Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset on maantienväriset hiukset?

Vierailija
29.10.2010 |

kuvailkaa niitä. Olisi kiva tietää omistanko minäkin sellaiset en edes muista minkäväriset omat hiukset mulla:D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikasvu on ainakin tällainen kiilloton vaalean harmaanruskea, kuvailisin maantienväriseksi. Lapsena hiukset oli liki mustat.

Vierailija
2/5 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oman värin kasvaminen harmaalta, mutta ei se välttämättä ole kuitenkaan maantienvärinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tumma ruskea on ihan jees, mutta vähänkin vaaleampi on sitä maantienruskeaa. asteikko yltää sitten lähes vaaleaan saakka, jolloin muuttuu blondiksi.

Vierailija
4/5 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäänsanomattoman ruskeat siis tumma ruskea on ihan jees, mutta vähänkin vaaleampi on sitä maantienruskeaa. asteikko yltää sitten lähes vaaleaan saakka, jolloin muuttuu blondiksi.

Mulla on maantienruskeat pitkät hiukset. Kyllähän ne aluksi näytti vähän haaleilta ja mitäänsanomattomilta (verrattuna aikaisempaan shokkiväriin), mutta kun ne kasvoivat vähän pitemmiksi, niihin alkoi tulla eri sävyjä. Osa hiuksista on hyvinkin tummaa, edessä on tosia vaaleaakin.

Mä lopetin värjäyksen, kun vittuunnuin ainaiseen juurikasvuun ja aloin myös hilppasen pelätä niitä kemikaaleja. Nykyiset hiukset saavat kiitosta kanssaihmisiltä, monet pitävät maantienväriä kauniina.

Vierailija
5/5 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttämättä kuitenkaan ihan karseelta. Pitäsikö käyttää jotain vaahtovärejä jotka peseytyy muutamassa pesussa pois. Tosin pesen tukkaa aika tiheään että olisiko sekään järkevää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi