Hauskimmat toisiinsa sointumattomat sisarusten nimet pinoon!
Tästä on ollut ketju joskus, mutta aloitan uuden.
Törmättiin puistossa poikaan nimeltä Eetu. Ei siinä mitään, mutta pojan sisko oli nimeltään Giselle! Varmasti oli samat vanhemmat niillä, lapset olivat tosi samannäköisiä. Sanottiin vielä "Kiselle" ja "Kisu" oikein niin kuin mahdollisimman kauniisti.
Aloitan siis: Eetu ja Giselle.
Muita?
Kommentit (107)
eli kotoisasti Eetu ja Chisu.
Mutta oma lempparini on pitkään ollut Heidi, Markus ja Ritva.
esim. Usva-Niitty, Zazabella ja Jouko. Ihan kuin olisivat eri perheistä, adoptoitu tai eri isien lapset.
minkä ihmeen takia niiden pitäisi sointua toisiinsa? Eivät ne lapset koko ikäänsä symbioosissa elä.
ihan hyvin saattoi olla tuonkin pojan nimi vaikka Edvard tai Edvin, jos Eetuksi sanottiin.
Edvard ja Giselle ei särähdä ollenkaan niin pahasti. ;)
kuin yksi lapsi, mutta jos toinen tulee joku tuttu pääsee osallistumaan tällaiseen ketjuun. Lapsemme nimi on ihan eri tyyppinen kuin nimimakuni muuten, joten todennäköisesti meillä tulee olemaan juuri tuollainen "Eetu ja Giselle" sisaruspari.
Mutta tähänketjuun vastaisin sen jo joka sisarusketjussa esiintyvän klassikon: Matteus, Markus, Luukas ja Pasi.
omien lasten nimet, mutta en halua niistä vapaata haukkumariistaa.
Vanhemmat ovat sellaisia ihanan hipahtavia tutkijatyyppejä, kunnon hajamielisiä proffia, jotka päättivät sitten nimetä kolme tytärtään vähän erikoisesti... Tyttöjen nimet ovat Rosie, Scarlett ja Cokie. Ja sukunimi on Plant. Cokielle tulee olemaan nuo kouluvuodet varmaan tosi mukavia...
En mä ainakaan lasten nimiä valitessa ajatellut että niiden pitäisi sointua yhteen!?! Valitsin ne nimet jotka miellytti ja sillä sipuli... musta taas kuulosta ihan hullulta jos perheen pojat vaikka ovat valtteri, santeri ja ilari... että varmasti sointuvat yhteen. En ymmärrä...
Sohvi ja Minttu
mukavasti toisiinsa sointumattomat, omat nimet kummallakin.
jo aikuiset siskokset Maija ja Rebecca.
jos juuri on eri isä ja nainen on saanut lapen nuorena ja toisen uuden miehen kanssa. niin nimet ovat jotain luokkaa jessica ja hilma-aino.
... jos veli on vaikka Myrsky-Oras ja sisko Tallulah?
En mä ainakaan lasten nimiä valitessa ajatellut että niiden pitäisi sointua yhteen!?! Valitsin ne nimet jotka miellytti ja sillä sipuli... musta taas kuulosta ihan hullulta jos perheen pojat vaikka ovat valtteri, santeri ja ilari... että varmasti sointuvat yhteen. En ymmärrä...
Vanhemmat ovat sellaisia ihanan hipahtavia tutkijatyyppejä, kunnon hajamielisiä proffia, jotka päättivät sitten nimetä kolme tytärtään vähän erikoisesti... Tyttöjen nimet ovat Rosie, Scarlett ja Cokie. Ja sukunimi on Plant. Cokielle tulee olemaan nuo kouluvuodet varmaan tosi mukavia...
Sohvi ja Minttu mukavasti toisiinsa sointumattomat, omat nimet kummallakin.
Ap tarkoitti kai enemmän tyylieroja, siis vaikkapa Pilvi ja Bianca-Belle
Pojalla Jesse/Mikke -tyyppinen, tytöillä Lulu/Sara -tyyppiset
Ajattelimme jokaista lasta synnyttyään yksilönä ja mikä tuntui hyvältä sillä hetkellä, emme miettineet lasta symbioosissa mahdollisen tulevan tai olemassa olevan sisaruksensa kanssa. Mutta ymmärrän hyvin heitä, jotka näkevät vaivaa toisiinsa sointuvien nimien kanssa. On myös kiva ajatella kollektiivisesti omaa pesuettaan.
Neljäs tytär voisi olla Poppy.
joka kertoi noi 17:n nimet mulle sanoi itse tavanneensa lapset joten ilmeisesti totta? Ei ehkä Johannes sitten kelvannut?XD
joka kertoi noi 17:n nimet mulle sanoi itse tavanneensa lapset joten ilmeisesti totta? Ei ehkä Johannes sitten kelvannut?XD
Mä veikkaan kyllä, että kyseessä urbaanilegenda, en usko tuohon. Ainahan noi on jotain tutun tuttuja.
minkä ihmeen takia niiden pitäisi sointua toisiinsa? Eivät ne lapset koko ikäänsä symbioosissa elä.