Raskaanako taas....
Misssä vaiheessa teillä alkoi oksettaa tai tuli oireita: itellä ei ole ollu mtiään muuta ku hirveät maha kivut siis menkkakivut ei muuta särkylääke ei auta ja pelottaa kauheesti koska en edeleenkään vuoda ja olen menkkoja odotellut jo kohta 3 päivää. Tein 2 päivää sitten testit ei ollu mitään nyt ei siltikään ole vuotoa vaan saakelin kipee maha ei nippailua mutta semmosta saakelin moista menkka kipua mietin missä vaiheessa oireita alkaa ilmaantua. Edellinen raskaus oli niin nopea en edes tajunnut sitä mutta nyt ei vaan jotenki tunnu samalta ku sillon en tajua mistä vois olla kyse palelee kyllä koko ajan mutta ei mulla muuta ole ollu ku kipee maha ja tosi maassa koko ajan. Kertookaa siis miten teillä odotan maanantaihin jos nämä alkavat jos ei menen gynelle tarkistukseen.
Kommentit (5)
Ja ne välimerkit ei ole luotu kirjoittajan kiusaks, vaan lukijan iloks.
Edellinen raskaus oli niin nopea en edes tajunnut sitä mutta nyt ei vaan jotenki tunnu samalta ku sillon en tajua mistä vois olla kyse palelee kyllä koko ajan mutta ei mulla muuta ole ollu ku kipee maha ja tosi maassa koko ajan.
ensinnäkin mun näppäimistö on paskana niin että sori jos ei saa selkoa. Tähän ei voi uutta ostaa kun on kannettava en ala maksaan 200 euroa korjaamiseen. Edellinen raskaus oli sellanen että en edes tajunnu sitä aluksi vsat 1kk myöhemmin huomasin asian. Nyt siitä on 9kk mulla on lapsi eli en todellakaan tahdo nyt uutta ja ehhkäisyä käytän. Joten en ymmärrä mikä nyt mättää edellisessä oli heti oireita kun menkat jäi pois mutta yleensähän jokainen raskaus on erilainen.
En todellakaan muista siitä paljoa muistan vaan että ne oli jo myöhässä ne menkat ennen ku testi anto tuloksen nyt ei anna muuta ku negan mutta ei silti ole niitä helvetin menkkoja!
voi sne takia menkat olla myöhässä, jäädä kokonaan väliin,tms
Pisteet ainakin toimii, käytä niitä jos et pilkkuja voi. Tosi raskaslukuista on. :D
No, toivotaan negatiivista testiä vielä sitten.
Tekstiäsi on järkyttävän raskasta lukea, vaikka ammatiksenikin luen ja korjaan kirjoitelmia.