Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

621/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin e-pillereitä. Vuoden ajan yasminellea sitä ennen pari kuukauden tauko ja 2 vuotta merciloneja. Nuo mercilonit olleet alusta asti käytössä ja noin 3 vuotta sitten pidin yli vuoden tauon (jolloin sain myös yllätyskeskenmenon, nyt se tuli tännekin julki :/ ). Taukoja olen pitänyt kun ollut korkea verenpaine ja syytä ollaan yritetty selvittää. Mitään syytä ei ole löytynyt ja lääkärit laittaneet stressin piikkiin ton verenpaineen nousemisen.

Nyt ku aloin laskeskelemaan ja tutkailemaan kalenteria niin enköhän ole mennyt kuukausissa sekaisin. Syyskuun aikana siis pilleri lopetettu ja silloinkin lopetin keskenkaiken kun unohtelin ottaa ja ukko lopulta heitti ne roskiin. Ja kun kunnolla laskin niin kaikki kiertopäivät olleet tuon tasan 27. Itsekkin pohdin onko kierto nyt lyhyempi, sillä olen ollut yllättynyt et kierto ei ole mennyt ollenkaan vielä sekaisin.

Mut nyt jännäillään ja testaillaan vielä tuota ovista ja sunnuntaina suuntaankin tuohon lähi prismaan etsiskeleen lisää ovistestejä. Ja anteeksi et oon ollut tänään vauhdissa kirjoittelemaan ja kirjoitellut enimmäkseen vain itsetäni.

Mut nyt nukkumaan ja aamulla töihin. Täällä kun ei vielä ole päästy nauttimaan viikonlopusta.

Vierailija
622/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla tosiaan tässä pinossa jännät paikat! Onnittelinko jo toivotonta? Jos en niin ONNEA PLUSSASTA!:)

Ja Evelle onnittelut hcg:n noususta :)

Iltiksen testailuja odottaen!

ON: Ei uutta. Mieskin näki viivan testissä,mutta vähän hämää että sain eilen herkällä testillä negan ja nyt muka haamun ei-herkällä testillä? Siis häh. Noh,huomenna uusiks! Ja prisman testit näyttää ilmeisesti vääriä haamujakin,pöh.

Lumikki 34/28-29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
623/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pikkujouluihin suunnatessa poikkesin s-marketiin pregcheck-ostoksille ja äsken tein liuskan, taitaa olla ensimmäinen liuskatesti 8kk aikana joka puhdas nega. Kyllä mun toivot oli tässä:( 11.kiertoon mennään:( Minä en raskaudu ikinä:(

Helene kp.26, yk.10, dpo.13

624/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVELINA, ei hcg ainakaan nouse jos keskenmeno on, eli SUURONNITTELUT!!! Vielä kun TUUTULI plussaa niin hyvä. Minä jään pois, sitä tyypillistä. Mietinkin kuka meistä jää pois kun tuskin kolme kolmesta saa onnellisen lopputuloksen ja minähän se taas jään. Katkera en osaa olla, onnellinen vain teidän puolesta, siis jos TUUTULI saa myös plussan. Minulta se ei ole poissa. Kyllä minäkin joskus. Toivottavasti!

Vierailija
625/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sullakaan ole vasta kun dpo 13 ;) Älä siis vielä heitä toivoa! Saitko ihan,iha,ihan puhtaan negan?

Mä testailen taas huomenna [eli tänään kun en malta huomiseen..] :)

Lumikki kp 35/28-29 [HALOO! Täti tai kunnon plussa kiitos,hermohan tässä menee tän kierron kanssa!]

Vierailija
626/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille. Mun unet loppuivat kuin seinään klo. 7.04, vaikka kuinka väsy, ja olisin saanut nukkua 8.00 saakka (lenkki ja jäkisjutut...), ei maistunut, koska herään menkkatuntemuksiin. Plaah. Painottuen enemmän oikealle, ihan selvästi juilii, selkäänkin säteillen. Nivusiin, en oikein osaa kuvailla. Ja alakerrassa on sellainen tunne, kun olisi hiiva, mutta hiivaa ei ole. Mitä tää nyt on? JÄRKI: Keltarauhanen juilii ihan kuten sen kuuluukin, menkat alkavat 3-5 vrk sisään. Selän ja nivusten osalta saattaa sakroiliitti nostaa kevyesti päätään, koska kyse on aamusta. TUNNE: Nyt se vois kiinnittyä! Onko tämä sellaista, mitä kaikki kuvailee kiinnittymisen olevan, jeejee! Tulis nyt tilla kiinn.vuotoakin sitten, saisi alkaa piinailla ja testailla. Tunnepuoli sanoo myös, että testaatestaatestaatestaa. Järki siihen, että no et todellakaan testaa, siellä mitään näy ainakaan tässä vaiheessa. Hermo on tiukassa, itkettää, mies soittelee matkoiltaa ja mua ei jaksaisi vähempää kiinnostaa. Törkeetä. Palelen. Uni on hataraaa ja väsy silti kova. Voivoi...mitähän tästä kehkeytyy?

HELENE: Pää pystyyn! Voi todella olla liian aikaista testailla. Peukkuja ja malttia.

LUMIKKI: Minusta noi on jo plussia, kunnon plussia.Ja eri testit reagoi eri tavalla, toisille toimii toisenlainen testi, toisille toisenlainen... Kuvia taas ;).

EVE: No, testaustuloksia?

Aamupala odottaa, kauhea nälkäkin, niin sekin herätti. Kummallista.

ILTIS kp 26 ja DPO 7-8

627/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUMIKKI ja ILTATÄHTI, aivan puhdas nega oli, ei pientäkään kajastusta edes mistään haamusta. Kyllä mun toivo meni. Syyskuisia jo kattellut ja kohta liityn:( TUUTULI plussaa ees sinä!!!

Helene kp.26, yk.10, dpo.13

Vierailija
628/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on yhet märyt jo märisty!:( Tämän aamun aamupissasta viiva honku verran hailakampi ku eilen illalla, voiko olla normaalia? Ei voi olla totta et nyt menis taas kesken...

ja anteeksi pelkkä oma napa!!!

629/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa niin sairaasati, taasko nappisuorituksella menkat alkaa. Tekee niin pahaa. Onnellinen plussanneiden puolesta ja silti ihan mielettömän kade kaikille heille. Monet ihmiset oppinut tuntemaan maaliskuusta lähtien ja kaikki raskautuneet, MINÄ EN!!! Pakko ääneen tää sanoa, koska sattuu ja silti NIIN onnellinen teidän plussanneiden puolesta. Kaksijakoista tää fiilis. Mut nyt vaan sattuu.

Helene 26/22-29, yk.10, dpo13

Vierailija
630/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua... ymmärrän täysin tunteesi ja on hyvä, että voit avoimesti mieltäsi purkaa. Täsäs runon/ ajatelman pätkä, aika totuuden mukainen. Halit.

Ihmiset tarvitsevat eläessään

kaksi sydäntä:

Pienen, joka on täynnä

syvää hellyyttä,

ja toisen joka on terästä.

- Kahlil Gibran -

ILTIS, suuntana lenkki, pyryttää lunta ja vihloo mahaa.

Vierailija
631/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, niitä oireita tänään dpo 8:lla:

- Rinnat vähemmän arat kun eilen :(, mutta arat

- Jos oikein kuvittelee niin välillä vatsanalueen tuntemuksia, jotain ehkä jomotusta

- oire voisi olla oireettomuus, no närästystä on, mutta se ei liity kyllä tähän

Päivitän jos vaan jotain ilmestyy.

ILTIS: testaan ovistestillä illalla vasta, huomenna vaihdan aamutestamiseen.

Vierailija
632/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinneri, voihan olla hyvin mahdollista että kiertos etsii paikkaansa, mäkin olin varma että oli asettunut, kun oli ne muutamat samat kiertopäivät, mutta sitten yhtäkkiä heittikin häränpyllyä.. Jokatapauksessa, toivotaan että kierto pysyis ennallaaan ja vahva viiva tulis vielä tikkuun :-) Tsemppiä!

Lumikki, mitä herkkiä testejä käytät ? Mulla noi mammaksin herkät näytti viivaa, mut ei kovin vahvaa, en muista mikä dpo oli mut kuitenkin, sit samana iltana vielä testasin ei herkällä jollain halpis testillä niin aivan vahva viiva, eli siis testit vaihtelee, ja määrät vaihtelee jne jne :-) Kyllä se on plussa!! Kuvaa uudesta testistä ;))

Helene, älä kuitenkaan vielä luovuta! Lumikillekkin on tulossa myöhäinen plussa ?

Toivon että sullekkin ! (eikä se olisi vielä edes mikään myöhäinen..;) Halauksia ja plussatuulia!

Iltis, mä oon muuten kanssa heräillyt, öisinkin. Vaikka kamala väsymys painais, silti vaan heräilee, ei ole mulle tapaista, hmf. Jeee, sulla kiinnittymistä ilmassa ! ;-) Kohta pääset testaileen, hallelujah!

Toivoton, älä oo toivoton ;-) Hih. (joo hehheh, olipa hauskaa... silti hekotan täällä ku seinään juossut mangusti..) Älä huoli, tuskin on kyse keskenmenosta, tai siis ei olekkaan, hormonit vaan seilailee, testasitko saman merkkisellä testillä? Oottele rauhassa, kyllä se sieltä vahvistuu :) Kuvaa??

Mamma, hihi, lätyt on niiiiiiiiiin hyviä! Pitää siis tulevaisuudessa varata kaikki tarpeet illaksi kaappeihin.. jokaillaksi ;D

Evis??? Missä oot? Mikä fiilis, vointi? Miten testit? Kuvaa? Vuoto?

- Halauksin Pikku Basse, rv 5+2 (laskettu kp 28*n mukaan, mahdollisesti myös 5+6.

Vierailija
633/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veristä valkovuotoa tulee tänään taas pyyhittäessä. Ihan aamusta ei mitään, mutta nyt aamupäivän mittaan näköjään taas. Jään seurailemaan teidän edesottamuksianne ja raskautumistanne tänne taustalle. Niin ja odottamaan niitä menkkoja :/.

Raskautumisonnea tasapuolisesti!

mamma*3, kp 30/33, yk 2

634/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma, olen niin pahoillani että täti löysi sinut. Mulla oli sellainen kutina, että plussaisit. Voimahalaus täältä.

Helene, älä vielä luovuta, sulla on kaikki mahdollisuudet plussaan vielä. Ja nuo "kaksijakoiset" tunteesi ovat ihan luonnollisia, anna tulla vaan. tunnustan että itselläni on ihan samanlaisia. Eilen kun menin terkkariin niin kuulin et omalääkärini on jäänyt äitiyslomalle. Ensireaktioni oli että ai jaa raskautukaa te vaan kaikki ja mulle tulee keskenmeno sen kerran kun raskaudun. Mutta hetken päästä tunne meni ohi. voimia sinullekin.

Lumikki, älä nyt vaan hätäänny (paraskin puhuja täällä, hih) Kyllä mullakin se viivojen vahvuus vaihteli samallakin testillä. Nou hätä. Jatka vaan testaamista.

ON: mammaksi testi plussaa, mutta tiedoksi teille jotka mammaksi herkillä puikkomalleilla testaatte, niin se antaa paljon haaleampaa viivaa plussaksi kuin kontrolliviiva. näin ainakin mulla on ollut koko ajan. Ja jos mulla eilen oli veriarvo 97,1 niin kai se pitäisi vahvaa plussaa näyttää. Viiva on kuitenkin selkeä, mutta siis haaleampi kuin kontrolliviiva, eikä ole onneksi haalistunut edellisistä testauksista.

Nyt on taas menkkamaista juilintaa, ihan vähän. vuoto on vähentynyt, mutta tulee vielä pyyhkiessä.

Mutta, uusi oire, aamulla kun makoilin sängyssä niin tuli ekaa kertaa sellainen vähän paha olo. Meni kyllä ohi kun nousin ylös ja söin aamupalan. Sitten ulkona haistoin jonkun polttavan tupakkaa niin siitä tuli kans vähän öllö fiilis. Maha tuntuu isolta, ihan kun en pystyisi vetämään mahaa sisään ollenkaan. voi kun tämä tarkoittaisi sitä, että kun oireet lisääntyy niin istukkahormonin määräkin nousee hurjaa vauhtia. Oispa joku kotivempele millä vois mitata tuota hormonia.

Mukavaa lauantaita kaikille!

635/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut tädistä, nytkö se täti sit alkaa tännekkin ilmestymään. Olis voinut joulun kunniaksi mennä vaikka korvatunturille. Ja Helene, uutta testiä vaan, kyllä se viiva vielä siihen ilmestyy. Samaten lumikki testejä vaan lisää tekemään, se viiva kyl tulee siihen vielä takas vahvana.

Täällä viime yö nukuttu huonosti, joku pistelee tikulla oikealle puolelle alavatsaan (myös koko päivän pistellyt). Nyt pissaa pidätelty ja töistä hirveellä vaihdilla kotia testaamaan ovista. Niin kovasti toivon et se ovis iskis nyt tänne, ellei se sit tosiaan ollut aikaisessa viikko sitten.

-tinneri kp15/27

Vierailija
636/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lasten jäkiksessä, mutta ei lannistuta, ehkä illan "isojen miesten" pelissä TPS on voittava tiimi :). Mulle tuli 2 kertaa siinä kirjurina ollessani kyyneleet silmiin, siinä kohtaa, ku oma lapsi onnistuu tai on vaan niin hellyyttävä aloituksessa tms., mä olen nyt niiiin herkkänä.

EVE: Juuri sitä se tarkoittaa! Sun hormonimäärä lisääntyy, ja oireitten kuuluukin lisääntyä vähitellen, viikoilla 6+ alkaa olla aika selvä kööri/lista oireita yleensä. Etenkin hajut ja pahoinvointi/ellotus. Sä olet niiiin raskaana. Ja pysyt. Hei,miten paljon ne sun lämmöt laski silloin kiinnit. aikaan?

MAMMA: Voi hitsiläinen :/, aiotko kuitenkin varmuudeksi testailla vielä, jos vuoto on tuollaista epätavallista?

TINNERI: peukkuja oviksen tikuttamiseen, tuu sitten kuvan kera selittelee ;). Ja nyt kannattaa sitten pupustella ahkeraan koo oireiden ajan..

ITSE MÄ: Lämmöt laskeneet???? Nyt 36,28, eilen illalla 37 ja nyt aamulla 36,59 (kohonnut normi aamulämmöstä yli 0,4 astetta), miksi NYT on noin alhaalla. VOi passi sentään. Ja mahaa juilinut muutaman tunnin, ihan menkkatyyliin. Selkää saakka. Ja nyt vasta DPO 7-8. Voisko tää sittenkin...hmmm? Tisseissä ei kumnmia, mutta ne on klönttiset sivuilta, ihan ku ois jokin kasvain. NO joo, aika paha ilmaus, mutta siihen tyyliin. Nännit hieman aavistuksen, hyvin vähän aristaa, jos painelee :). Valkovuoto normia, valkoista, tulee pöksyyn asti, ei kuitenkaan lammikkoa. Taas juilaisee koko alamahaa, auts. Mä en jaksa, jos noi lämmöt nyt laskee kokonaan. Piste. En jaksa.

ILTIS dpo 7-8

637/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni ne lämmöt putos vajaa puolisen astetta muutamaksi päiväksi kiinnittymisen aikoihin kunnes taas nousivat takaisin 37. Mulla normilämpö noin 36,5. Mutta outoa kun nyt on lämmöt alhaalla, alempana kuin normilämpö vaikka palelen aivan törkeen paljon. Mulla on kolme pitkähihaista päällekkäin sisällä ja tärisen.

Laskin noita r-viikkoja niin jos mulla oli viimeks menkat 2.11 alkoi siis niin nyt ois kai sitten 4+4 meneillään jos nyt ei oteta huomioon tota passia vaan lasketaan suoraan vikoista menkoista. Klinikalla sanoivat et mulla ois laskettu aika 7.8 jos pysyy matkassa siihen asti.

vuoto on nyt aika niukkaa, mutta pyykiessä tulee hyytymiä, apua. ihan pieniä mut kuitenkin.

TEen kohtapuoliin taas testiä varmuuden vuoksi..

Ai niin ILTIS, mullahan ei ole tissit ollut yhtään kipeet, mutta mulla on kans toi samanlainen "kasvain" rintojen sivuissa. En ole ennen tollaisia huomannut. Mitääkö tässä kohta jo mennä mammografiaankin..apuava

Vierailija
638/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesta vastauksesta, heti syömisen jälkeen tulin kattoo, ootko käynyt ;). Fanaattinen...

Siis sulla on noin viikot juuri, 4+4 ja nyt oikeesti huoli pois, sun hormonimäärä on aivan passeli. Katsopa niitä taulukkoja...Sä voit muutenkin ajatella, että sun viikot on noin, mutta laskea sen tavallaan hiukan pienemmäksi PAS vuoksi, hormonimäärä on siis toistaiseksi ok, koska se NOUSEE! Voi hiipiä vähän hitaasti ylöspäin, seuraavan mittauksen (oliks se ti?) pitäisi kyllä sitten olla jo 3kertainen taas tuohon 97 lisäten. Eli ainakin yli 200, mutta mieluusti yli 300 ;). No hätä. Nyt mua pistää kohdun kohalla, hiukan enemmän oikealta, ihan ku joku tunkisi jotain tikkua...yhteen kohtaan. Mitä lie suolistokaasuja :D.

ILTIS ja tiskikoneen huuto, sitten kohti illan peliä. Wuhuu vaan ;)

Vierailija
639/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene: Mä ymmärrän sun tunteet. Tosin itsellä pari yk:ta vähemmän (kesän alusta),mutta nyt jo tuntuu pahalle että miksi minä en ja muut vaan raskautuu :( Vaikka olen tottakai onnellinen muitenkin puolesta.

ON: Nega (tai viivanpaikka valoa vasten :D) tuli one step testillä aamupissasta..että hohhoijaa. Mä en jaksa tippaakaan uskoa että raskaana olisin kun noi testit näyttää mitä sattuu! One stepin pitäisi vielä olla HERKKÄ testi ja nyt muka pregchec näyttää haamua ja one step negaa? Varmasti väärä haamu tuo pregchecin,googlettamalla näyttää siltä että antaa vääriä haamuja aika tavalla.

Lumikki 35/28-29

640/897 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt luovuta, niin kauan kaikki on hyvin kun saat edes haamua tikkuun. Kyllä se siitä vahvistuu vielä, usko pois. Testeissä on näköjään heittoja kun itsekin just testasin ja antoi tosi haalean plussan. Tai sit mulle on tullut just km ja hormonit laskee vauhdilla, mutta en siihen ihan usko kuitenkaan. Eli testeissä on eroja. Jatka vaan testaamista.