apua.
minulla ja vaimollani ei ole yhteisiä lapsia,avioduimme nelikymppisinä,ongelmani on että minulla on seksuaalinen suhde vaimoni tyttäreen haluaisin lopettaa suhteen mutta tyttö aikoo kertoa äidille jos lopetan rakastan tosi paljon vaimoani en halua menettää häntä en myöskään jatkaa suhdetta tyttäreen,mitä teen?
Kommentit (3)
minulla ja vaimollani ei ole yhteisiä lapsia,avioduimme nelikymppisinä,ongelmani on että minulla on seksuaalinen suhde vaimoni tyttäreen haluaisin lopettaa suhteen mutta tyttö aikoo kertoa äidille jos lopetan rakastan tosi paljon vaimoani en halua menettää häntä en myöskään jatkaa suhdetta tyttäreen,mitä teen?
Minulla on hyvä suhde, kerran ajattelin että kohta nain tytärpuoleta aivot pihalle. Helvetti mitä flirttiä avoimia kaula aukkoja, sitten sytkärin kaivelua taskusta jopa kysymyksiä mitä teet viikonloppuna. Naiseni oli sinä viikonloppuna työmatkalla, sanoin lopulta että nyt riittää etsi nyt itsellesi mies, etkö tajua että minä en voi nussia sinua vaikka haluaisinkin. tästä on nyt yli kymmenen vuotta nyt hänellä on 10v poika ja 6kk tyttö. en kadu yhtään tekemisiäni. Myöntää täytyy että tytärpuoli on vieläkin tosi hyvän näköinen, mutta ole pitänyt uskollisesti kaluni housuissa ja tulen pitämäänkin. 
Helvetti mitä flirttiä avoimia kaula aukkoja, sitten sytkärin kaivelua taskusta
Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin sytkärin kaivelu, ja vielä taskusta... :*
Ei vaan, hyvä että pysyttelit jämptinä!
Suhde vaimon tyttäreen, sekaannut varattuihin naisiin... Huh heijaa, ei ole varmaan helppoa olla noin HOT!