Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän lapset hukanneet kotiavaimet? Mitä teit? Mä suutuin :(.

Vierailija
28.10.2010 |

Meidän 10v on hukannut kotiavaimen ja mä ahdistuin ihan kauheasti kun ajattelenkin että jollain voi olla avain meidän kotiin. Avaimessa ei lue nimeä tai osoitetta, tietenkään, mutta kyllä moni on sen nähnyt lapsen kaulassa tän ja viime vuoden aikana. Erityisesti suutuin lapselle kun hän kertoi että avain on kadonnut jo aikoja sitten. Sitähän olisi voinut heti lähteä etsimään ja ihan hyvin olisi voinut löytyäkin sillä koulumatka on lyhyt eikä mitenkään vilkkaasti liikennöity täällä maalla! Olen kotiäiti joten avainta tarvitaan harvoin. Avain oli avainnauhassa jossa oli sellainen klipsi että pelkän avaimenperän voi irroittaa itse nauhasta. Jotenkin se muovinenklipsi oli mennyt rikki ja avaimet tippuneet. Nyt on paha mieli kun huusin ja vielä pelottelin että joku voi tulla meille vaikka keskellä yötä omalla avaimellaan :(. Nyt lapsi jo nukkuu ja tekisi mieli mennä herättää ja pyytää anteeksi... :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatte rauhan. Maksaa 200-300.

Vierailija
2/6 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avain sopii neljään lukkoon. Toivottavasti ei maksa sen verran per ovi :(. Ne on niitä uudempia avaimia joita ei voi teettääkään noin vain.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juuri tuon reagointisi takia lapsesi ei ole uskaltanut aikaisemmin asiasta kertoa, sarjoita lukot uudelleen, sinuna menisin heti herättämään lapsosen ja pyytäisin käytöstäni anteeksi, viimeistään aamulla isojen halien kera!!!

Vierailija
4/6 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei lapsi ehkä uskaltanut kertoa. Tai ei ehkä pitänyt sitä tärkeänä asiana kertoa heti. En raaski herättää jos ei saakaan uudelleen unta.

Minkälaisia avaimenperiä/ratkaisuja teillä on missä lapsi kotiavainta säilyttää?

ap

Vierailija
5/6 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vara avain naapurissa, käyvät hakemassa avaimen siltä jos ketään ei ole kotona, palauttavat sitten samantien takaisin , naapuri muistaa pitää siitä huolen =)

Vierailija
6/6 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsen avain mun ikivanhassa pinkissä vieterimäisessä avaimenperässä joka mulla oli lapsena 80-luvun alussa :). Lapsi halusi sen välttämättä. Ongelma vaan on jos ei ole housuissa lenkkiä johon sen kiinnittää. Silloin laitetaan se reppuun sisäpuolelle kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän