***Elokuiset 2011***
Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...
Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...
Lumi kp3/30-32 ja yk 5
Kommentit (897)
Moikka vain!
Ovistesti raskaustestinä negatiivinen, puhtaasti blancco. Lämmöt nyt 37.1. En mittaile aamuisin, sitä en jaksa tehdä, siis edes muista tehdä. Aamu-unisena ei aamut oo mun parasta aikaa. Vatsaa kipristelee, mut nyt onkin nälkä ja kohta ruoka on valmista. Toinen rinta vähän arempi kun aamulla, toinen ei oo arka. Ja hiukan menkkamainen olo.
Mulla on siis elokuusta yritystä ollut. ELokuussa ehkäisy lopetettu. Palaillaan!
Eli joo, hyvä jos haamu tuli tällä kertaa ovistikkuun.. ei vissiin tuota ovista tänne tuu, tai sit kierto mennyt sekaisin. Mut puputtelua se ei haittaa, ukko ku muisti et eilen en päivän annosta ollut saanut. :)
Sori tuli vain itseäni lyhkäsesti, mut nyt vähän iloa tähän päivään. Vuoden viimeisiin pikkujouluhuin käy tiemme täällä. Sarvet puuttuu multa, sillä tällä nuha nenällä menisin täydellisesti petteri punakuonona.
MAMMA: Voi hitsiläinen :/, aiotko kuitenkin varmuudeksi testailla vielä, jos vuoto on tuollaista epätavallista?
ILTIS dpo 7-8
En ole vielä täysin heittänyt kirvestä kaivoon. Välillä on napannut tosi lujaa tuonne alamahaan sivuille, mutta se voi olla ihan jotain muutakin kuin raskaus.
Aion vielä pari testiä tehdä. Tein päiväpissasta CB:llä ja ihan puhdas nega. Vuotoa tuskin tulee, mutta tulee kuitenkin. Tää on ihan outoa. Käy jo kaikki kauheudet mielessä, jos vaikka jotain vakavaakin on, kun näin outo kierto kerta on.
mamma*3, kp 30/33 (on ollut 36kin kesällä, joten onhan tuossa vielä raskautumisen varaa, mutta usko alkaa jo loppumaan), yk 2
Ai niin, lämmöt olleet tänään 36,6 luokkaa eli korkeat minulle. Tää liian aikainen testailu on saanut mut synkkiin ajatuksiin ja tietty se, että en onnistunut tikuttamaan sitä ovista, unohtamatta tätä outoa tiputtelua.
tuli mieleen, että voisiko tuo pieni vuoto olla sitä kiinnittymisvuotoa jos sulla olisi nyt tulossa se vähän pidempi kierto. Peukutan kovasti sulle, jatka vaan testausta.
tuli mieleen, että voisiko tuo pieni vuoto olla sitä kiinnittymisvuotoa jos sulla olisi nyt tulossa se vähän pidempi kierto. Peukutan kovasti sulle, jatka vaan testausta.
Tämä on nyt jatkunut neljättä päivää. Ke ja to runsaampana, eilen ja tänään pyyhkiessä valkkarin seassa haaleana. Minään päivänä ei tosin ole tullut pikkuhousunsuojaan asti, mikä kylläkin on hyvä.
Kattellaan ja testaillaan. En mä täältä mihinkään mene.
mamma*3
Täällä odottavin mielin ollaan huomisaamuun..mies näki kuulemma viivan tän päiväisessä testissä,mä vaan en näe mitään siinä. Aika outoa että näin päin,eli mies näkee ja minä en ;D Jos huomenna testiin tulee viiva niin soitan neuvolaan ja pyydän päästä verikokeisiin tai ultraan niin loppuu tämä arpominen!
mamma*3:lle peukutan vielä myöhäistä plussaa!
Lumikki kp 35/28-29
Pakko käydä heittämässä, että mullahan oli lämmöt juuri plussan aikoihin 35 puolella. Eli putosivat ihan reilusti. Paleleminen kuulostaa lupaavalta. Toivottavasti vuotelu liittyy jotenkin toimenpiteeseen tai sitten sun kropallasi on vaan sellainen taipumus. Peukkujaaaaaa!
Täällä edelleen jännäämässä käyvä entinen Nirsku
Kiitti Nirsku että jaksat käydä meitä täällä moikkailemassa ja jeesailemassa omilla kokemuksillasi. Mites sun vointi nyt?
Mua tosiaan paleltaa niin ettei mitään rajaa. Kolme pitkähihaista päällekkäin eikä mikään auta. Otin äsken tulikuuman suihkun ja nyt on hetken aikaa hyvä. Paleleminen alkoi uudelleen pienen tauon jälkeen eli olisko pikkumyyllä ollut joku ahdinko ja päättikin sitten jatkaa kasvua, ainakin oireista päätellen. Toimenpiteeseen tuo vuoto ei varmaan enää liity kun siirrosta on kuitenkin jo kaksi viikkoa. Ehkä minä kuulun niihin joilla vaan tulee ne valemenkkojen tapaiset tai sitten etanalla on iso hätä. tiistaina ollaan taas viisaampia.
Lumikki, tuo verikoe on varmasti hyvä idea, sittenhän saat luotettavan vastauksen. Ja joka tapauksessa uskon että olet kyllä raskaana, mutta verikokeella nähdään sitten onko kaikki hyvin. Pääset siis jännäämään lukemia niin kuin minäkin.
Mitäs Iltiksen iltaan kuuluu? jokos siellä ollaan testit valmiina????testaa testaa...hihihih
Piti tulla kurkkaan tänne Evelinan kuulumisia, mutta täällähän on rytissyt, jee :D Ite ollut viikon reissussa ja tänään vasta palstaillut. En oo lukenut, ko parit viime viestit - oli niin paljon viestejä!
Evelina: Kyllä oot satavarmasti raskaana, ko lukasin pikasesti ton sun oirelistas edellissivulta. Mulla kans pissan tuoksu voimistui ja väristyi enemmän. Paleli, etoi, väsytti, menkkajuilintaa kesti pitkään ja vieläkin hieman joskus juilii. Näppyä ilmaantunut, joita ei normisti koskaan oo ja outoihin paikkoihin, mm. olkapäihin tai käsivarteen. Oi, ko ihanaa toi sun oireilus!!!!
Ja Iltiksen oireilukin loistavalta vaikuttaa.
kiva kuulla susta! Mitäs masukkiin kuuluu?
Joo kyllä olen raskaana, mutta iso jännitysmomentti tässä kun olen vuotanut ja sain tosi alhaiset onks se nyt hcg-lukemat eli ne istukkahormonilukemat. ovat nousussa kyllä, mutta siltikin aivan liian matalat. Eli ei ihan auvoisesti ole lähtenyt käyntiin tämä raskaus..mutta toivossa hyvä elää.
POjat nukkuu, äiti itkee jo ajatusta sanomasta JOhanna Kurkelan Rakkauslaulusta. Tietyt kohdat saa itkemään. Ajatuskin. Lämmöt vähän korkeemmat ku päivällä. Tissit samanlaiset, kohtua ei nippaa ja viillä enää, näppyjä naamassa, ihan pikkusia, hormoninäppyjä ;). POsket kuumottaa ja punoittaa. Pientä valkovuotoa. Kaikki siis ennallaan, testaa en, koska herkkää ei ole. Ja apteekkiin en ehtinyt. HUomenna sitten apteekkireissu ku muutenkin pääsen fiilistelee kaupungille jäkisaamun jälkeen, ihanaa. POjat menee mummoilemaan, pihailemaan ja leipomaan. Pierettää.
AMALIA: Mitä sulle kuuluu :)?
LUMIKKI: Kyllä mäkin uskon, että raskaana sä olet. Viiva vahvistuu kyllä. MÄ en ole koskaan Pregchecillä saanut haamuja ja vääriä tuloksia.
ILTIS dpo7/8
Pierujen takia, mitenpä muutenkaa.=D Iltiksen pierut mua naurattaa...ja omat. Olen ku jokin kupliva keidas. eli pierettää paljon!
Teen samaan aikaan kakkutaikinaa...aika haastavaa vatkata ja kirjoittaa.
Evis: mä peukutan niiiiiiiiiiin sun raskaudelle, uskon siihen. Ja kun uskoo niin tapahtuu ja on toivoa. yes!
Mammalle tsempit!
ON: ei sitten mitään muuta ku prklellinen kiukku kokoajan! outoo...ehkä väsymystä. niin, sitäkin o! Eli jotain kuitenkin ihmeen paljon. Samassa tosin myös flunssaa ja työkiireit, jote...plusmiinusnolla. Jostain syystä en kauheesti panikoi miinusta, toivon kylläkin plussaa ja tiedän, et petyn jos ei tuu, mut ...jännä tunne.
Miten teidän noin yleensä on tehnyt mieli seksiä oviksen jälkeen ennen menkkoja? Kiinnstaa, kun oma kuukausi on outo...
Äh, kirjotelkaa, nyt teen tän hiivatin taikinan. :)
Onnenhelmi kp 20/25-27, dpo 7 tai 8
ON: Ei tee mieli seksiä oviksen ja kk välillä, joskus vähän ennen kk:a mutta ei aina, eikä samalla tavalla ku oviksen aikaan.
Mulla alavatsaa jomottaa ja selkään säteilee. Vähän aikaista tämä kyllä on nyt. Rinnat aristaa, eli ei mitään erityistä tässä viheessa ennen menkkoja. Nii ne on aina kipeet melkeen oviksesta alkaen kk:iin asti.
Kauniita unia!
ILTIS: aamulla tulee taas testituloksia ovistikuilla.
Tai joku,einakin enemmän kuin edelliset viivat ja heti minuttin aikana testitikkuun :D Pregcheciin siis. Raskausviikoista en tiedä,ei varmaan niin paljoo kuin menkat antavat olettaa,ovis varmaan ollut myöhemmin tai mulla nousee hcg tosi hitaasti? APUA. Mulla ei olekkaan hormoonihäiriötä :D
Toivon mukaan tämä ei enteile kohdun ulkoista tai keskenmenoa.
NYT MUILLEKKIN PLUSSAA PLUSSAA PLUSSAA!!
Lumikki 4+6(?)
just meinasin naputella tänne että jokos olet testannut, mutta ehdit ensin. Enkös mä sanonut..la laalaa onnea onnea miljoonasti. Mennään sun kanssa nyt samoilla aikatauluilla. Tai siis jos tää mun etana jaksaa jatkaa matkaa. No niin, nyt et tarvii mitään verikoetta, ellet nyt sitten halua varmistusta tuosta hormonimäärästä. Mahtavaa, upeeta!
Onnea plussista!!! Jee!!
Testasin herättyäni ja nega tuli. Oireita; rinnat ei ole kipeä, vatsaa jomottelee ja pyyhkiessä tuli vaaleanpunaista paperiin. Eli menkkoja odotellessa sitten. Tiistaina pitäs alkaa ainakin jokinlainen vuoto ja loppuviikosta asia onkin selvä. Jatkan raportointia taas. Halit!
...pakkolähtö jäkispeleihin taas. Kuka hiivatti on keksinyt, että hallille mennään klo. 8.40 ja joskus jopa aikaisemmin? Ei ymmärrä. Koko viikonloppu menee harakoille tässä touhussa.
PRIS: Voihan se vaaleenpunainenj olla muutakin, peukut vielä!!
ONNENHELMI: Oujee, me mennään i-han samoissa. Muakin vituttaa ja kiukuttaa ihan koko ajan, tulistun heti ja alta aikayksiön, ei mitään kauniisti sanomisia ensin, suoraan miltei huutoon. Ja itkettää. Pierettää myös, ja vatsa toimii aika tarmokkaasti ;).
SEKSI OVUL. JÄLK: Mun halut loppuu yleensä hetkeksi just ovulaation (ja niiden halujen) jälkeen. Tätä kestää muutamia pv. Sitten just ennen menkkoja alkaa panettaa uudelleen, menkkojen aikana myös. Ja mies ei ajele punaisia päin lainkaan, silloin tyydytään käsipeliin ;). Nyt ei kauheesti tuntemukset eroa tästä kertomuksesta.
EVE: Testaustuloksia? KUVIA! Mä eilenkin hei luin noista hormonimääristä: sulla ei tosiaan ole mi-tään hätää vierlä. En ymmärrä, miksi sulle on ees sanottu niin. Kummallista. HCG voi vielä 5 viikon jälkeen olla tosi alhaalla, pääasia on se, että se nousee. Tiistaita odotellessa!
LUMIKKI: ONNEA ONNEA ONNEA!!! Plussa on saatu, tää on toivo- ja onni-kuukausi- eli te, jotka olette raskaana ja mahollisesti saatte pojan, siinä on hyviä nimiä tyrkyllä :D. KERTOKAAKIN SEURAAVAKSI RASKAANA OLEVAT, TUNTUUKO JO, ETTÄ KUMPI ON KYSEESSÄ? MUlla oli selkeet tunteet ekasta heti plussan jälkeen, ja paikkansa piti. Toisesta heitti alkuun, koska oli niiiiiin erilainen raskaus, mutta sitten 14+ viikolla vahvistui poikaolo toisestakin. Vanhakansa sanoo, että kyllä äiti tietää kumpi tulee. Alusta alkaen.
OMAT: Tosiaan vatsa toimii, liukkaasti, pierettää, närkästyttää, hermostuttaa, hikoiluttaa??, illalla palelee. Vatsassa menkkaolo meni illalla ohi, mut nyt aamulla taas hetken nippaili samalla lailla ku eilen, voi itku. Flunssan tuntua ilmassa, ei kurkku kipeä, mut nokassa sellainen olo. Nyt ei saa sairastua, rankka työviikko eessä. Lämmöt katson päivällä, kohdunnapukankin. Nyt vessan kautta sinne jäkisjuttuihin. TISSIT vielä: ei kummallista, klönttiset ne on sivuilta, mut ei satu.
Mukavaa su-päivää,
ILTIS kp. 27 DPO 8-9
Jeeee, onnea Lumikille, tiesin että plussaat tänään vahvemmin ; ) Ihan mahtavaa, päästään jatkamaan juttua odotuspuolella!
Vastaus tohon seksiin ovulaation jälkeen, niin mulla ei itselläni kovin paljon haluta hommailut siinä vaiheessa, sitten taas tädin aikoihin alkaa hommat kiinostamaan, ja täällä on myös ukko ehdoton ei ajamaan punasia päin, mutta yleensä aina lopussa antaa periksi ;-)
Ja Iltikselle vastailua tohon sukupuolen arvailuun, niin ei ole kyllä itsellä minkäänmoisia hajuja, uskon tyttöön, koska meillä suvussa on niitä niin paljon, kaikkien ensimmäiset lapset ovat olleet tyttöjä, toisaalta taas miehen suvussa on paljon poikia, joten tiedä häntä.. ehkä sitten kun maha alkaa kasvaa niin oon viisaampi ;-) (eikös siitä asennosta pysty päättelemään jotain, plus muista oireista??)
Iltis on niin raskaana kohta! Kuulostaa niin tutuilta noi oireesi, varsinkin tuo flunssan tuntu, kokoajan tuntuu, vieläkin vaihtelevasti että nyt on kipeäksi tulossa, nokka ei vuoda mutta on aamuisin tukossa ja sen kuuloinen että kohta vuotaa. ja noi mielialat, avot! kohta sää plussaatt, jeejeee... : ))
Testasko Evis vielä tänään? Onko viiva ennallaan, vuoto? :)
Evelina: Eläppä hättäile, istuppa mättääle :) Niin, oot jo raskaana, onneaonneaonnea - iik, ihanaa!!!! Se tonttu sitten vei toivomuksen perille, jee! Elokuu on todellakin hyvä kuukausi, mulla on 2 lasta syntyneet elokuussa. Toi sun plussas oli mulla siis mennyt huti, ko en tosiaan kaikkia viestejä tästä pinosta lukenut. Kyllä toi hgc kerkee sulla noussa ja kun sulla on noin paljon noita oireita, nii ei mitään hätää. Onko sulla muuten ultraa tiedossa lähiaikoina?
Iltis: Testailehan siekin jo :D Mulla muuten ei oo rinnat olleet laisinkaan kipeät, ainoastaan alussa nännejä kihelmöi. Nyt ovat tieten vähän jo paisuneet, mutta muuten ei oo lainkaan kipeet.
Ja mitäs mulle - raskautta en ees kerkee aatteleen, ko päivät on melkosen kiirusia. Paha/etova olo tulee heti, jos vähänkin alkaa nälkä vaivaan ja heti on kyllä pakko saaha jotain syötävää. Ens torstaina mulla on se alkuraskauden ultra (vasta nyt) ja sitä seuraavalla eka nla. Nyt taitaa viikkoja olla tasan 7+0, pitkän kierron mukaan. Torstaina sitten varmistuu varmaan toi la.
Nii ja Iltis - mullahan on poikatoive ilmassa, mutta vielä en osaa sanoa kumpi tuolla yksiössään on. Itellä on se olo tullut yleensä ennen np-ultraa, että kumpi siellä on. Nimiäkin oon jo kerennyt miettimään :D Omien olojen perusteella tosiaan en vielä osaa sanoa, onko tää tyttö vaiko poikaraskaus - on suht samanlaista oloa, ko aiemminkin on ollut. Katellaan mitä tuleman pitää...
miten nämä mun lämmöt voi näin heittelehtiä. Monta päivää on näyttänyt alilämpöä mutta nyt pomsahti taas 37 ja palelu on sen mukaista. Mielenkiintoista..