Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä, treffailusekoilua...

Vierailija
05.09.2010 |

Tämä on kummallista, näin saman miehen nyt neljättä kertaa ja historia menee niin, että ekojen treffien jälkeen olin innostunut ja halusin händä uudestaan, toiset treffit olivat hyvät, mutta heti seuraavana päivänä alkoi karmea ahdistus. Kolmannet treffit olivat aika kamalat, koska olin niin ahdistunut ja etäinen. Niiden jälkeen ajattelin, etten halua nähdä tätä miestä enää, mutta kuitenkin nähtiin sitten... Ajattelin, että katsotaan nyt, jos hiljaa hyvä tulisi (ja mä en koskaan ajattele näin!) ja nyt oli ihanaa... Tähän asti olen ollut hyvin varautunut, en ole antanut hänen juurikaan koskea minuun, nyt nautin kainalosta ja pusuista... O-ou. Menevätköhän fiilikset vielä tämänkin jälkeen laidasta laitaan..??? Ja siis minä olen ennen halunnut aina kaiken heti.. Muutunko minä vai onko tämä mies nyt jotain erilaista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viidensillä treffeillä.Ja nähtiin sen jälkeen vielä neljä kertaa.Se sänkyyn meno jäi.Se olisi ollut se kymmenes kerta.Ei tainnut olla se oikea,kun en halunnut viedä juttua niin pitkälle.

Vierailija
2/2 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei anna koskettaakaan esimerkiksi kolmansilla treffeillä, minulle tulee sellainen olo, että en ole haluttu, ja en enää tahdo tavata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme