Kolmas toiveissa, raskaaksi tuleminen vaikeaa???
Meillä on kaksi suloista lasta, ovat kuitenkin jo niin isoja ( 4v ja 6v ), että haaveilemme kolmannesta. Olemme jo useita kuukausia yrittäneet tuloksetta, ja ei ole ainakaan ollut kiinni aktiivisuuden puutteesta ;) Miksiköhän on nyt tällä kertaa niin vaikeaa saada pieni aluilleen? Onko kokemuksia? Vinkkejä?
Ensimmäistä yritettiin puoli vuotta ennen kuin sai alkunsa ja toinen sai alkunsa jo toisesta kierrosta. Ei siis ihmeempiä vaikeuksia aiemmin. Nyt olen tietysti jo vanhempi, 33v...vaikuttaa kai sekin jo jonkin verran...
En ole kokeillut koskaan niitä ovulaatio testejä? Kokemuksia?
Kiitos tuhannesti! :)
Kommentit (2)
Meillä on myös 4v ja 6v ikäiset lapset, ja kolmas toiveissa, varsinkin minulla. Miehellä tuntuu mielipide asiasta vaihtelevan, ja nyt kun sitä kolmatta ei ole kuulunut, mies on tällä hetkellä sitä mieltä, että hänen puolestaan kaksi lasta riittäisi.
Minä sain keskenmenon heinäkuussa rv. 11 eikä sen jälkeen ole tärpännyt. Välillä kyllä tuntuu, että kannattaako tässä enää yrittääkään enkä tiedä miten selviäisin toisesta mahdollisesta keskenmenosta
Ollaan melkein samanikäiset ja meillä on samanikäiset lapsetkin :) kolmatta yritetään nyt ensimmäistä kiertoa. Esikoinen lähti ensimmäisestä ja toinen kolmannesta kierrosta, joten odotukset on kyllä aika korkealla, ettei tarvisi kovin pitkään yritellä... jännittää siis tällä hetkellä aika kovasti et kuinka käy, ens viikolla tietää.. Toisen lapsen kanssa tikuttelin ovulaatiota ja musta siitä oli kyllä apua, vaikka aika hyvin omat ovulaationi tunnistankin. Mutta sai sitten varmuuden, että oikeaan aikaan on liikenteessä, kun alkoi se viiva vahvistua. Kannattaa siis kokeilla! Ekasta tikuttelusta siis lähti toinen lapsi, joten joko siitä oli hyötyä tai sitten oli tuuria. Nyt en oo vielä tikutellu, mutta tilasin just mammaksinin liuskatestejä, toivon tietty, että olis turha ostos...
Tsemppiä yritykseen!