rv 26 ja tänään alkanut ruskea vuoto
Mitä kummaa tää nyt on? Tänään vähän vuotanut ruskaa verta(?) Eipä muita oireita oikeastaan. Painontunnetta ollut jo pitkään heti kun rasittaa vähääkään. Mut tää vuoto pelottaa....kertokaa viisaimmat.
Kommentit (31)
voi luoja mä sanon, tämäkin jonkun sairaan ihmisen provo. Ellei vielä tuon rv39-tyypin?? Miksei tällaisia poisteta??
mut matkalla joku muu on hypänny ap:n saappaisiin tämän itsensä jo mentyä nukkumaan.
Tai sitte provoa alusta loppuun. Mut en usko, et oikeesti kukaan tulis tänne kertomaan tollasta. Eiköhän jokainen suoriudu siltä istumalta lääkäriin eikä av:lle..
a) osa kirjoituksista on provoja, mutta mitä sitten? En ymmärrä mitä haittaa siitä on että vastaa provoviestiin? Vai onko se jotenkin pois teiltä?
b) minä kyllä kysyn täältä apua ap:n kaltaisissa tilanteissa. Kynnys soittaa synnärille on suurempi kuin kysyä täältä.Saattaisin kuitata tänne että nyt tuli lähtö sairaalaan, jos tänne olisi sitä ennen tullut paljon vastauksia. Mulla yleensä aina kone auki ja av vain yhden painalluksen päässä, vaiva on minimaalinen. Varsinkin jos joutuisin odottamaan lähtöä yksin hetken - jos vaikka mies käynnistäisi tai raappaisi autoa tms.
Mä en jaksa sitä että joka toista viestiä epäillään provoksi. Eikö me nuoret naiset edes voitaisi joskus päästä eroon tästä perisuomalaisesta epäilystä? Se on vaan niin naurettavaa. Ei ihme että tännekin sikiää näitä provokirjoittelijoita, kun te hysterisoitte niitä. Nauravat partaansa teille!!
mut matkalla joku muu on hypänny ap:n saappaisiin tämän itsensä jo mentyä nukkumaan.
Tai sitte provoa alusta loppuun. Mut en usko, et oikeesti kukaan tulis tänne kertomaan tollasta. Eiköhän jokainen suoriudu siltä istumalta lääkäriin eikä av:lle..
Kyllä kai olisivat synnäriltä käskeneet tulemaan ambulanssikyydillä eikä millään taksilla, jos kerran kirkasta verta vuotaa ja matkaakin on tunnin verran.
Vauvan henkihän tuossa on kyseessä, ja siten kova kiire.
vuosin kirkasta verta runsaasti rv37 ja ihan omin kyydein menin.kun soitin sairaalaan ne kyselivat tuntuuko vauvan liikkeet ja kun ne tuntu niin ei kuulemma hataa...hatasektiovalmiuteen laitettiin ja vauvan vointia tutkittiin sain suonensisasesti laaketta verenvuotoon ja ultrattiin ja koitettiin katsoa mista vuoto tulee.. jai ihan mystiseksi, viikon olin viela raskaana ja synty terve lapsi
eli soittoa äitipolille ja varmasti pyytävät tulemaan, vauvan hyvinvointi kuitenkin kyseessä. Voi olla turhaa tai sitten ei, parempi varmistaa.
Oikea ap tässä. Kaikki hyvin. Ammattiapua saatu. En enää koskaan kirjoita av:lle. Niin provoiluksi menee jos jotakin kyselee.Hyvästi av.
Oikea ap tässä. Kaikki hyvin. Ammattiapua saatu. En enää koskaan kirjoita av:lle. Niin provoiluksi menee jos jotakin kyselee.Hyvästi av.
Tuskin on oikea ap tämäkään, tai sitten provo ap.
OIkea ap. varmaan kertoisi mitä on tapahtunut, mitä vuoto oli, ja mitä tuo "ammattiapu" oli.
rv 39 eikä tunnu liikkeitä. Ällistyttävä sattuma...