Mitä te laitatte tortillojen väliin?
Mitä kaikkea laitatte yleensä? Mikä on koko perheen suosikki?
Kommentit (29)
..jauheliha + tacomauste
broilerinsuikaleita + smetana
- kurkkua
- tomaattia
- paprikaa
- jalopenoja
- sipulia
- juustoraastetta
- sieniä
- aurajuustoa
- tonnikalaa
- ananasta
- taco kastiketta
- pähkinärouhetta
Kaikki omissa kipoissaan, saa jokainen tehdä sellaisen kuin haluaa
Keiju valmiiksimaustettua creme fraichea, tonnikalaa, vihreää salaattia ja tomaattia. Yksinkertaista ja hyvää.
sitten näykitään se tortilla siitä ympäriltä ja suikataan lerssiä lopuksi. Näin saadaan myös majoneesit talteen.
Hunajamarinoitua broilerisuikaleita, kirsikkatomaatteja, kurkkua, salaattia, taco saucea, ranskankermaa, avokadoa, valkoisia papuja
Maukkaisiin tordildoihin tulee lihaa.
Mausteinen jauheliha/ broileri + chilipapukastike, tomaattisalsaa, salaattia, sipulia, tomaattia jalopeñoja, avocadoa, päälle hiukan öljyä ja limemehua ja tuoretta korianteria. Nam.
Kaikki juustokastikkeet tai cremet peittävät muut maut alleen.
Vierailija kirjoitti:
Mies syö tortilloja ja minä tacoja, mutta täytteet on samat
- pannulla paistettu sössö, jossa on tomaattimurskaa, sipulia, paprikaa, soijarouhetta, kidenypapuja ja kaupan tacomaustetta
- kaupan valmista salsaa
-juustoraastetta
Nää on aina, lisäksi on toisinaan
-salaattia (kurkku, tomaatti, sipuli)
- riisiä
- pannulla paistettua kesäkurpitsaa kaupan fajita-mausteella maustettuna
Minä en ole koskaan syönyt tacoja. Kerrohan, onko sen tacokuoren tarkoitus säilyä täyttämisen jälkeenkin rapeana? Eikö sitä ole hankala syödä, kun rapsahtelee palasiksi miten sattuu, eikö täytteet tipu helposti?
Meksikonpataa
Tomaatti, kurkku, kukkakaali
lapset tykkää riisistä ja tonnikalasta, lisäksi valitsevat kasviksia salaattia, kurkkua, tomaattia ja paprikaa (kaikki ei noita kaikkia halua)
Minä laitan pelkkää riisiä tai jos olen viitsinyt keittää niin linssejä siihen sekaan ja sit noit kasvikset.