Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko eilen keitettettyä vettä käyttää jos sen ensin keittää uudestaan?

Vierailija
26.10.2010 |

Voiko siinä esim. keittää riisiä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei veden puhdistamiseen tarvitse katolilaista pappia. Kysy uudesti ylhäältä syntynyttä, Pyhällä Hengellä täytettyä, Jumalan pyhää rukoilemaan, että vesi puhdistuisi Yahushuan (Jeesuksen Kristuksen) nimessä ja veressä. Nimikristityllä on jumalallisuuden ulkokuori, mutta sisällä hänellä ei ole Jumalan Henkeä, niin tälläinen henkilö ei valitettavasti voi auttaa. Tai voit itse rukoilla veden puhdistumista, mutta ensin sinun täytyy tulla Jumalan lapseksi ja ottaa vastaan pelastus. Sellainen ei ole Jumalan lapsi, joka uskoo, mutta ei tottele Jumalan tahtoa.

Vierailija
42/52 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vanhan veden kukkien kasteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Siis eikös keittämällä kuole kaikki pöpöt? ;)

Sehän on tietenki täynnä niitä raatoja.

Vierailija
44/52 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja en ole vielä tähän päivään mennessä saanut mitään sairautta siitä vaikka olen keittänyt sen seuraavana päivänä uudestaan. :-) t: vuosikausia näin tehnyt, viimeksi tänä aamuna.

Huom! Keittämällä ei aivan kaikki bakteerit kuole, riittävä määrä kylläkin. :-) Jotkut bakteerit kestävät jopa kohdalleen osuvan räjähdyksen kuumuuden. :-)

Mutta , jos räjäyttää niin lähtee ne vähän kauemmas.

Vierailija
45/52 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä se vesi mieluummin kukkien kasteluun ja ota raikasta vettä ruuanlaittoon. Millaisia määriä vettä oikein keität, kun sitä on noinkin paljon jäljellä vielä toisenakin päivänä. Minä kaadan vedenkeittimestäkin aina yli jääneen veden pois ja huuhtelen kannun ennen uutta käyttöä. Vaikka vedestä keitettäessä pöpöt kuolevatkin, niin seisovaan veteen niitä kyllä helposti alkaa löytyä, sillä emme elä steriilissä ympäristössä.

Vierailija
46/52 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööh.. Kyllä mä ainakin keitän uudelleen jos esim vedenkeittimeen on jäänyt reilusti vettä edellisestä keittokerrasta. Hengissä ollaan.

Vierailija
47/52 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ööh.. Kyllä mä ainakin keitän uudelleen jos esim vedenkeittimeen on jäänyt reilusti vettä edellisestä keittokerrasta. Hengissä ollaan.

Aivan järjetöntä tuhlata sähköä veden turhaan lämmittämiseen ja kuvitella olevansa jotenkin säästäväinen ja ekologinen, kun keittää sitä samaa vettä (turhaan) uudelleen ja uudelleen. Vettä keitetään vain se määrä mitä käytetään, samoin kuin kahviakin.

Vierailija
48/52 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahkasammal tappaa haittamikrobeja.  Hae suolta turvetta ja sekoita se veteen. Anna seistä pari tuntia huoneenlämmössä. Voi juoda turpeineen tai käyttää kahvinsuodatinta. Ei tartte keittää uudelleen ja säästät sähköä.

Vierailija
49/52 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keittää kerralla reilusti, esim. 5 litraa ja sitten laitat pieniin radioihin ja pakastat. On sutten kätevää ottaa vaikka evääksi sopiva annoskoko teekupposta varten.

Vierailija
50/52 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa keittää kerralla reilusti, esim. 5 litraa ja sitten laitat pieniin radioihin ja pakastat. On sutten kätevää ottaa vaikka evääksi sopiva annoskoko teekupposta varten.

Oho, ei sitä vettä kande radioihin laittaa. Piti sanomani että rasioihin.

Vierailija
51/52 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaaja ei taida lukeutua meihin boomereihin?

Vierailija
52/52 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanoinen vintageketju. Tuo mieleen Ismo Leikolan vitsin siitä, miten vesi on virrannut maapallolla 4 miljardia vuotta, mutta kun se pullotetaan, niin se saa parasta ennen päiväyksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä