Vihdoinkin löysin oikean tavan siistiä bikinirajan!
Kerronko miten???
Kommentit (17)
Ostin pitkälahkeiset uikkarit. Nyt näyttää siistiltä, vaikka pehko kasvaa alla. Kukaan ei huomaa.
Mutta jos sulla on joku oikea ratkaisu tällaisen teräslanganvahvuisen, järjettömän nopeasti kasvavan, pikimustan, epätoivoisen karvoituksen ratkaisemiseksi, missä yhdestä karvatupesta kasvaa aina kolme (?!?) karvaa, niin kiitos, let us know!
teräslankapehko, vaan sellainen ihan keskiverto suomalainen karvakolmio, jonka annoin kesän siistimisyrityksien jälkeen kasvaa ihan naturellipehkoksi. Joka siis oli jo ihan reisillä asti. Aluksi lyhensin ne parin-kolmen sentin karvat saksilla vähän inhimillisemmiksi ja sitten otin käyttöön .... taDAAA.. kylmävähaliuskat. Ihan tavalliset Veetin sellaiset, joista leikkasin ohuita suikaleita. Sattui aikas hemmetisti, mutta nyt on niin sileet paikat, että ajattelin jopa uskaltaa vielä intiimimpiäkin paikkoja niillä vedellä karvattomiksi.
Kesällä siis ostin kaikki rfsu:n karva-aineet, joita ajelun jälkeen laitoin, mutta peklliä hirvittäviä näppylöitä oli vaan tuloksena.
ap
tadaa... toivottavasti ei tule negatiivisia ylläreitä. Minulle tuli.
Sääriin olen niitä aiemmin käyttänyt, eikä mitään ylläreitä tullut.
Tarkoitat varmaan sisäänpäin kasvavia karvoja?? Olen kuullut että joillakin sellaisia ilmennyt.
ap
tadaa... toivottavasti ei tule negatiivisia ylläreitä. Minulle tuli.
Sääriin olen niitä aiemmin käyttänyt, eikä mitään ylläreitä tullut. Tarkoitat varmaan sisäänpäin kasvavia karvoja?? Olen kuullut että joillakin sellaisia ilmennyt. ap
ja tulehduksia... pahoja tulehduksia. Major ones...
että kuinka kauan näiden kauheiden oireiden ilmenemiseen meni?? Mulla ollu nyt kokonaisen viikon ihanan sileet paikat...:)
ap
kun karvat alkaa kasvaa takaisin, noin 10 päivää karvojen poiston jälkeen. Sieltä ihon alta alkaa tunkea karvoja, ne eivät löydä tietään ulos ja joudut raapimaan, kaivelemaan pinseteillä ja hammastikuilla. Sitten iho tulehtuu ja on punainen ja ruma ja täytyy amputoida alapää. Tai jos et tee mitään ja annat karvojen kasvaa ihon alla, ne kasvaa 5 cm pituisiksi ja voit tarkkailla niiden elämää ihon alla, ne näkyy ihon läpi. Lopulta ne löytää kuitenkin ulos ja kun vedät siitä karvasta, tulee sellainen 2 cm kokoinen limaklöntti mukana (joskus kuiva klöntti, joskus märkä) ja iho tulee täyteen finnejä. Ja täytyy amputoida koko alapää.
Kokemusta löytyy.
kun karvat alkaa kasvaa takaisin, noin 10 päivää karvojen poiston jälkeen. Sieltä ihon alta alkaa tunkea karvoja, ne eivät löydä tietään ulos ja joudut raapimaan, kaivelemaan pinseteillä ja hammastikuilla. Sitten iho tulehtuu ja on punainen ja ruma ja täytyy amputoida alapää. Tai jos et tee mitään ja annat karvojen kasvaa ihon alla, ne kasvaa 5 cm pituisiksi ja voit tarkkailla niiden elämää ihon alla, ne näkyy ihon läpi. Lopulta ne löytää kuitenkin ulos ja kun vedät siitä karvasta, tulee sellainen 2 cm kokoinen limaklöntti mukana (joskus kuiva klöntti, joskus märkä) ja iho tulee täyteen finnejä. Ja täytyy amputoida koko alapää.
Kokemusta löytyy.
Siis painoin sitä tykkää-nappulaa tälle viestille, ei muuta asiaa =)
tän on pakko olla totta ei kukaan voi keksiä mitään noin kamalaa:D
ps. miten pillu amputoidaan?
vuosia kylmävahaliuskoja alapään posliinina pitämiseen. Mies hoitaa homman ja mä kännään ja haukun miestä samalla. Toimiva systeemi :)
Pitää vaan muistaa hoitaa sitä alapäätä sit vahaamisen jälkeen, seuraavaan vahaamiseen asti. Eli säännöllinen kuorinta suihkussa sekä rasvaus oikeilla tuotteilla.
tän on pakko olla totta ei kukaan voi keksiä mitään noin kamalaa:D
ps. miten pillu amputoidaan?
kovasti kiiiiinnnostaaaaaaaa. Mikä
on oikein ja mikä on väärim??