Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämeenlinnaan synnyttämään

Vierailija
27.10.2010 |

Onko kokemukset Hämeenlinnan synnäristä olleet millaisia? Olen kuullut kaikenlaista juttua ko osaston hoitajista ja heidän "ilkeydestään"

onko kyyseessä vain huhuja, vai millaisia kokemuksia?

T Ensimmäistä menossa Hämeenlinnaan synnyttämään

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan synnytin TAYS:issa ja maailman kamalin kokemus, sinne mennessä sain huutoa kun en avautunut kriireiden mukaan ja valitusta et "sattuuko suhun edes kun et sano mtn", vaiks yritin vaan säästellä voimia. Eivät uskoneet et olin supistellut alta 10min jo 30h ennen sinne tuloa. Nauroivat päin naamaa kun pyysin kylmän kääreen mahalle kun muut halus kuuman, tää kaikki siis siinä vastaan otossa, Ja vasta siellä synnytyshuonees oli suht mukava ihminen, joka tarjosi epiduraalia, sen otin ja kätilö käski mun nukkua mut 1h epin laitosta käskin miehen kutsuu kätilön kun ponnistutti, vaiks epin laitos olin vaan 5cm auki. Ja sit kätilö tuli ja sanoi "yritä nyt vähän rentoutua, ei sua ponnistuta, sä et vaan osaa NAUTTIA ediduraalista", pakotin melkein kätilön kattoon et helvetti mikä tää tunne sit on, ja kätilö vihdoin vilkas jalkoväliin, juoksi ovelle ja huusi et saisko vähän apuja ja juoksi takas mun haaro väliin ja sanoi et pää puoliks ulkona et ponnista VAAAN!!!! Olin et hemmetti mitä toimintaa, mua ei uskottu missään vaiheessa millään lailla, olin vaan tyhmä ensi synnyttäjä. 50h kesti koko synnytys, mut kätilö merkkasi papereihin 29h KOSKA se alku oli vaan luuloa et synnytys on alkanu????

Nyt toista odottaessa pelkäsin hirveesti mennä TAYS:iin synnyttään, ja nyt onneks muutettiin iittalaan jtn hml:ään pääsen, kiitos kirjoituksisstanne, antaa uskoa et täällä kohdellaan kuin ihmistä :) Eipä ainakaan voi huonommaks mennä!!!

Vierailija
2/16 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin yksi ärsyttävä kätilö oli sinä aikana, mutta kyllä sekin työnsä osaa.

"Ei se sieltä iltavuoron aikaan synny". No syntyi ja kätilöllä meni vähän ylitöiksi.

"Ei se sieltä nyt niin vaan tule". No tulihan.

"Alkuvaiheen kipuihin suihku on hyvä" Ööö.. tutki kuitenkin ja 7cm auki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En törmännyt ilkeisiin ihmisiin siellä. Sirpa H:lle minäkin haluan lähettää terveisiä, maailman ihanin ihminen;) Oli yhtä mukava yksityisellä puolella kuin keskarillakin!

Vierailija
4/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 hämeenlinnassa,( viimesimmän viime marraskuussa) ja on noista paras. Ihana henkilökunta, synnytyssalien puolella on 1 ällö kätilö mutta tiedän ihmisiä jotka siitäkin pitää. Ja osastolla on yksi mä tiedän kaiken hoitsu.. Mutt anäitä on joka sairaalassa..

Hämiksessä oikeesti maailman paras yksi kätilö Sirpa H. Toinen loistava on yksi Tiina.

Ja kaiken avun ja kivunlievityksen ym saat kun tahdot. yhdessä salissa ei ole mahdollista saada ilokaasua, mutta jos sitä haluat ilmoita etukäteen koska osaavat ottaa oikeanlaisen salin :)

Jos törmäät kätilöön Nimeltä Sirpa niin kerro terveisä :) aivan loisto tapaus :)

Vierailija
5/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että ovat kiireisiä ja tylyjä, ja pitää osata itse pitää puolensa, ja pyytää kipulääkkeitä jne. Mistä sitä voisi itse osata tietää!

Auttavatko myös imettämisen opettelussa jne?

Vierailija
6/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo Sirpa on erikoistunut kivunlievennykseen. Ja myös käyttää niitä kivunlievittämis taitojaan :)

Vierailija
7/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyssairaalasta ja Hämeenlinnasta parhaimmat kokemukset ehdottomasti. Kaksi kertaa olen synnyttänyt Hämeenlinnassa ja todella positiiviset kokemukset jäi. Kätilöt ja hoitajat todella empaattisia ja asiallisia. Myös vauvan kanssa osastolla ollessa jaksettiin huomioida tällaista jo monen lapsen äitiäkin.

Vierailija
8/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Hämeenlinnasta, HML pesee Kätilöopiston 6-0.

Sinne vaan turvallisin mielin!

Vierailija
9/16 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vuosia siitä kun synnytin mutta super-hyvä palvelu ainakin silloin ja osaava henkilökunta. Uskon että vieläkin, hyviä kokemuksia tutuilta. Kivunlievityksessä ei pihistelty, pikemminkin päin vastoin. Uskaltaa mennä!

Vierailija
10/16 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako täällä ja onko mitenkään fiksua kirjoitella ihmisistä nimellä tuohon sävyyn.

Vierailija
11/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuoreempia synnytyskokemuksia Hämeenlinnasta? :)

Vierailija
12/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodelta 2014 ainakin todella hyvät muistot! Kiva ja osaava henkilökunta, hyvin meni kaikki.

Vierailija
13/16 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan synnytin taysissa vuonna 2013 ja aivan kamalaakin kamalampi kokemus nimenomaan henkilökunnan takia. Toisen synnnytin hämeenlinnassa 2017 ja se oli kuin olis mennyt mummolaan viikonloppua viettämään, kaikki olivat todella ystävällisiä ja huolehtivat hyvin meistä. Kävimme siis kolmeen kertaan hämeenlinnassa kun pikkumies antoi vähän vääriä hälytyksiä :D jokainen kerta oli yhtä mukava ja henkilökunta aivan ihanaa. Aina tervehdittiin ohi kulkiessa ja kyseltiin vointia. Kolmas tulossa ja ehdottomasti hämeenlinnaan menossa. Taysiin tämän mamman saa vaan kuolleen ruumiin yli niin hirveä paikka ja todella tylyä kohtelua. Sielläkin jouduin käymään toisen kohdalla ja väittivät ettei synnytys ole käynnissä, kummasti lapsi kuitenkin syntyi muutaman tunnin myöhemmin hämeenlinnassa.. Tästäkin raskaudesta jouduin taysissa käymään kovien ennenaikaisten supistelujen takia ja kokemus ei tälläkään kertaa ollut yhtään sen parempi. Liputan ehdottomasti hämeenlinnalle!

Vierailija
14/16 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinnasta ja ihan hyvät kokemukset ja mukava henkilökunta!

Vierailija
15/16 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuodelta hämeenlinnasta erittäin huono kokemus. Töykeä, ehkä jopa törkeä kätilö joka ei edes halunnut kuunnella toiveita. Ei jatkoon.

Vierailija
16/16 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinnan sairaalasta v. 2022 hyvät kokemukset. Kivat kätilöt, osaava henkilökunta. Aion synnyttää siellä toisenkin mahdollisesti tänä kesänä, vaikka matkaa sinne tulee. Oikein hyvä paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi