Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmas toiveissa, raskaaksi tuleminen vaikeaa???

28.10.2010 |

Meillä on kaksi suloista lasta, ovat kuitenkin jo niin isoja ( 4v ja 6v ), että haaveilemme kolmannesta. Olemme jo useita kuukausia yrittäneet tuloksetta, ja ei ole ainakaan ollut kiinni aktiivisuuden puutteesta ;) Miksiköhän on nyt tällä kertaa niin vaikeaa saada pieni aluilleen? Onko kokemuksia? Vinkkejä?

Ensimmäistä yritettiin puoli vuotta ennen kuin sai alkunsa ja toinen sai alkunsa jo toisesta kierrosta. Ei siis ihmeempiä vaikeuksia aiemmin. Nyt olen tietysti jo vanhempi, 33v...vaikuttaa kai sekin jo jonkin verran...

En ole kokeillut koskaan niitä ovulaatio testejä? Kokemuksia?

Kiitos tuhannesti! :)

Kommentit (6)

1/6 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on epäsäännölliset menkat olemassaankin. Kierto on 30-36 päivää. Mitä ovistestejä suosittelisitte?

Vierailija
2/6 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan suunnilleen saman ikäisiä ja kolmatta yritetään täälläkin. Minulla lapset tosin jo hiukan vanhempia ja AIVAN KAUHEA vauvakuume.

Kierto on minullakin ollut ihan ihmeellinen nyt kolmannen yrityksen aikana. Numero 1 sai alkunsa 9 kerralla, numero 2 ensimmäisellä yrityksellä ja nyt on menossa yrityskierros 3 tai 4. Epäselvyys noissa yrityskierroissa johtuu siitä, että joko mulla oli yksi megapitkä kierto tai sitten kaksi lyhyempää (ihme tuhruamista välillä).

Nyt on juuri menkat menossa ja tässä kierrossa olen päättänyt käyttää ovulaatiotestejä. Tilasin mammaksi.fi sivuilta. Saas nähdä auttaako, kun ei ole hajuakaan, koska pitäisi alkaa tikutella... Onko ohjeita tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyt lopetettu jo vuoden alusta... David ovulaatiotesteistä ei ollut apuja, en bongannut. Kierrot epäsäännöllisiä, oli kyllä jo nuorempanakin. 2 lasta onnistuttu saamaan n.10v sitten, nyt olisi vielä tilaus iltatähdelle, vaan eipä onnista :(

Terolut-kuureja käytin 2:ssa viime kierrossa, ajattelin nyt jättää sen pois, mikäli estää oviksen, hyvin paljon mahdollista. eli luomukierrolla jatketaan... kohta jo vuosi "yritystä" takana.

Toivotaan nyt onnea meille kaikille pikkukolmosen yrittäjille, ennenkuin biologinen kello on jo liian paljon...

4/6 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yritetty nuorimman tyttösen syntymän jälkeen samantein.Tyttö täytti juuri kaksi.Kierto myös minulla hyvin pitkä ja epäsäännöllinen.

Ovistestejä olen myös kokeillut,mutta en ole saanut niistä oikein selkoa=(

Plussatuulia sinullemyös=)

5/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksistanne. Mukava kuulla, että on muitakin samassa veneessä. En olekaan ollut täällä pitkiin aikoihin, varmaan kuukauteen. Päätin ihan konkreettisesti pitää taukoa täältä näistä asioista, että saisin pääni taas selväksi...on niin kova vauvakuume meinaan. Mutta nyt täytyi tulla kurkkaamaan tänne taas, koska pari kiertoa on mennyt jälleen ohi menkkoineen ja nyt ollaan taas jännäilemässä...

Tässä kierrossa aloitin testailemaan ovistesteillä ekaa kertaa. Asumme ulkomailla ja tilasin siskoni kautta myös tuolta mammaksi.fi sivuilta niitä David ovistestejä. Eilen testasin sit kaksikin kertaa ku mielestäni se testi-viiva oli melkein yhtä tumma kontrolli-viivan kanssa. En ollut varma enkä tiedä olenko oikeastaan vieläkään. "Hyväksi onnekseni" mies lähti tänään työmatkalle. Mutta eilen illalla ja tänä aamuna käytettiin kyl tilaisuus hyväksemme. ;) Onneksi tulee huomenna illalla jo takas. Saas nähdä testasinko oikein ja tapahtuuko mitään uutta kierron lopulla...

Paljon plussatuulia myös teille kanssasisaret! Kerrottehan mitä teille kuuluu aina välillä...

kp16/30-36

Vierailija
6/6 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin mammaksi.fi:stä ovistestejä...sieltä tuli jälleen david testit... Koitin niitä kuitenkin(aiemmin en hyötynyt niistä) ja plussasin oviksen onnistuneesti joulukuun alussa.

Tänään plussasin sitten vihdoin viimein raskaustestin, iltatähtönen siis ilmoitti olemassaolostaan.