Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitsi mun hölmöä penskaa=(

Vierailija
29.10.2010 |

Naapuri soitti keksiviikkona ja kertoi, että yksi lapsistani kavereineen (8-vuotiaat) oli käynyt repimässä heidän männyntaimiaan. Naapurit siis omistavat metsää ja harrastavat metsänhoitoa.

Lisäksi lapseni kavereineen oli levitellyt kuulemma metsään johtavalle hiekkatielle risuja, joita sitten lenkkeilijät olivat kuulemma joutuneet väistelemään.

Pyysin sitten naapuriltani, että voisin poikani kanssa mennä selvittämään asiaa heidän kotiinsa... Noh, kävimme heti ke- iltana keskustelemassa.

Naapuri ja hänen puolisonsa huusivat todella kovasti lapselleni tai oikeastaan kaikille kolmelle (jouduin ottamaan koko katraan mukaan). Mies ja rouva kiroilivat ja uhkailivat lastensuojelulla... =(

Jäi todella paha mieli.

Kuitenkin kun lähdimme lasten kanssa pois, rouva sanoi minulle hymyillen, että nyt on asia selvitetty ja eiköhän poika ottanut opikseen. Luulen itsekin, että poika oppi läksynsä ja ymmärän naapureitani, mutta minusta lapselle ei olisi tarvinnut huutaa ja kiljua kurkku suorana ja kiroilla...

Oli kyllä sekava tilitys, mutta kiitos kun sain purkaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika törkeesti hoidettu. Eiköhän olisi kannattanut ensin vaikka yrittää sitä, että pojat olisi laitettu siivoamaan jälkensä ja istuttamaan taimet uudestaan.

Vierailija
2/4 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siis ennenkuin menimme naapuriin sanoin, että menemme istuttamaan taimet uudestaan. Naapurit kuitenkin olivat jo istuttaneet taimet itse ja huusivat pojalleni, että tuskin ne enää lähtevät kasvamaan kun pakkanen on tuhonnut juuret jne. jne.

Korvauksia eivät myöskään halunneet, vaikka koitin tarjoutua vahingoista jotain korvaamaan.

Pahoittelin tilannetta todella kovasti ja lapsikin pyysi anteeksi ja lupasi, ettei toistu.

Tuntuu vaan, että naapurisopu ei voi olla ennellaan=(

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä metsiä ei hoideta kuin puistoja, tuhoja tulee jo luonnostaan ja niitä paikkaillaan vaikkapa seuraavana keväänä.

En nyt mitenkään vähättele lapsesi tekojen vahingollisuutta mutta jotain suhteellisuudentajua kuitenkin. Ja tuskin lapsesi tekee tuota uudelleen.

Vierailija
4/4 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä metsiä ei hoideta kuin puistoja, tuhoja tulee jo luonnostaan ja niitä paikkaillaan vaikkapa seuraavana keväänä. En nyt mitenkään vähättele lapsesi tekojen vahingollisuutta mutta jotain suhteellisuudentajua kuitenkin. Ja tuskin lapsesi tekee tuota uudelleen.

Nyt on vähäksi aikaa metsään (naapureiden) meno kiellossa.

Kiitos teille vastanneille asiallisista viesteistä. Luulin jo, että minut kivitetään huonosta lapsen kasvatuksesta yms.

ap.