Hauskimmat toisiinsa sointumattomat sisarusten nimet pinoon!
Tästä on ollut ketju joskus, mutta aloitan uuden.
Törmättiin puistossa poikaan nimeltä Eetu. Ei siinä mitään, mutta pojan sisko oli nimeltään Giselle! Varmasti oli samat vanhemmat niillä, lapset olivat tosi samannäköisiä. Sanottiin vielä "Kiselle" ja "Kisu" oikein niin kuin mahdollisimman kauniisti.
Aloitan siis: Eetu ja Giselle.
Muita?
Kommentit (107)
tyttö noin 5 v. nimeltään AMADEA ja poika noin 1 v. nimeltään JUSSI.
Jokainen on yksilö meillä, eikä tulisi mieleenkään nimetä toista toisen mukaan.
Oli kolmen pojan veljessarja:
Mooses, Muhammed ja Jesus.Vähänkö naurettiin miehen kanssa puistossa, kun se täti huuteli niitä.
perheessä sijoitettuna lapsena. Siis matteuksen, markuksen ja Luukkaan vanhemmat olivat Pasille sijaisvanhempina.
Nehän istuu keskenään kuin nenä päähän.
jos mahdollisen seuraavan lapsen nimi alkaa sitten A-kirjaimella, johon Oona päättyy
supisuomalaisten Sadun ja Samin lapset on, kikkanokkaisia punaposkisia haituvatukkia, vai ajattelitko, että esi-isälaukkuryssän geenit putkahtais sittenkin jollekin lapselle pintaan?
Alta kaksikuisena yksilöllisyys ei pääse vielä esiin kovinkaan paljoa.
Minkä ihmeen takia lasten nimet pitäisi olla tyyliin veeti ja veikko? Jokainen on yksilö meillä, eikä tulisi mieleenkään nimetä toista toisen mukaan.
kuinka. Edellisestä liitosta Jasmin-Jennika, yhteinen lapsi Pirkko ja jostain kolmannesta liitosta Matteus.
Nehän istuu keskenään kuin nenä päähän.
Pasi ois ollut sijoituslapsi tmv.
joka kertoi noi 17:n nimet mulle sanoi itse tavanneensa lapset joten ilmeisesti totta? Ei ehkä Johannes sitten kelvannut?XD
Mä veikkaan kyllä, että kyseessä urbaanilegenda, en usko tuohon. Ainahan noi on jotain tutun tuttuja.
Sen siitä saa kun ei lue ketjua loppuun asti ennen kommentoimista.
joka kertoi noi 17:n nimet mulle sanoi itse tavanneensa lapset joten ilmeisesti totta? Ei ehkä Johannes sitten kelvannut?XD
Mä veikkaan kyllä, että kyseessä urbaanilegenda, en usko tuohon. Ainahan noi on jotain tutun tuttuja.
jossa on Tero, Teemu, Timo, Tanja ja Markku.
Pappani sisarussarjassa oli Aapo, Asser, Aulis, Anna, Anna-Liisa, Ahti, Aatos, Alpo, Anneli ja Topi.
Kaverini pojat ovat Jesse ja Tauno.
Yhden Esko-nimisen kaverini sisko on Esmeralda.
löysää pipoa. Tässä keskustellaan nimistä, ei tartte ruveta stereotyyppi-av:laiseksi.
hyvä esimerkki yhteensopivista nimistä, jotka ei ole keskenään liian samanlaiset.
Toista ääripäätä edustavat Laura ja Lauri -tyyliset tiku ja taku -nimet ja toista tässä ketjussa esiintyvät tyylillisesti täysin eri maailmasta olevat esim. Janica ja Väinö.
sopii hyvin yhteen (5v. ja 2 v.)
pitkä litania, jonka viimeisenä on Topi. En saa pyyhittyä tätä hymyä kasvoiltani : ))
Christina, Catarina, Johannes, Elisabet ja Aki.
eikö selitys ollutkaan uskonpuute..?
No joo, höpöhöpöähän tämän täytyy olla, mutta minua naurattaa vieläkin, vaikka olen toki jutun kuullut aiemmin.
on systeemi se, että kun vanhemmat eivät ole millään päässeet sopuun nimistä niin he ovat sopineet, että ekalle annan nimen minä ja tokalle sinä. Ja tulos on sitten tällainen riemastuttava.
Tässäkin tapauksessa äiti on epäilemättä valinnut Amadealla absolute kauneimman nimen mitä ikinä tietää ja isä taas on ollut perusnimien kannattaja. :D