Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siniset silmät käymässä yhä harvinaisemmiksi

Vierailija
29.10.2010 |

http://www.yle.fi/alueet/lahti/2010/10/sinisilmaisyys_on_entista_harvin…

Noh, tuskinpa meidän perhe kuitenkaan Suomessa kovin harvinainen, kaikilla viidellä siniset tai siniharmaat silmät.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkeuksena tummansiniset ja kirkkaansiniset. Vihreät silmät sen sijaan ovat useimmiten upeat.

Vierailija
22/26 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaunein! Aika harvalla on sellaiset. Usein tuollaiset silmät ovat lapsena siniset ja aikuistuessa muuttuvat.

Itselläni ovat hyvin suomalaiset siniharmaat, jotka saa mielettömästi ihailua "ruskeasilmäisissä maissa" matkaillessa.

ihailee joku Jorgos/Muhammed/Carlos? Muahhahaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat on tavallista tavallisimmat maailman mittakaavassa, ei kai sitä kukaan kiellä?

Ja heh, ei liene vaikea arvata mikä väri on myydyin värillisissä piilareissa...

Vierailija
24/26 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeämpi kuin väri. jollain ruskeat silmät ovat pelottavat, pistävät.

Vierailija
25/26 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikki sinisen sävyt ovat kauniita.Välillä mua oikeen hävettää kun jään tuijottamaan vaik kaupassa jonkun vieraan ihmisen silmiä.Usein ne joilla kauneimmat taivaan siniset silmät on miehiä. ( Omalla miehellä on ruskeat vaik suomalainen onkin.) Just eilen näin noin puolivuotiaan vauvan jonka silmät oli hätkähdyttävän kauniit.Ihan vaaleansiniset,miltei jäisen väriset ja mä vaan tuijotin kun sen äiti yritti rauhotella sitä citymarketissa.Luuli raukka varmaan et arvostelen sen äitiyttä.Mun vauva on nyt 4kk ja silmät tummanvihreet.Jännittää oikeen et tuleeko niistä sittenkin ruskeat kun en tahtois.

Vierailija
26/26 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties eläin vain joku yliluonnollinen olento?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä