä haaveilua.

Miten ootte autojuttua miettiny jos neljäs tulee ? JA useimmille näyttää jo tulevankin ONNITTELUT TEILLE PLUSSANNEILLE :x

Mani ja 3 RRRiiviö jannua :p

28/29 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna sitte pitäs uus pino laittaa ku näitä kk-pinoja ois ilmeisesti tarkotus pitää...

Aika hiljaseksi on meidän pino nuutunut...onko kaikki sitte plussanneet vai missä sitä ollaan...tulkaahan kaikki neljännestä haaveilevat pinoilemaan vaan!

Manille vaan sydämellisesti tervetuloa mukaan! Meillä menee nickit aika lähekkäin :) ja meiltäki löytyy kolme poikaviikaria :)

Tytöstä sen verran että kyllä sitä aina välillä tyttövauvasta haaveilee juuri sen vuoksi ku nuo poikien hommat on niin kaukana omasta ajatelumaailmasta...ei siis ole mitään "tyttöjen juttuja"...rakastan poikia ihan suunnattoman paljon ja olen ikionnellinen heistä ja olen erittäin valmis vielä useammanki poikalapsen äitiksi...olenki vitsaillut seitsemästä veljeksestä :DD Mutta nyt ku vanhimmat pojat ovat jo 8 ja 13 niin kyllä mun on todella vaikea heidän juttujaan ymmärtää (rc-autot, tietsikka ja xboxpelit, kuulasodat yms.) vaikka mää todellakin yritän kaikkeni, en haluais jäädä heidän elämänsä ja juttujensa ulkopuolelle. Onneksi heillä on aivan ihana isukki joka heidän kanssaan noita poikien juttuja sitte puuhailee...

Meillä tämä kohta 11kk junioiri on niin kuopusta että, hän meinaa pompottaa koko perhettä mennen ja tullen hänen mukaansa....ja virtaa hällä on vaikka muille jakaa...Siis tällä poitsulla on niin mainio tempperamentti että oksat pois, isukki eilen sanoki että kyllä tälle pitää kaveriksi saada joku "tätimoonika" pikkusisko taikka kans vahvan luonteen omaava pikkuveli jöötä pitämään :DD on sen verta menoa ja meininkiä meillä nyt...

( . ) se nyt sitte kuiteski loppu se tuhruttelu, vihdoinki! Niin siinä käy ku lekurilla uhittelee :) Nyt mulla ei vaan ole mitään hajua mun kierroista ja muusta....eli touhutaanpa sitte siihen tyyliin että jospa vailla tänään(ki) ois ovis.... :DD

Hmm mutta pitää mennä, rupes sen verta tuoksahtamaan tuolla lattian tasossa...

nani kera pikkupoikien ja isukin

29/29 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna sitte pitäs uus pino laittaa ku näitä kk-pinoja ois ilmeisesti tarkotus pitää...

Aika hiljaseksi on meidän pino nuutunut...onko kaikki sitte plussanneet vai missä sitä ollaan...tulkaahan kaikki neljännestä haaveilevat pinoilemaan vaan!

Manille vaan sydämellisesti tervetuloa mukaan! Meillä menee nickit aika lähekkäin :) ja meiltäki löytyy kolme poikaviikaria :)

Tytöstä sen verran että kyllä sitä aina välillä tyttövauvasta haaveilee juuri sen vuoksi ku nuo poikien hommat on niin kaukana omasta ajatelumaailmasta...ei siis ole mitään "tyttöjen juttuja"...rakastan poikia ihan suunnattoman paljon ja olen ikionnellinen heistä ja olen erittäin valmis vielä useammanki poikalapsen äitiksi...olenki vitsaillut seitsemästä veljeksestä :DD Mutta nyt ku vanhimmat pojat ovat jo 8 ja 13 niin kyllä mun on todella vaikea heidän juttujaan ymmärtää (rc-autot, tietsikka ja xboxpelit, kuulasodat yms.) vaikka mää todellakin yritän kaikkeni, en haluais jäädä heidän elämänsä ja juttujensa ulkopuolelle. Onneksi heillä on aivan ihana isukki joka heidän kanssaan noita poikien juttuja sitte puuhailee...

Meillä tämä kohta 11kk junioiri on niin kuopusta että, hän meinaa pompottaa koko perhettä mennen ja tullen hänen mukaansa....ja virtaa hällä on vaikka muille jakaa...Siis tällä poitsulla on niin mainio tempperamentti että oksat pois, isukki eilen sanoki että kyllä tälle pitää kaveriksi saada joku "tätimoonika" pikkusisko taikka kans vahvan luonteen omaava pikkuveli jöötä pitämään :DD on sen verta menoa ja meininkiä meillä nyt...

( . ) se nyt sitte kuiteski loppu se tuhruttelu, vihdoinki! Niin siinä käy ku lekurilla uhittelee :) Nyt mulla ei vaan ole mitään hajua mun kierroista ja muusta....eli touhutaanpa sitte siihen tyyliin että jospa vailla tänään(ki) ois ovis.... :DD

Hmm mutta pitää mennä, rupes sen verta tuoksahtamaan tuolla lattian tasossa...

nani kera pikkupoikien ja isukin