"Pakollisen" seksin aika taas...
Luulin aina ennen, että olen hyvin seksuaalinen enkä koskaan kyllästy seksiin. Nyt, kun meillä on mieheni kanssa sopimus, johon liittyy seksi, on se alkanut tuntua joskus jopa vastenmieliseltä. Mieluummin jäisin tähän lueskelemaan vaikka sisustusblogeja. Mitä mä keksin päteväksi syyksi, ettei tarvitse ryhtyä hommaan? Mulla ei ole menkat ja mies tietää sen varsin hyvin.
Kommentit (25)
Lattiamattona en itseäni pidä. -ap
En minä ainakaan pystyisi harrastamaan haluttoman kumppanin kanssa seksiä, iljettävää.
Onneksi olenkin itsenäinen nainen, ansaitsen joka roponi itse, teen just mitä huvittaa, enkä harrasta seksiä kenenkään kanssa jos en halua. Matkustelen, nautin elämästä ja lapsistani. Miten nykyaikana tuollainen on edes mahdollista? Eikö ap:lla ole mitään koulutusta? Työtä? En ymmärrä. Miksi pitää alistua miehen tahtoon. Me ei olla missään saudi arabiassa...
En minä ainakaan pystyisi harrastamaan haluttoman kumppanin kanssa seksiä, iljettävää.
-ap
-ap
Olet siis ylläpidetty panopuu.. huoh.. Ja suostut tuohon.. Kyllä minunkin miehenim maksaa mun menot, no eip kotihoidon tuella 250e mitääänkummia edes osteltaisi.. ja olen ollut kotona 18v.. Mutta panopuuksi en suostu en. kyllä seksin pitää olla molemmista mukavaa. Ja kuinka tyhmä se sun ukkos on? eikö se nää ettei sinun tee mieli? Itse en ainakaan pysty olemaan muuta, kuin kuiva lahna jos ei huvita. Ja todellakin siis KUIVA. vai veteletkö itseesi liukkaria ennen?
..ei minusta mahdoton suhde. Mutta seksiin pitää keksiä välillä jotakin vaihtelua ettei tunnu "pakolliselta". Intohimon herättelyä. Samoja fiiliksiä varmaan monissa ns. tasa-arvoisissa parisuhteissa normaalituloisten miesten kanssa. Ei hullumpi vaihtoehto tuokaan.
-Maha kipeä?
Pääkipu voi olla liian läpinäkyvä tekosyy...
ja toinen ei saa haluamaansa ja tarvitsemaansa, olkoonkin se sitten vaikka hellyyttä, huomiota tai apua. Tai sitten seksi on vain liian suunniteltua (sopimus). Tällöin seksistä voi tulla todellista pakkopullaa.
ajattele, se kestää vain pari minuuttia. anna mennä, teet miehes iloiseksi. itsekin teen joskus vaikke itteä huvita. semmosta tää elämä on, ettei aina huvita, mutta rakkaudesta tai välittämisestä tekee silti.
on se kiva ku toinen on iloinen.
Meillä on miehen kanssa suullinen sopimus, että hän elättää minut, saan esim. opiskella rauhassa niin kauan kuin haluan (tai olla opiskelematta/työskentelemättä)ja hän rahoittaa kaikki menoni, ylellisyydet myös. Huolettoman elämäni "ansaitsen" sillä, että en koskaan kieltäydy seksistä ja seksi on aina ns. hyvää seksiä. Miehen toiveet ovat siis etusijalla. Alkuun sopimus tuntui hauskalta, koska seksiä vain teki mieli niin usein ja elämäni on varsin mukavaa (mies on varakas). Nyt huomaan, että mies tosiaankin pitää kiinni tuosta sopimuksesta. Väsymys ei ole käypä syy. -ap
Tosin pari minuuttia ei ihan riitä. Joskus sitä haluaisi kieltäytyä ihan vain kieltäytymisen vuoksi ja lukea vaikka kirjaa.
ajattele, se kestää vain pari minuuttia. anna mennä, teet miehes iloiseksi. itsekin teen joskus vaikke itteä huvita. semmosta tää elämä on, ettei aina huvita, mutta rakkaudesta tai välittämisestä tekee silti.
on se kiva ku toinen on iloinen.
-ap
Miehen kone on laskeutunut vähän myöhässä, mutta odottaa kuulemma tapaavansa mut vielä ennen nukkumaanmenoa. -ap
eli sitähän toi on.
annat seksiä vastineeksi ylläpidosta.
ohis
noista termeistä "pakollinen" ja "sopimus" mielewn ihan muitakin nimiä noille ns. soppareille... Mutta tämä lienee onneksi suoraan Porvoosta.
jos tosiaan kieltäytyisin seksistä ilman oikeaa syytä. Uskon, että mies ei jättäisi minua. En ole sitä kokeillut, koska hän on niin hyvä minulle.
eli sitähän toi on.
annat seksiä vastineeksi ylläpidosta.ohis
ap
Kyse on siitä, että meillä ei ole seksiä yhtäaikaisten halujen mukaan vaan miehen halujen mukaan. On bonusta, että/jos minä haluan samaan aikaan, mutta jos en halua, seksiä on oltava silti. Kuten eilenkin; olisin mieluummin lukenut Waltarini loppuun sängyssä, mutta puhelu taksista oli tarpeeksi määrätietoinen. Olisi kiva, jos olisi teoreettinen mahdollisuus kieltäytyä, nyt on vain mahdollisuus lopettaa koko suhde. Ei tässä pihtaamisesta ole kyse. Ymmärtääköhän kukaan mitä tarkoitan tai miltä minusta tuntuu? -ap