Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina täällä on parjattu Stockan myyjiä ja nyt sattui minunkin kohdalle aika outo.

Vierailija
28.10.2010 |

Ostin lounaaksi alle 10 euron ostokset ja kassa oli vapaana mennessäni siihen. Piippasi ostokset ja sanoi summan, ei tervehtinyt tai kysynyt kanta-asiakaskorttia. Itse sanoin sitten että mulla oli tämä teidän kortti, johon kassa huokaisi takaisin "hmph" ja veti kantiskorttini magneettijuovan. Maksoin ostokseni kortilla ja poistuin kassalta, kuulematta mitään hyvästejä. Perässäni ei tullut toista asiakastakaan joka olisi voinut kerätä kassan huomion.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu sitten.

Muualla kyllä on hapannaamoja nähty yllin kyllin.

Kyläkaupat ja pienet lähikaupat on ihanimpia.

Vierailija
2/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lounaaksi alle 10 euron ostokset ja kassa oli vapaana mennessäni siihen. Piippasi ostokset ja sanoi summan, ei tervehtinyt tai kysynyt kanta-asiakaskorttia. Itse sanoin sitten että mulla oli tämä teidän kortti, johon kassa huokaisi takaisin "hmph" ja veti kantiskorttini magneettijuovan. Maksoin ostokseni kortilla ja poistuin kassalta, kuulematta mitään hyvästejä. Perässäni ei tullut toista asiakastakaan joka olisi voinut kerätä kassan huomion.

tekisin tuosta valituksen. Hänen palkkansa maksajana en viitsisi katsoa naama norsunvitulla olevaa kiukkupussia.

Ja joskus olen tehnytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että menee provo-osastolle muutenkin. Siellä ollaan tosi tarkkoja kassojen ja myyjien käyttäytymisestä.

Missä tämä tapahtui?

Vierailija
4/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämä tapahtui?

Vierailija
5/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

masiinaan ite.

Vierailija
6/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla asiakkaana. :-D

Vierailija
7/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Kantiskortti työnnetään siihen masiinaan ite.

Vierailija
8/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein kun kohdalleni osui kikatteleva pissis, joka oli kuin pöllyissä. Eipä näkynyt sen jälkeen.

Vierailija
9/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni jäit ;)

Vierailija
10/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 on oikeessa kiinni jäit ;)

pelkästään magneettijuovaisen kantiskortin sirukortinlukijaan? Mulla ei ole mitään stockamastereita, vaan pelkkä Stockan kantiskortti, jonka sai elokuussa ilmaiseksi, muuten maksaa kympin. Ainakin Turussa :)

Vierailija
11/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi pari viikkoa sitten todella ammattitaitoinen lastenvaatemyyjä käytti varmaan puoli tuntia aikaa siihen, että löysi lapsillemme sopivat ja hyvin istuvat talvikengät. Eikä ilmekään värähtänyt, vaikka lapset vähän temppuilivat siinä samalla, oli todella ystävällinen koko ajan.

Sen sijaan monissa, etenkin pienissä ruokakaupoissa, myyjät ovat mykkiä puunukkeja, joiden sanavarastoon eivät kuulu ainakaan sanat "hei", "kiitos" tai "ole hyvä". Lähellemme avattiin hiljan uusi K-Supermarket ja juuri tästä syystä ensimmäinen vierailu saa jäädä viimeiseksi, minä en rahojani kanna kauppaan, jossa kassa ei osaa edes tervehtiä. Onneksi lähietäisyydellä kaksi isompaa saman ketjun kauppaa, jossa kassojen koulutukseen panostettu tai osattu palkata ihmisiä, jotka soveltuvat ko. työhön ja tekevät sitä oikealla asenteella.

Vierailija
12/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä K-supermarket-esimerkit Hgistä myös.

Vierailija
13/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei ole mitään siruja. Myyjä käyttää sen kassakoneessa ja maksukortin tökkää ostaja itse sirunlukijamaksupäätteeseen.

Vierailija
14/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, jopa Stockmannilla. Erona se, että asiasta kyllä huomautetaan myyjälle Stockalle, siellä ei tuollaista käytöstä suvaita.

Itse olen aina saanut Herkussa (Tapiolassa ja Keskustassa) ystävällistä palvelua, melkein jo menee överin puolelle kun jokaiselle toivotetaan epäluonnollisesti hyvää päivän jatkoa :).

Vierailija
15/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, jopa Stockmannilla. Erona se, että asiasta kyllä huomautetaan myyjälle Stockalle, siellä ei tuollaista käytöstä suvaita. Itse olen aina saanut Herkussa (Tapiolassa ja Keskustassa) ystävällistä palvelua, melkein jo menee överin puolelle kun jokaiselle toivotetaan epäluonnollisesti hyvää päivän jatkoa :).

se ei saa nakya asiakaspalvelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi