60v miehet edelleen komeita mutta vaimot mummoja.
Olen töissä asiakaspalvelussa ja tänäänkin ihmettelin että onko noin 60v mies äitinsä vai vaimonsa asialla kun vaimo näyttää aivan kuin miehen äidiltä. Säälittää varsinkin nuo lestadiolaismiehet, vaimot niin mummoja...
Kommentit (16)
taas saatii tuo lesulaisuus mukaan!uskomatonta miten jotkut voikaan uskovaisia vihata!
Ihan yhtä paljon ja jopa enemmän jos tupakoivat ja käyttävät alkoholia runsaasti.
5-kymppiset naiset todettu fresseiksi, käydään 6-kymppisten kimppuun. ;o)
Me kai sitten olemme sopusuhtainen pari?
Kun mies täyttää 60v, niin minä olen 42v.
;-)
ja aivan päinvastainen huomio mulla...naiset on uskomattomat nuorekkaita verrattuna kuuskymppisiin miehiin. Ehkä jotkut 19 lasta / nainen synnyttäneet oululaiset on asia erikseen???
(julkaistiin joskus Duodecimissä tai Lääkärilehdessä) että paljon lapsia synnyttäneet eivät ole keski-iän jälkeen sen huonokuntoisempia kuin muutkaan - vaan itse asiassa päinvastoin.
Appeni on vaimoaan nuorekkaampi ja varsin komea ikäisekseen. Taas isäni on äitiäni vanhemman näköinen ja äitini simpsakka.
Me kai sitten olemme sopusuhtainen pari?
Kun mies täyttää 60v, niin minä olen 42v.
;-)
Vaimolla sarvisankaiset silmälasit ja ylipainoa eikä tippaakaan ollut huolehtinut ulkonäöstään mies mielettömän komea. Aivan epäsuhta pariskunta =)
Mut täytyy sanoa kolme lasta vatsassa kantaneena, synnyttäneenä ja imettäneenä että jo nyt on kumma ellei sellaisesta rumbasta jää - tai saa jäädä - jälkiä kehoon. Ja kasvoihinkin.
Kunnon lojaali emäntä taas haukkumassa naisia, veikkaan nimittäin että ap on kuitenkin itse nainen. Arvelen, että lapseton. En koskaan opi ymmärtämään näitä tyyppejä, jotka miettivät tällaisia ilmeisen ylemmyydentuntoisina siinä määrin, että kirjoittelevat niistä kaikenmaailman nettipalstoille paheksuvia tai naureskelevia juttujaan. Yök.
niin suurella todennäköisyydellä se mies on vaari.
Nyt ei jouda sen syvällisemmin kommentoimaan.
Täytyy käydä ottamassa poskeen tuolta "vielä silomunaiselta?" mieheltä...
Onko 60v miehillä oikeasti ryppyinen vehje? Miksi? Kutistuuko se? Kasvaako esari?
Itselläni on käynyt juuri päinvastoin.Minua on luultu mieheni tyttäreksi ja poikani tyttöystäväksi.
Ei pidä yleistää ja totuus on kuitenkin se ,että 60 kymppiset naiset näyttävät tänäpäivänä nurilta ja hoitavat itseään.Suuri osa miehistä kulkee lökäpöksyissä ja nuorena
mutta miehellä ne eletyt ikävuodet tuntuu...
Olettko kuunnelleet tämän: Henkan osuus osuu ja uppoaa...
http://www.iskelma.fi/index.php?mw=&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid…
T: urologisen vuodeosaston sh
minun äiti. Hän täyttää ensi vuonna 60. Hän menisi nelikymppiseltä. Ei ole mummotukkaa tai harmaita hiuksia. Itse voisin sanoa että olen 25v. eikä kukaan kyseenalastaisi. Hyvät geenit meillä. :)
rupsahtaa 25-vuotiaana. Sen jälkeen se onkin pelkkää alamäkeä. :=)