***Elokuiset 2011***
Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...
Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...
Lumi kp3/30-32 ja yk 5
Kommentit (897)
Kiitos sullekin tsempeistä. Kyllä minäkin vielä liputtaisin tuon kiinnittymisvuodon puoleen. Kaikki on vielä mahdollista, elä luovuta.
Mullahan tuli kanssa pientä vuotoa kiinnittymisen aikaan ja olin ihan paniikissa että nytkö ne menkat jo alkoi. Tuhrutti just niin kuin sulla ja on ihan normaalia. niin kuin bb:ssä sanotaan: tsemi tsemii;-)
En tiedä miten oon taas niin pöhkö, että kuvittelen et tästä vielä jotain tulee. Oon niin varma, että lääkäri huomenna sanoo taas jotain tosi mukavaa, että no hänpä laittaa jo nyt sen lähetteen naistenklinikalle poistoa varten.
Oon oikein yrittänyt kuulostella kipuja ja kyllä mulla välillä tuikkaa munasarjojen suuntaan, mutta molemmille puolille. Eli ei siitäkään voi vielä päätellä mitään, että olisi jommalla kummalla puolella jumissa.
Mun äiti oli lukenut jostain että se laulaja Johanna Pakonen olisi menettänyt kaksoset. Olivat olleet samassa istukassa ja toinen kuollut jo kohtuun ja toinen eli vain hetken. Itkin niin kamalasti kun saatan pikkaisen arvella, miltä hänestä tuntuu. Oma epäonni tuntuu jotenkin niin pieneltä verrattuna hänen kärsimään tuskaan. voimahalaus hänelle.
Ei näy tätiä vielä ja testit näyttää vain negaa. Taitaa olla mennyt kierto sekaisin ja tästä tulee nyt sit vaan pitempi. Eilen ja tänä aamuna tuntunut et sais halailla vessanpönttöä, selkää välillä jomottaa ja alavatsassa vihloo, huimaustakin esiintyy välillä. Kylmä on jatkuvasti, jopa saunassa jossa 80 astetta lämmintä mulla hampaat kalisee. Mut ei viivan viivaa kontrolliviivan lisäksi ilmesty testiin. Ovistesilläkin testasin ja siinä helotti molemmat komeat punaiset viivat. Saapi nähdä milloin se täti tulee, jos viikonlopun aikana ei tule niin maanantaina sit apteekin omalla testailen.
Voi eve kun sua nyt vedetään narun molemmista päistä ja osata sanoa mikä on tilan laita. Toivo on suuri, että kaikki olis hyvin ja myy2 vaan kehittyy hitaasti. Peukkuja et näin käy.
Muillakin oli tilanteet päällä, joten peukkuja teille. Ei niitä oireita aina kaikille tule. Itse aiemmin saanut keskenmenon viikolla 6-7 ja tuolloin en edes tienyt olevani raskaana. Ei oireita ja menkatkin tuli normaalisti.
-tinneri kp28/27 täti eksynyt matkallaan
Kyllä Eve sinun tarinasi kolahtaa. Sitä ihmettelee aina vaan enemmän, että mihin tuo vielä johtaa. MUTTA jostain syystä minulla on vahvasti sellainen olo, että IHMEitä on ilmassa. Että kaikki kääntyisikin hyvin...IHMEen kautta. Kyllähän niitäkin tosiaan tapahtuu elämässä! Sormet ja varpaat on ristissä, että niin kävisi! Ja älä vielä mieti mitään mahdollisen lapsen mahdollisia vammaisuuksia, asia kerrallaan (ok, helpommin sanottu kuin tehty). Mä luule, et jos se IHME tapahtuu niin seuraavat sua kyllä tarkoin ultrin yms. Toivottavasti pääset pian ultraan!
TINNERI:
Sunkin kohdalla on aivan plussatutina minulla. Jos se vaan tulee myyöhemmin se plussa ja eikös sekin kerro jotain, jos ovistesti näyttää "plussaa"...niinkun raskautumisen suuntaan olis menossa. Mulla ei mitään oieita ollut, tällä viikolla on väsyttänyt aivan törkeästi ja tissit on tulessa päivittäin. Ne on ainoot + palelu. Ja lämmöt korkeella, jonka epäilen johtuvan enimmäkseen flunssasta. Kun näistä sitten tietäis...
Uuve: Mikäs sun tilanne nyt olikaan...odotat plussa varmaan. :) Sitä toivon ja plussapuhureita lähetän.
ON: Kuten edellä kerrottu - Tissit tulessa, paleltaa ja väsyttää. Ei muuta. Kahvi maistuu ja ruoka ja kaikki. Ei mielitekoja. Paitsi laku. Lääkärin kans jo juttelin astmalääkityksestä, ei saa kuulemma lopettaa. Kysyi milloni soitan neuvolaan, kun kuulemma joudun kyllä äitipolille seurantaan perussairauksieni vuoksi. Mulla kans toi kilpparisairaus puhkesi ekan synnytyksen jälkeen. ONKO SUN ARVOT MIMMOSET EVIS? Toita lasta kun yritimme exän kans ni mun annos nostettiin kahteen tablettiin, että raskautuisin paremmin ja toden totta, raskauduin noin kuukausi siitä. En tiedä vaikuttiko lääke, mut näin kävi. Totesin, et ku mulla on se joku arvo (T4v, tsh...en muista mikä arvo oli mikäkin)lähelle kahta ni voin hyvin. Nyt on 2,37.
Semmosta. Ihanaista joulun odotusta kaikille. Hengaan täällä vielä enemmän...
Onnenhelmi 4+5
kun eivät ole vieläkään soittaneet vaikka lupasivat heti aamusta.
Onnenhelmi, mulla on noi arvot sillai että TSH 0,058 ja T4-V 18 näin viimeksi kesällä. Mullahan siis ollut kilpparisyöpä, joten koko kilpirauhanen on leikattu pois ja kova lääkitys eli 2 tabua joka toinen päivä ja 2,5 joka toinen päivä sitä 0,1 thyroxinia. lääkärin mukaan nuo arvot on ok raskautta ajatellen, mutta heti alussa olisi pitänyt nostaa puolikkaalla tabulla. Mulla on kyllä ihan erilaiset arvot kun sulla, mutta ehkä ne pitääkin olla kun on tuo syöpä ollut taustalla. Vai liekö syy tässä että arvot nousee hitaasti? Iltis varmaan tietää..
.. Täälä kurkin vieläkin sua :-) Ihmeellistä touhua siellä klinikalla! Soita sinne? Sua on kyllä elämä koetellut, syöpäkin, huh.. Iso halaus. Toivottavasti pääsisit pian uuteen ultraan!
joo soitin jo sinne ja oli puhunut lääkärille ja ilmeisesti tekevät nyt lähetteen naistenklinikalle ja lääkkeelliseen poistoon. soittaa mulle uudelleen tarkemmat tiedot. Kysyin että miksi se pitää heti poistaa, että eikö voi odottaa, että jatkaako kasvuaan jos on oikeassa paikassa. Sanoi, että kyllä siellä seurataan tilannetta ja ultrataan. Mutta siis näillä näkymin poisto tulossa. Voihan kirosana!
MITÄ! Eihän ne nyt tollatavalla voi? Asiasta ei oo minkäänlaista varmistusta?! Ei hele.. Toivottavasti tutkivatkin sitten hiton tarkkaan, jos mitään mahdollisuuksia ihmeelle on, saavat luvan odotella. Hmf, voimia ! En osaa muuta sanoa.. Kamalaa!
Tinneri: Eihän toi kuulosta ollenkaan pahalta! Mulla on ainakin sun tilanteesta hyvä kutina. Kärsivällisyyttä :)
Onnenhelmi: Juu plussaa kovin toivoin ja haaveilin jo siitä kiinnittymisvuodostakin, mutta taitaa olla tää kierto tässä.
Kolmatta päivää tulee tuhrua. R-testi aamulla selvä nega, ei edes viivan paikkaa näkyvissä mammaksin liuskassa. Päivällä tuli jo sen verran reilusti tumman ruskeaa, melkein mustaa vuotoa, että tuli ihan siteeseenkin asti läntti. Nyt iltapäivän jälkeen ei ole taas mitään ollu näkyvissä. Höh. Alkais nyt sitte kunnolla menkat ni pääsis niistäkin. Kipuja tai muitakaan tuntemuksia ei oo ollut. Mistä tässä nyt sitte lasketaan kp1? Vasta sitten, kun vuoto muuttuu punaiseksi vai miten? Nyt siis dpo 9 ja jos kunnon vuoto alkaa pian, niin jää se aika oviksen ja vuodon välille liian lyhyeksi... Piru.
No, katsellaan. Tsempitykset muille!
Väsähtänyt Uuve kp 26/31? dpo 9
ettei tämä etanainen pikkumyy2 tule kasvamaan vauvaksi asti. Klinikalta on nyt laitettu lähete naistenklinikalle, josta tulee kutsu ensi viikolle. Ottavat ensin verikokeet ja tietty ultra ja sitten kai jossain kohtaa lääkkeellinen poisto. Kysyin siitä että mitä jos ihme tapahtuu ja arvot alkaa nousta normaaliin tapaan niin onko mahkuja. Kuulemma erittäin epätodennäköistä. Pikkuisessa on jokin vika ollut alusta asti eikä pysty kehittymään normaalisti. Nyyh. Eli tämä on nyt sitten niin lopullista. Ei auta enää toivoa tai uskoa ihmeisiin, kiusaan vaan itseäni. Täytyy nyt vaan toivoa, että poistuisi vaikka itsekseen (mielummin heti) että kroppa pääsisi toipumaan tästä ja pääsisin uuteen ja viimeiseen yritykseen. Heh, olisiko kukaan kiinnostunut ostamaan multa loistavia pesuaineita ja lisäravinteita tai ihonhoitotuotteita? Tarttis nääs rahaa aika paljon tuohon seuraavaan hoitoon. Heh heh. Luojan kiitos mulla on noi koirat, ne piristää oloa niin paljon. Ei auta itku markkinoilla, pakko vaan uskoa, että seuraava sitten tärppää ja on terve valioyksilö. Jos jotain positiivista niin ainakin voin tulla raskaaksi. Eli toivo ei ole ihan mennyttä. Nyt vaan rahaa keräämään seuraavaa hoitoa varten ja voisipa tuota painoakin vielä vähän tiputtaa ja syödä terveellisesti että saadaan hyväkuntoiset munasolut kerättyä. Palataan asiaan myöhemmin taas, nyt pitää ottaa kinkkupiirakka uunista nam nam ennen kun se ihan kärventyy.
Voi mitä kuulumisia :/. EVE: Pahoitteluni, ihan ylisuuret sellaiset. Toivoa silti on, vaikkei sitä kamalasti olekaan. Ja kyllä ne siellä naistenklinikalla ensin tutkivat ja testaavat, sitten vasta päätöksiä. Muistathan, että raha ei ole kaikki kaikessa. Ainakaan tällaisissa asioissa. Olen varma, että saat nyytin vielä tuhisemaan syliisi jonain päivänä. Halit.
UUVE: Kp 1 on vuotopäivä 1, eli se pv, jolloin tulee selvää vuotoa, on se sitten ruskeeta tai kirkasta verta, jos sitä tulee vuotamalla, on se kp 1. Länttituhrut eivät ole kp 1. Ja sun kohdalla. HMM. Kyllä mä nyt suosittelen oottelee pari pv ja testaamaan sitten. Kiinnittymiseen liittyen vuoto olisi just bueno, siitä 2-4 vrk, alkaa näkyä testissä plussa. Ovistestit näyttää usein ennemmin plussa kuin r-testi.
TINNERIKÖ se oli, jolla on kp jo pitkällä ja ovistikut plussaa? Sä oot raskaana. Jos se on siis selkee ovisplussa testissä. R-testi voi vähän hidastella, mutta peukut on ojossa.
ITSE: Olin tänään luottogynellä (ts. uteliaisuuskäynti) ja juteltiin kaikesta, kartoitettiin kiertoa ja tadaa, ultrattiin. Olen yhtä hymyä: lääkäristä mulla on kaikki enemmän kuin hyvin. Ultrassa kohdun limak. on kierron pv vastaava, alkukehitysvaiheessa, vas. munasarja on oppikirjamainen (kerrankin mulla tällaisia uutisia), mutta ei johtavaa follikkellia vielä, oikea sen sijaan on myös aktiivi ja oppikirjamainen ja sielläpä ON johtofollikkeli NYT JO!! Ja kierrron pv 8 siis, kierto on 32 noin ja tämä on kuulemma tosi hyvä juttu. Hän ei antaisi mitään clomeja, koska toimii oma kroppa näin hyvin, vaikkei vasurilta irtoakaan solua. MUlla on joskus ollut epäily tutkimuksessa, ettei oikee johdin toimi hyvin umpparileikkauksen jäljiltä (arpea). Kumpikin poika on vasemmalta, ja näitä kertoja ei ehkä ole ees kertaa/vuosi, että irtoo vas. Mutta nyt ootellaan 3kk, katsellaan ja jos ei tule, niin sitten clomi pikkuannoksella, jotta saaadan vasuri mukaan oikean aktiivisuuteen :).Arvatkaa kuinka hyvä mieli mulla on. Kaikki siis enemmän kuin hienosti ja samaan hintaan (hei miettikää??!!) sa ensi vkolla ultran, jossa katsotaan vielä ihan vaan JOS haluan (HALUAN!!!) seurata tilannetta, se kuuluu tähän käyntiin vielä. Upeeta. Eli 22.12. menen uudestaan. Tikuttelen. Vaikka tunnenkin kaikki oireet. Sellaista.
ILTIS kp 8 vihellellen
KP 2/28 :P
Ei oikein jaksa kirjotella, mutta luin kyllä juttuja. Evelinalle jaksamista! Tuntuu pieniltä omat murheet... :(
Siirtyy syyskuisiin ->
Ei taida meille tästäkään kierrosta tulla vauvaa...
Äsken tein clearblue testin ja edes pienen pientä haamua en siihen saanut.
Huoh...=(
Pettynyt olen.
Olisi nyt jo testissä edes haamu ollut jos masussa joku matkustaa..
Minny kp28/31-39 dpo12 yk5
Tänään tein vielä testin (2pv menkat myöhässä ;)) ja viiva oli vahvistunut, jipii!!
Nyt alkaa näyttään hyvältä :) ja olo jo luottavaisempi, onnistumisen suhteen. Tuota alun onnea varosti se toissa kierron km. Mutta nyt fiilikset paremmat kuin hyvät kun sain tänä aamuuna niin vahvat viivat!! Jota en km kierrosta saanut, hip hei..
Oireita on edelleen, nyt onneksi vähempi kuin alkuviikosta niitä viiltäviä alavatsa kipuja, joita minulla aina alkuraskaudessa on ollut.
Tässä muutamia oireita mm.
Väsyttää/uupunut olo, palelee, lämmöt koholla, öklö oloa, pissan väri neonkeltainen ja voimakkaampi haju, useammin pitää käydä myös veskissä, jano ja nälkä tasisin väliajoin, vähempi kuitenkin illasta ;)
Siinäpä niitä tulikin.
Täällä on taas tapahtunut kaikenlaista, minun olessa poissa ja ei mitenkään iloisia yllätyksiä kaikkien osalta :/ ei kiva, ei tämän näin pitänyt mennä!! Halun teidät kaikki mukaan odottajiin, pika pikaa *sydän*
Eve: Olen niin pahoillani, toivottavasti saat pian asian päätökseen *voimahalit*
Uuve: Kuulostais tosiaan kiinnittymisvuodolta. Mikä nyt tilanne, jatkuuko vuoto? Tsemppiä!!
tinneri: Sun oireet kuulostaa todella lupaavalta, wau *halit* testaa testaa jollain muulla testillä. Minähän sain herkällä liuskatestillä just ja just erottuvat viivanpaikan ja sitten Apteekin oma näyttikin jo selvää viivaa! Olen kuullut, et joskus näinkin päin, et Apteekin oma näyttääkin ennemmin plussan, outoa?! Mut luotan enempi itsekkin tuohon Apteekin omaan kuin noihin liuskoihin. Suosittelen sitä :)
Ja ovistesti lupaa myös hyvää, eihän ne tässä vaiheessa voi plussaa muuten näyttää ;) sinä niin plussaat kohta, jipii!! Jänskää.. Tuu heti sit kertoon mitä näyttää?!?
Onnenhelmi: Menäännään aika samoissa :) oireetkin tuttuja! Siirrytäänkö sitten yhdessä tuonne odottajiin vai joko olet käynyt ilmoittatumassa?? Ajattelin, et josko joulun/uuden vuoden jälkeen viimeistään alkais sinne kirjoitteleen.
Iltis: Ihania uutisia sait ultrassa ja loistojuttu, et pääset vielä ens viikolla ultraan, hienoa. Sitten onkin tärppipäivät ihan käsillä,jipii.. Jouluyössä on taikaa ;) Peukut ja plussapuhurit sinne. *halaus*
kokonainenäitipuoli: Voih, niin surullista :( höh. Onnea kuitenkin uuteen kiertoon *halit*
minny: Kaikkion vielä mahdollista, joskus se kiinnittyminen kestää ja hormoonit voi nousta hitaasti, joten ethän vielä luovuta?? Tsemppiä!! Ja *SuperVoimaHalit*
Oliko vielä joku joka jännäilee??
Nyt kaikille mukana olijoille vielä hirmuisesti tsemppiä ja plussa puhurit lähtee täältä myräkän lailla >>>>>>>@@@@@@@>>>>>>>
Terkuin HelmiKeiju 4+2
Ps. Ihanan Rauhaisaa ja Rakkauden täyteistä Joulun alusaikaa sinne kaikille *sydän*
Minny: Älä vielä luovuta! Eihän täti vielä ole paikalla :)
Helmikeiju: Kivoja uutisia, onnittelut viivan vaihvistumisesta!
Kokonainenäitipuoli: Pahoittelut tädistä ja onnea seuraavaan kiertoon!
ON: kp 27 dpo 10. Aamun testi negaa (en pystynyt olemaan testaamatta, vaikka Iltis kehoititkin odottelemaan pari päivää...), ei mitään viivaa missään muualla kuin kontrollissa. Ei tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Eilen päivällä holahti satsi tumman ruskeaa vuotoa, mutta se jäi sitten siihen. Tänään ei ole vuotoa näkynyt, mutta se ei nyt vielä tarkoita mitään. Tähänkin asti edelliset kolme päivää vuotoa on tullut kerralla isompi satsi (niin että siteeseen tulee läntti) iltapäivän aikana, joten ihan rauhassa odottelen. Vessakäynnin yhteydessä tuli vaalean ruskeaa paperiin.
Jos tämä ei ole kiinnittymisvuotoa, niin mitä sitten? Voiko johtua keltarauhasen vajaatoiminnasta? Mulla oli muutama vuosi sitten keltarauhashormonit matalalla ja sen vuoksi sainkin e-pillerit. Onko kellään kokemusta tällaisesta? No, hiukkasen ehkä hosun taas... Katsellaan :)
Olenko vika meissä elokuisissa, kun Minny ja Kokonainenä. siirtyivät syyskuisiin? Tinneri, mikä meno?
Nyt kamalaan ruuhkaan jouluostoksille, huh!
Uuve kp27/31(?) dpo 10
RaskaanaRaskaanaRaskaanaRaskaana!!!!
Voi näitä onnenkyyneleitä..
Aamulla tein testin clearbluella, pidin testiä nurinpäin, etten näe yhtään, mitä tapahtuu. Sitten miehen viereen sänkyyn peittojen alle ja tärisevin käsin käänsin testin :) Ja selkeä plussa tuijotti meitä.
En voi uskoa tätä:) Pakkasaamuna, neljäntenä adventtisunnuntaina, joulutähti-valon alla elämämme ensimmäinen plussa. Ihan sanattomaksi menee..sorry hehkutus ja siirappisuus :)
S79: SydänLämpöiset Onnittelut plussasta *sydän* Ihanaa kun saadaan plussia lisää :) hihkuu!!
Nyt se matka kohti elokuuta alkaa.. Tarrasukkia ja limaa rutkasti mukaan!!
Ja hehkutus/siirappisuus on sallittua ;)
Uuve: Kiitos :)
Jokos pian testaat?
ON: Ei isompia muutoksia olossa, jännittää vain kovin edelleenkin.. Onko kaikki hyvin? Haluis jo ultraan, hih ;) Malttamaton kun olen!
Terkuin HelmiKeiju 4+3
Kyllä noin ihania uutisia saakin hehkuttaa! Ja siirappihan kuuluu jouluun :) Mukavia joulunodotuspäiviä sinne, menee varmaan hetki, ennenkuin tieto iskeytyy tajuntaan ihan todella. Ihana joululahja tuo plussa :)
Helmikeiju: Testasin viimeksi tänään apteekin omalla testillä (tyhmä minä...) ja nega tuli. Vaikka eihän sieltä muuta olis voinu tullakaan, kun vasta tiistaina tulee 14 päivää oviksesta eli vielä neljä päivää oletettuun alkuun. Nyt oon vakaasti päättänyt, että vasta tiistaina testaan seuraavan kerran, kun on yks apteekin oma vielä kaapissa. Katsotaan, kestääkö kantti ellei mekat ala... :)
ON: Mulla tosiaan se tilanne, että tuhru alkoi heti 6 päivää oviksesta viiltelyn ja menkkakipujen kera, mutta kivut loppui siihen. Tuhrua on tullut reilummin nelisen päivää, eilen vähemmän ja tänään ei enää mitään. Nyt oon hiukan ymmälläni, että oliko noi ne menkat nyt sitten. Ei kyllä tullut juuri yhtään punaista noissa vuodoissa, vaan pelkästään tumman ruskeaa, melkein mustaa vuotoa. Anteeksi tarkka kuvailu... Eilen särki hiukan alaselkää, eli kaipa ne menkat sieltä alkaa ajallaan. Pillereiden lopetuksen jälkeen oon ihan sekasin oman kropan toiminnasta. Mitään raskausoireita en ole huomannut, vaikka miten olen yrittänyt itseäni kytätä :)
Ihanaa lukea plussista, valaa uskoa, että kyllä minäkin kun noi muutkin :)
Mukavaa viimeistä adventtia!
Uuve kp 28/31(?) dpo 11
Tulihan tästä kuusta loppujen lopuksi aika hyvä kuukausi kun niin moni plussasi, jopa minä itsekin. S79 laita kuule siirappia tulemaan niin paljon kun siltä tuntuu, olet sen ansainnut. ja ehkä siitä siirapista tarttuu meihin muihinkin jotain kivaa. Onnittelut vielä kerran.
Uuve, elä hättäile, sulla on vielä aikaa siihen plussaan ja oireethan on ollu aikas lupaavat sanoisin. Kyllä se plussa sullekin tärähtää.
Mulla on niin pöljä olo kun on alkanut iltaisin yököttää, mutta ei onneks pönttöä ole vielä tarvinnut halailla. Tuntuu niin omituiselta olla raskaana nyt ja ehkä ensi viikolla en enää ole. ainakin arvot on varmaan noussu kun olot pahenee, mutta ei kai sillä ole enää merkitystä jos se kerran on viallinen maanantaikappale. Plääh, vuotokin on loppunut joten tuskin se itsekseen enää tulee pois. Ja plääh.
Ihanaa, onnea plussasta S79, sait joululahjan hieman etuajassa. Tarrasukkia sinne.
Ja Helmikeiju(ko) kans plussailee, onnea sinullekin.
Minny ja Uuve, kyllä ne plussat teillekin vielä pian pärähtää sinne.
ON: Viikonloppu tuli oltua reissussa. Ihana palata kotia ja miehen tykö joka onneksi onkin ensi viikon lomalla. Tätiä ei vielä näy, heti huomen aamusta teen tuon apteekin oman testin joka tuolla kaapissa ollukin jo useamman kuukauden. Oireina edelleen väsy ja aamuisin yököttävä olo ja nyt reissun aikana myös illalla yököttänyt kun en saanut iltapalaa mussuteltua. Nenä tukossa iltaisin ja aamuisin ja varsinkin öisin. Muutapa en viikonlopun aikana huomannut ilmenevän.
-tinneri kp30/27 olispa jo aamu..
Voi EVE mikä tilanne! Varmasti hermoja raastavaa tuollainen epätietoisuus ja jossittelu. Toivottavasti asia saadaan pian selville ja tapauksella on onnellinen loppu! Voimia sinulle!
KOKONAINEN ÄITIPUOLI: Eihän sulla vielä ole hätää, vaikka oireita ei oliskaan. Eihän kaikille tule niitä koskaan. Niin paitsi siis että vatsa kasvaa ihan kaikilla, mutta sitä tuskin lasketaan :)
ON: Aaamulla menkkatuntemukset palasi taas ja vatsa oli sekaisin samalla tavalla kuin menkkojen aikana aina. Erona vain se, että yleensä siinä vaiheessa tulee jo ihan kunnolla verta, nyt on tullut vaan ruskeaa tuhrua. Enemmän kuin eilen, mutta vaikka sitä oli paljon, niin ei päässy kuin hiukan siteeseen asti, vaan pyyhkiessä huomasin. Nyt ei ole illan aikana taas mitään näkyny. En kuitenkaan enää jaksais uskoa kiinnittymisvuotoon, kyllä sitä sen verran on sitä tuhrua tullut. Aamulla olin ihan sillä mielellä, etten mitään testaile, mutta iltapäivällä oli sitte pakko testata hohtava nega :) Testejä enää kaks jäljellä, enkä tähän kiertoon aio kyllä enempää ostaa. Joku raja munkin testaamisella... Jotenki kuitenkin sellainen olo, että kohta kunnon vuoto alkaa... Ja sitte käyn lukemassa täällä näitä vanhoja kirjoituksiani ja mietin, että vitsi miten sekopäinen sitä olikin silloin ja ihan turhaaan... :)
Näin viikko oviksesta huomaan ravaavani täällä paljon enemmän. Katselen, oisko Even tilanne muuttunu ja kurkistelen muiden oireita. Odottavan aika on pitkä :)
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!
Uuve kp 25/31(?) dpo 8 yk1