Blokkaus facebookissa
mitä teidän mielestä tarkoittaa kun joku blokkaa toisen facebookissa? eli niin, että tämän ystävän sivua ei pääse enää katsomaan muuta ku perustietoja? ei voi siis kirjoittaa sivulle, ei näe tämän tyypin ystäviä eikä mitään mitä se tekee. onks teidän mielestä haista p***a -tarkoituksella?
Kommentit (15)
vaan profiilin rajaamista. Mutta ilmeisesti kyseinen ihminen ei halua, että näät hänen statuspäivityksiään tai kuviaan. Miksi näin, sitä on hankala sanoa ihmisiä tuntematta.
Blokkaaminen tarkoittaa sitä, että kyseinen ihminen ei löydä sua edes hakemalla, eli ei nää edes perustietoja sun profiilista. Eikä myöskään näe sun kommentteja tmv.
Sen ymmärrän jos hyväksyy jonkun asiakkaan tms. FB-ystäväksi, mutta ei halua hänen näkevät kirjoittelua.
niin eli kyseessä on siis profiilin rajaus - kiitos tästä tärkeästä huomautuksesta..
mut sitä mä vaan ihmettelen miks edes hyväksyä joku kaveriks jos sitten rajaa profiilin niin ettei tää toinen edes näe statuspäivityksiä?
ap
ps. kyseessä on oma käly.
niin eli kyseessä on siis profiilin rajaus - kiitos tästä tärkeästä huomautuksesta..
mut sitä mä vaan ihmettelen miks edes hyväksyä joku kaveriks jos sitten rajaa profiilin niin ettei tää toinen edes näe statuspäivityksiä?
ap
ps. kyseessä on oma käly.
että kälysi ei kehdannut olla hyväksymättä kaveripyyntöäsi, mutta ei silti halua, että näät mitä hän fb:ssa touhuaa. Toiset kun suuttuvat siitä, jos sukulaiset (ml. nämä in-lawt) eivät hyväksy kaveriksi.
miten tämän blokkauksen saa itse laitettua pois jos on vahingossa laittanut sen, eikä tiedä miten?
Vietän aikaa opiskelun ja työnteon takia jonkin verran aikaa miespuolisen ystävän kanssa. Heitämme joskus herjaa FBssa. Voiko rajata näkyvyyttäni niin, ettei miehen vaimo näe kommentointiani?
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 20:48"]
Vietän aikaa opiskelun ja työnteon takia jonkin verran aikaa miespuolisen ystävän kanssa. Heitämme joskus herjaa FBssa. Voiko rajata näkyvyyttäni niin, ettei miehen vaimo näe kommentointiani?
[/quote]
Syyhän se on tuokin.
Jos minut on rajattu, heivaan koko kaverin. En viitsi pitää sellaisia kavereita, joiden sivut näen yhtä rajatusti kuin joku random tyyppi. Mitä mä sellaisella kaverilla teen, joka on pelkkä nimi kaverilistalla.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 18:46"]
Jos minut on rajattu, heivaan koko kaverin. En viitsi pitää sellaisia kavereita, joiden sivut näen yhtä rajatusti kuin joku random tyyppi. Mitä mä sellaisella kaverilla teen, joka on pelkkä nimi kaverilistalla.
[/quote]
Silloin molemmat ovat tyytyväisiä!
Mulla kaveri juuri kertoi rajanneensa näkyvyyttä koska kyllästyi erään tutun päivityksiin jotka rävähteli ruudulle. Pelkkää uikustusta mm siitä ettei oo rahaa-hirvee darra-vali vali vali ja sit viel siihen päällä aika tylyjä mielipiteitä milloin mistäkin ihmisestä ja asiasta. Siis sellaisia jotka saattoivat oikeasti loukata..
Onko tämä nyt se sama, joka suunnilleen viikko sitten ihmetteli kieroa kälyään, joka ei halua viettää aikaa hänen kanssaan? Kuulostaisi ainakin yhtä pakkomielteiseltä tapaukselta!
Tuntuu siltä että yksityishenkilöiden lisäksi jokin yrityksen ylläpitämä sivusto voi kiusata blokkaamalla jonkun.Tästä olen maininnut myös nettipoliisi Fobballe.Mutta miten hankkisi todisteet?
vielä et kyseessä on lähipiiriin kuuluva ihminen.
ap