Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clomifen, kuinka moni syönyt raskauden alkamiseen?

Vierailija
26.10.2010 |

Siinäpä tuo kysymys. Mun pitäisi aloittaa nyt seuraavasta kierrosta pienellä annoksella kun ei munasolut näköjään kunnolla ainaskaan joka kierrosta kypsy. Munasarjat ovat myös monirakkulaiset ja suurentuneet hieman.

Yli vuosi ollaan lasta yritetty ja viime toukokuussa oli ihan alkuraskauden (vko 5-7) keskenmeno.

Kertokaahan kokemuksianne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapset saatu Clomifenillä. Ennen clomifeniä ehdittiin yrittää esikoista 3 vuotta tuloksetta, mutta clomeilla tärppäs tokasta kierrosta.

Kuopusta yritettiin luomuna reilu vuosi ja jälleen tokasta clomikierrosta tärppäsi. Onnea matkaan! On muuten hirveät ne kivut, kun munasolut alkavat kypsyä - tuskin pystyin kävelemään - mutta onhan se sen arvoista, jos niiden avuilla sit raskautuu :)

Vierailija
2/3 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omin avuin yritettiin melkein kaksi vuotta ennen kuin aloitin Clomit. Raskauduin ekasta kierrosta, mutta meni kesken rv 7, sitten meni muutama clomi-kierto, kunnes raskauduin oikeasti.

Nyt toivotaan toista lasta ja eka clomifen-avusteinen kierto menossa loppupuolella.Ttällä kertaa oli tosi kovaa jomotusta alavatsalla kierron keskivaiheilla, en muista että mulla aiemmin olisi vastaavaa ollut. Tai sitten aika vaan kultaa muistot :) Todellinen haittavaikutus mulla on joka kerta ollut se että koko ajan pissattaa. Eikä mulla ollut vastaavaa vaivaa raskausaikana, eikä synnytyksen jälkeenkään. Mutta se meni siis ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös pco ja parhaiten avun on tuonut metformiini. Siinä myös paljon clomeja vähemmän sivuvaikutuksia. Kysypä lääkäriltäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi