Mua rupes yht'äkkiä säälittään päällekkäin ja sivuttain asujat
Kommentit (21)
Minua säälittää omakotitaloasujat. Hirveä työleiri ja monilla asuntolaina päälle.
Säälittää maanpinnan tasalla tai jopa sen alla asumaan joutuvat. Purskahdin itkuuunkin jo...
Vaikka voittaisin lotossa, en ikinä muuttaisi omakotitaloon tai rivariin. Kerrostalo ydinkeskustassa on mulle se juttu.
Meillä on lasten makkarit vierekkäin, ja tiloja päällekkäin😕 ylhäällä makkarit ja alakerrassa muut. Ei ole rahaa ostaa jokaiselle omaa yksikerroksista taloa.
Ylin kerros ja kulmahuoneisto. Vähemmän minulla on täällä naapureita seinän takana kuin rivarissa. Ainoastaan alakerrassani asutaan.
Minulla on läpitalon huoneisto ylimmässä kerroksessa...
Vierailija kirjoitti:
Vaikka voittaisin lotossa, en ikinä muuttaisi omakotitaloon tai rivariin. Kerrostalo ydinkeskustassa on mulle se juttu.
Samoin. Viihdyn vain Helsingin keskustassa. Olen omistanut omakotitalon. Ei enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää omakotitaloasujat. Hirveä työleiri ja monilla asuntolaina päälle.
Kyllähän monella kennostoasukillakin on asuntolainaa.
Paitsi toki sinulla siinä kunnan luukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muitakin vuokranantajia kuin kunta
Sähkölasku ~200€ vuodessa, vieressä bussipysäkki. Lähistöllä on kaupunki, lentokenttä, satama. Sekä omakotialue, luontoa, retkeilyreitistö, meri ja saaristo. Rauhallinen taloyhtiö. Menee tulevaisuudessa hyvin kaupaksi.
Kyllä minä niin paljon kärsiä saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kustannat vuokraloordin lapsen elämää siinä mukavasti, vuokratulojen kautta.
;Mä tykkään asua rivarissa. En missään nimessä muuttaisi omakotitaloon. Rivarissakin mulla on suojainen oma piha, mutta talonyhtiö huolehtii pihanhoitovälineistä, rakennuksen ja yhteisten piha-alueiden, mm. parkkipaikat, ylläpidon ja huollot. On paljon huolettomampaa, kuin olla itse vastuussa kaikesta. Kuitenkin silti on omaa pihaa. Ehdottomasti mulle paras asumismuoto. Toki olen onnekas siinä, ettei naapureissani ole ketään häirikköjä. Tässä auttaa se, että alue on kohtuullisen hintava, niin porukkakin valikoituu sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijalla ei ole vaihtoehtoja
Nythän on juuri inhottavin aika asua ok:ssa, lumityöt, lämmitys ja jos ei harrasta pulkkamäkeä tai muita lasten leikkejä, sillä pihalla ei tee tällä hetkellä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut asuu jopa ilman lainaa.
Olen 66-vuotias nainen ja asun Helsingin kantakaupungissa yksin. Mitä helvettiä minä omakotitalolla tekisin? En myöskään tarvitse kenenkään sääliä saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin lapsen elämää kuin pankinjohtajan.
Kaikista huonoin vaihtoehto on paritalo. Riippuu tietysti siitä millainen naapuri on. Olen asunut kaikissa talomuodoissa. Tässä järjestys huonoimmasta parhaimpaan:
- Paritalo
- Rivitalo
- Kerrostalo
- Omakotitalo
Ei siellä missä haluan asua.