Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajoan ihan kokonaan

Vierailija
31.10.2010 |

En tiedä enää mitä tehdä, mitä ajatella...

Ollaan riidelty ihan koko viikonloppu miehen kanssa siitä kun hänelle ei tämä kotielämä maistu ollenkaan. Viime viikolla kotiin tultiin joka päivä joskus puoli seitsemän taikka seitsemän jälkeen ja sen jälkeen mennään istumaan koneelle ja ollaan siellä arki-iltoisinkin yli puolen yön. Paras oli kun tää istu yks yö vielä puoli kaksi koneen äärellä.

Sanoin, että tää rassaa mua ihan oikeesti. Teen töitteni lisäksi kaiken kotona, käyn kaupassa, pyykkään, siis kaiken. Yhteistä aikaa meillä ei ole mitään, kun ei tätä miestä kiinnosta. Mä olen hirveän surullinen, ihan kuin mua ei olisi olemassakaan hänelle.

Ja kun nyt tästä hänelle sanoin seuraus on se että olen kontrollifriikki hullu kyylä, mielenvikainen, tyhmä ja mun pitäis mennä hoitoon. Menneisyyteni ruodittiin siinä vaikka sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. En koko viikonloppuna ole saanut vastausta mieheltä miksi hän käyttäytyy noin, siis paitsi tän kauheen huudon ja haukkumisen sain osakseni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotielämä oli sitä että istui sohvannurkalla netissä sen vähän mitä oli kotona.

Eikä tehnyt kotitöitäkään, ei halunnut sisustaa, tehdä mitään kotona yhdessä... :(

Ja toi dissaaminen, eli olet kuin ilmaa, on kovin tuttua myös.

Pahoittelen mutta joudun sanomaan että erosimme, sillä hän alkoi pahoinpidellä minua humalassa. Eli en voi antaa mitään rohkaisevaa tähän väliin.

Vierailija
2/2 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se taitaa olla se mies, jolla ne isommat ongelmat teillä on.

Mulla kans oli vaikeaa lasteni isän kanssa. Taustalta paljastui sitten hänen mielenterveysongelmat ym. menneisyys, joita oli salannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi