Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI MURHATA LAPSI (Abortti)??

Vierailija
27.10.2010 |

Mielestäni niin suuria perusteita ei löydykään, että pitäisi lapsi murhata. Abortti on alkaneen elämän surmaamista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämä on alkanut niin vaikka syntyisi millaisena tahansa niin alkanutta elämää ei pidä lopettaa.

Vierailija
2/11 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raiskaus on todalla hyvä peruste

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse melko aborttivastainen, mutta on helppo puhua niin kauan kun se osuu omalle kohdalle!

Odotan innolla kuukautisten alkamista, ja luultavasti ne alkavatkin. Lapsen tulo olisi melkoinen katastrofi vaikkei mitään sen kummempia esteitä teoriassa olisi.

Harkitsisin vakavasti aborttia jos olisin raskaana, vaikken tiedä pystyisinkö sitä tekemään.

Meillä vain on nyt niin ihana elämä ja hyvät lähitulevasiuuden suunnitelmat, että vauva pilaisi ne totaalisesti. En siedä ajatustakaan vaipparumbasta, synnytyksestä jne. Itsekästä, itsekästä, mutta en tahdo ajautua masennukseen jonka raskaus- ja vauva-aika ja suunnitelmienpilaantumiset aiheuttaisivat.

Niin kamalaa kuin se onkin, mutta jotain toista todnäk. neuvoisin teitysti pitämään lapsen, ksoka ei olisi kunnon syitö olal pitämättä.

Vierailija
4/11 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raiskaamaan niin pitää kantaa vastuu.

jos tulee raiskatuksi niin heti ottamalla ehkäisy estää kasvun alkamisen. miksi antaa elämän alkaa jos tekee sitten abortin?

Vierailija
5/11 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse melko aborttivastainen, mutta on helppo puhua niin kauan kun se osuu omalle kohdalle! Odotan innolla kuukautisten alkamista, ja luultavasti ne alkavatkin. Lapsen tulo olisi melkoinen katastrofi vaikkei mitään sen kummempia esteitä teoriassa olisi. Harkitsisin vakavasti aborttia jos olisin raskaana, vaikken tiedä pystyisinkö sitä tekemään. Meillä vain on nyt niin ihana elämä ja hyvät lähitulevasiuuden suunnitelmat, että vauva pilaisi ne totaalisesti. En siedä ajatustakaan vaipparumbasta, synnytyksestä jne. Itsekästä, itsekästä, mutta en tahdo ajautua masennukseen jonka raskaus- ja vauva-aika ja suunnitelmienpilaantumiset aiheuttaisivat. Niin kamalaa kuin se onkin, mutta jotain toista todnäk. neuvoisin teitysti pitämään lapsen, ksoka ei olisi kunnon syitö olal

pitämättä.

huvikseenko vauvoja laitetaan alulle ja sitten päätetään omassa tyhmässä päässä, että nyt vauva pilaisi oman elämäntilanteen?

HÄPEÄ LUTKA!!!!!!!!

Vierailija
6/11 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kiihottanut jotain miestä

raiskaamaan niin pitää kantaa vastuu.

jos tulee raiskatuksi niin heti ottamalla ehkäisy estää kasvun alkamisen. miksi antaa elämän alkaa jos tekee sitten abortin?

ihan hirveä ketju muutenkin, turhaa kai se on miettiä JO ELOSSA olevien ihmisten elämää, sikiö on tärkein? Ja jokaisella on itsemääräämisoikeus omaan vartaloonsa ja alkio on osa naisen vartaloa, ei mikään itsenäinen olento.

Vierailija
7/11 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta abortista voin sanoa, että se tehdään koska ei ole mahdollista pitää lasta tai jos lapsi on niin sairas että kuolee kumminkin tai jos äidin henkin on vaarassa. Jos sinä et voi kuvitella niin painavia syitä, niin sehän ei tarkoita etteikö niitä painavia syitä olisi.

Vierailija
8/11 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin niin vahvalla lääkityksellä silloin sairauksien ja ongelmien takia, että lapsi tuskin olisi hengissä selvinnyt syntymään asti. Tai jos lääkitykseni olisi lopetettu raskauden ajaksi, minä en olisi selvinnyt hengissä.

Mutta eihän tämä (kuten ei mikään muukaan) ole hyvä syy av-mittarin mukaan.

Vierailija
9/11 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALkio on äidistään riippuvainen loinen, joten se ei ole ns. olemassa ihan alkuviikoilla.

Jokaisen naisen pitää saada määrätä omasta vartalostaan ja jo pelkkä halu keskeytykseen pitää riittää hyväksi syyksi.

Vierailija
10/11 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mielestä alkuviikot ovat alle 8-10 vk.

Sen jälkeen pitäisi olla erittäin hyvät syyt! Ja jos syy on taloudellinen (Suomessa???) tai enmänytvaanhaluujajaksa niin lapsen saa antaa adoptioon.

Raiskaukset tmv. syyt voi hoitaa jo alkuviikoista ja niin.

Vierailija
11/11 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niissä on aivan perustavanlaatuinen ero, ap:n otsikko on täysin järjetön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän