Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkälaiset korvikset sinulla on nyt?

Vierailija
30.10.2010 |

Mitä ne kertovat sinusta?

- Rannekorua suuremmat teräksen väriset renkaat. Olen tykännyt aina isoista renkaista ja tällaiset korvikset kuulemma tarkoittavat jotakin voimakkaasti seksuaalista, että tykkäisin seksistä. Passaa mulle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvokkaat, mutta hillityt - lienen sitten ap:n vastapainoksi todella estynyt..

Vierailija
2/10 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koruihminen, näillä mennään suurimmaksi osaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kertoo muuta kuin etteä pidän hopeasta/valkokullasta enkä jaksa vaihdella korviksia, niin ja että mulla on varaa timantteihin =)

Vierailija
4/10 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli ihan bling bling

Vierailija
5/10 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai ne mitään syvempää kerro muuta kuin että ovat kivat :)

Vierailija
6/10 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun juttu. Pidän hillityistä koruista, paitsi, että jonkun yksinkertaisen kokomustan neulemekon kanssa sopii vaikka värikäs puukoru.

Vierailija
7/10 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmikorvikset (siis yksi helmi per korva), sellaiset "timantti"korvikset (yksi "timantti" per korva) ja joitain kukkakorviksia (kukka per korva). Eli aika hillittyä.

Vierailija
8/10 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halkaisija noin 4cm. Roikkuvat siinä mielessä, että korvassa on kiinni koukku, josta roikkuu umpiympyrärengas.

En oikein tiedä, mitä kertovat, koska värit ovat sen verran hillityt, että mitään ilmeisiä hippiassosiaatioitakaan ei tule.

Vierailija
9/10 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinkin ''erikoiset'' ku venytyskorut. tosi pienet siis eikä semmoset afrikka tyyliset pallot mitkä sais vaikka kaulan ympäri vaan siis omasta mielestä pienet ja persoonalliset ja ihan nätitkin jopa:D

joskus 18v laitoin enkä juuri ole katunut ehkä välillä kun menee miesystävälle ostamaan liikkeestä hienoja tyylikkäitä korviksia (hänelläkin semmoset on!) niin vähän siinä haikeena mietin että voi kun mäkin voisin¨mutta kylhän niitä koruja mullekki löytyy mutta suppeemmin vaan:-D

mut näin karkeesti ajateltuna luulen että kertoo minusta sen että nuorena en ehkä ollukkaan se penaalin terävin kynä ja halusin jotain erilaista:)

Vierailija
10/10 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinkin ''erikoiset'' ku venytyskorut. tosi pienet siis eikä semmoset afrikka tyyliset pallot mitkä sais vaikka kaulan ympäri vaan siis omasta mielestä pienet ja persoonalliset ja ihan nätitkin jopa:D

joskus 18v laitoin enkä juuri ole katunut ehkä välillä kun menee miesystävälle ostamaan liikkeestä hienoja tyylikkäitä korviksia (hänelläkin semmoset on!) niin vähän siinä haikeena mietin että voi kun mäkin voisin¨mutta kylhän niitä koruja mullekki löytyy mutta suppeemmin vaan:-D

mut näin karkeesti ajateltuna luulen että kertoo minusta sen että nuorena en ehkä ollukkaan se penaalin terävin kynä ja halusin jotain erilaista:)