Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset ihmiset, miten voikin olla niin naurettavia???

Vierailija
31.10.2010 |

Otetaan nyt pari esimerkkiä: Joku tosiaan haluaa pitää lapsettomat häät, tämähän nyt ei kaikille mammoille mitenkään sovi.

Heidän mielestään ei saisi edes kutsua lähettää ellei ole lapsillekkin tarkoitettu.

Villi veikkaus on se, että jättääkin kutsun lähettämättä ajatuksena ei se kuitenkaan tule alkaa mammat huutelemaan moukkamaisesta käytöksestä, katkoo suhteita kerta ei kutsua tippunut.

Niin miksiköhän ei kutsua tule??

Vaikeaa sanoa kutsuun joka on ilman lapsia: kiitoksia kutsusta, valitettavasti emme pääse paikalle.

Toinen: Kamala valitus pikkujouluista, minkähän tekosyyn sitä keksisi jottei tarvitse mennä. Noh helkutti sanoo vain että valitettavasti en pääse osallistumaan. PISTE

Tai kannattaa kokeilla: kerta ei ole koko perheelle niin en todellakaan tule :D

Alan tosiaan ihmettelemään eikö vanhemmat voi uhrata yhtä iltaa joihinkin juhliin, eihän se ole vuodessa kuin se yksi kaksi iltaa pois perhe-elämästä.

Eriasia tietenkin jos ei oikeasti saa lapsenvahtia, mutta suurin osa ei vain halua jättää lapsiaan/miestään illaksikaan.

Seuraavaksi sitten jo meuhkataan kun ukko käy pikkujouluissa, illanvietossa poikien kanssa ja mamma ei koskaan pääse mihinkään. Ja on niiiin puuduttavaa perhe-elämä ja olisi joskus kiva päästä.

NO MENISI SITTEN EIKÄ KEKSISI TEKOSYITÄ!!!

Anteeksi purkautuminen, mutta tämä kuva täältä on minulle tullut

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tehdä asioista aina niiiiiin vaikeeta.

Itse menen häihin ilman lapsia ja pikkujouluihin. Mies voi myös omiin menoihinsa.

Vierailija
2/11 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä ja anna toisten elää

...muttakun, eikun ja valivali...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tuli asiaa!

Vierailija
4/11 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kärjistetysti, ei silti ole kovin kaukana totuudesta jos miettii näitä keskusteluita mitä täällä on.

Kertokaas nyt ihmeessä te jotka ette mene mihinkään ilman lapsia tai miestä, miten sitten teitä pitäisi kutsua johonkin jotta olisitte tyytyväisiä?

Tai missä tilanteessa lopetatte sen valituksen esim miehen menoista ja omista kotitöistä kerta ette itse HALUA lähteä mihinkään.ap

Vierailija
5/11 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mua ei kutsuta lasten synttäreille, vaan lapsi saa kutsun ja mä en pääse mukaan. Ihan menee lapsi niihin yksin ja mä joudun jäämään kotiin.

Tätä on jatkunut nyt jo monta vuotta ja lapsi ei halua mua mukaan, en tajuu tätä!!

Vierailija
6/11 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä näyttää olevan ihme kyky tehdä yksinkertaisista asioista elämää suurempia.

Mulle on yks ja sama käynkö joka häissä, saatan olla menemättä enkä välttämättä edes perustele. Vielä vähemmän kiinnostaa muiden meneminen/menemättömyys! :D

Puhumattakaan pikkujouluista, yleensä päätös syntyy samana päivänä, miltä nyt sattuu tuntumaan ja miten sattuu huvittamaan.

Se on vain sitä että mitä kenenkin elämä pitää sisällään...joillakin sitä sisältöä on enemmän, joillakin vähemmän...JOidenkin elämä nyt vain ikävästi täyttyy muiden elämällä...mutta so what. Eipä oikeasti kiinnosta! :DDD

Vierailija
7/11 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua mennä johonkin esim. ilman lapsia, niin ilman sen kummempaa draamaa voi varmaan ilmoittaa, ettei pääse.

Ja tosiaan, miksei aikuinen ihminen voi joskus vaikka lähteä yksinkin johonkin. Tuskin kenenkään elämä siihen kaatuu. Ja miehellä ja lapsillahan saattaisi olla vaikka kivaa ilman äitiä, hui!

Vierailija
8/11 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheskään aina. Hyvä vain , en jaksa teennäistä kahvijauhantaa.

kun mua ei kutsuta lasten synttäreille, vaan lapsi saa kutsun ja mä en pääse mukaan. Ihan menee lapsi niihin yksin ja mä joudun jäämään kotiin.

Tätä on jatkunut nyt jo monta vuotta ja lapsi ei halua mua mukaan, en tajuu tätä!!

Vierailija
9/11 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheskään aina. Hyvä vain , en jaksa teennäistä kahvijauhantaa.

Vierailija
10/11 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen pitkät päivät töissä ja joudun myös matkustamaan. Illat lasten kanssa on tosi lyhyitä, joskus en ehdi nähdä heitä ollenkaan.

Lisäksi olen mukana politiikassa, joten osa illoista menee kokouksissa.

Kaikki aika lasten kanssa on minulle tärkeää, sitä on niin vähän verrattuna kotiäidin elämään.

Harvoin lähden mihinkään yksin, perhe on minulle se tärkein. Miestäkään en näe kovin usein kun olemme eri aikoina töissä. Siispä kieltäydyn kohteliaasti "akkain hapatuksists" :)

Vierailija
11/11 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista saa todella vaikeita, kun oikein kovasti yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi