Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En koskaan saa häitä!

Vierailija
30.10.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongella ei vaan saa.

Vierailija
2/9 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, lämmittää vitsailut!

Puran pahaa oloa.

Ihan sama. Taas.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin sä tulet olemaan ihan onnellinen, ettet koskaan saanut niitä häitäsi...

Vierailija
4/9 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja millon tämä suuri ihme tapahtuu?

ap

Vierailija
5/9 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä lohduta mitkään tilastolliset todennäköisyydet. Elämää kun ei voi yksilön kohdalla ennustaa ja odottavan aika on pitkä.

Vierailija
6/9 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä varsinkaan häitä. Haluatko siis sen juhlan vai pitkän, hyvän parisuhteen? Eivät ne sulje toisiaan pois tietenkään, mutta en ymmärrä sinun häähinkuasi, jos elät hyvässä parisuhteessa.

Vierailija
7/9 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ymmärrä, miksi just häiden pitää olle Se Suuri Juttu ja Prinsessapäivä. Miksei voi järjestää jotain muita juhlia, jotka on vaan itsetä kiinni. Väittele vaikka, niin saat tohtorikaronkan. Tai valmistu johonkin muuhun tutkintoon. Rakenna talo ja juhli sen valmistumista. Kirjoita kirja, pidä taidenäyttely, juokse maraton. Miksi just häät? Jummijammi, vaikka pikkujoulut! Näihin muihin saa paremmannäköisiä iltapukujakin!

Vierailija
8/9 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelmasi siis parisuhteetta jääminen vai se, että mies ei kosi? Jos on jälkimmäinen ongelma, niin kosi zinä. Jos on rahasta kiinni, niin siitä vaan säästämään.

Olen vuositolkulla ollut tässä samassa parisuhteessa. Edelleenkään en halua häitä. En ole koskaan halunnut. En ymmärrä häitä hinkuavia.

Väittelin. Ja järjestin karonkan. Siinä oli ihan tarpeeksi tekemistä. Enkä olisi halunnut olla juhlien keskipiste. Tuo oli mulle jo enemmän kuin tarpeeksi prinsesaleikkejä.

Vierailija
9/9 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat häät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä