alanko mä karppaamaan vai mitä mä teen että nämä läskit lähtee?
Kommentit (23)
En kai... Tilanne on melkein sama, paitsi että painoa oli tänään "vain" 92,8kg. Karppaus karppaus... ei vain millään jaksaisi alkaa siihen. Tykkään leivästä liikaa :( ja sokerista... Kai mun tarttee vain alkaa vähentää syömämääriä, se se on ennenkin tepsinyt.
osta abtronic2! toimii! tai ainakin mulla toimii. Mullakin oli ylimääräistä liki 10kg ja ei tuntunu mikää onnistuvan, aina mielenkiinto meni. NO menin hurahtaa toho ja ostin sen, kallis oli, mutta sanonpa vaan et toimii!
Iltaisin mulla on se n. 1h (nytkin) ja teen ylävatsat ja alavatsat. Sen kiinteyden huomaa heti ku ottaa vyon pois. Olikoha se 400 vatsalihasta minuutissa..
No ehkä se ei kaikila toimi ku haukkuja kuulee enempi ko kehuja mutta mulla toimii =)
Paitsi, että mulla vaaka näytti tänään 107,3kg. Perse. Alkuvuodesta sain 10kg pois, mutta nyt on tulleet kaikki takaisin. Karppaamalla lähti, mutta sitten en jaksanutkaan enää.
Nyt mietin todellisia syitä syömiselleni terapiassa - kyllä ne kilot vielä lähtee pysyvästi. Jos ei tänä, niin ensi vuonna.
Jos ei edes sen verran näe vaivaa, että itse tekee vatsalihasliikkeitä, niin olkoon makkarat ikuisia.
no iha miten vaan,
Jos ei edes sen verran näe vaivaa, että itse tekee vatsalihasliikkeitä, niin olkoon makkarat ikuisia
etkö pöljä tajunnu, et "löysää nahkaa" jääny synnytyksistä ja niistä ei vaan päässy eroon. Lisäks tietty muutakin liikuntaa ku tuo vyö.
Joha sanoinki ettei toho kaikki usko, mut itte en tajua et jos helpommallakin pääsee niin totta vitussa mä lisään ton mun ohjelmaan =) Ja joka ilta ei pääse mitenkään juoksee, salille tmv.
Nyt oli taas vyö tunnin paikalleen, kokonaisuudessaan mulla on lähteny 2kk senttejä 8cm ja kiloja 7kg.
Uskoo ken tahtoo, miksi ihmeessä kusettasin tässä? Huvittaa vaan ku kaikki naureskelee tuolle vyölle, mut eivät tajua kuin tehokas se kuiten on :D Aivan sama mulle =)
osta abtronic2! toimii! tai ainakin mulla toimii. Mullakin oli ylimääräistä liki 10kg ja ei tuntunu mikää onnistuvan, aina mielenkiinto meni. NO menin hurahtaa toho ja ostin sen, kallis oli, mutta sanonpa vaan et toimii! Iltaisin mulla on se n. 1h (nytkin) ja teen ylävatsat ja alavatsat. Sen kiinteyden huomaa heti ku ottaa vyon pois. Olikoha se 400 vatsalihasta minuutissa.. No ehkä se ei kaikila toimi ku haukkuja kuulee enempi ko kehuja mutta mulla toimii =)
vitsit! enpä ois uskonu että tommonen voi toimii!onnee sulle! mistäs ostit sen?
auttaa hahmottamaan päivän mittaan, että kuinka paljon kaloreita syödyssä ruoissa ja paloissa on ollut ja kuinka paljon on kaloreita vapaana illalle.
niin kuin minäkin. Edellisen kerran karppasin kolme vuotta sitten, puolessa vuodessa lähti 15kg herkutellenkin. Nyt remontit loppusuoralla ja heihei einekset ja mätöt. Nimimerkillä kohta sata vaa´assa rikki.
P.s aletaanko pitämään karppiketjua jatkossa, miten sujuu jne. :)
ostin sen anttilasta. Myyvät siellä niitä nykysten ja on iha sama tuote mitä myydään tv-shopissa. Anttilassa oli edullisempi hinta ku tuolla shopissa.. SUOSITTELEN!
Samalla katoaa makeanhimo ja näläntunne. Olo on mahtava!
terv. -16kg/10vko (nyt 106kg :/ )
ostin sen anttilasta. Myyvät siellä niitä nykysten ja on iha sama tuote mitä myydään tv-shopissa. Anttilassa oli edullisempi hinta ku tuolla shopissa.. SUOSITTELEN!
tarteepa käydä ostamassa,jos kerran on hyvä!kiitti vinkistä!
niin osta edes zumba-cd! läskit lähtee kivemminkin kuin näännyttämällä.
Ala liikkumaan, syö kevyemmin eli kasviksia, salaatteja hedelmiä, marjoja, vähärasvaista lihaa, puuroja, tummaa leipää jne. Ja tietysti sipsit, karkit ja pullat pois.
näännyttämällä? tarkoitatko tuota vyötä vai?
Iha oikeesti, ei tarvi uskoa tuon laitteen tehoon, kokeileppa niin yllätyt positiivisesti.
Mulla ei ole mitään syytä, miks mun pitäs sitä mainostaa mut mä vaan oon positiivisesti yllättynyt siitä, kuinka hyvin se laite toimii!
Mulla ainakin tullu vatsalihakset paremmi näkyviin ja senttejä lähteny ja aivan takuuvarmasti tuolla laitteella on osansa.
Kokeileppa vasiten ja tuu sit kertoo miten kävi =)
Verisuonet paremmassa kunnossa kuin ikinä. Mitattu on karppaamista ennen ja jälkeen.
Ala liikkumaan, syö kevyemmin eli kasviksia, salaatteja hedelmiä, marjoja, vähärasvaista lihaa, puuroja, tummaa leipää jne. Ja tietysti sipsit, karkit ja pullat pois.
Ja nykytutkimusten mukaan rasva ei vahingoita verisuonia kuten on luultu.
vituttaa nää makkarat ja taas meni juustoleipiä 4 ja tuli syömää tähä koneelle ja lukemaan tätä palstaa .. nyt masentaa :((
menis kokeilee oksentamista!! vittu mä oon selkärangaton paska !
Ja nykytutkimusten mukaan rasva ei vahingoita verisuonia kuten on luultu.
eläinperäsiet rasvat eivät ole huonoja vaan päinvastoin. Hei ihan oikeesti! Otatteko tosissaan riskin, kun suomessa on niin monella suvulla sydän- ja verisuonisairauksia. Hullun touhua sanon minä.
ala karppaamaan! Läskit lähtee ja mieli piristyy :)
T: Karppi