***Elokuiset 2011***
Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...
Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...
Lumi kp3/30-32 ja yk 5
Kommentit (897)
Siis PAS antaa laimeemmat tulokset alussa, HCG alkaa nousta selkeesti hitaammin. Näin olen tässä selvitellyt :).Ja jos muutamassa päivässä sun arvo on 3 kertaistunut, en olisi huolissani. Nyt ollaan hei jo liki sadassa, se on aikas normi tilanne 4. viikon kohdalla, siis ihan tavallisestikin, ei kaikki vetele heti 250 siinä testissä ;). Ja jos ajattelet, että tulet perässä kuitenkin useita päiviä pakastetun alkion kanssa... hei, nyt sä OLET raskaana ja sä testaat joka päivä. JOKA päivä, muistahan se ;). Miten vuoto? kivut? Mun testaaminen ei voi alkaa (mä sinnittelen nyt) ennen ensi ti. Ja nyt huomasin, että noi pirun halpaliuskan Cittarista onkin tavallisia, reagoi 25 arvoon, eli ei mitään tsäännssiä ennen ensi viikkoa, vielä ainakin 6-7 pv lisää. Kääk. Täytyy ilmeisesti käydä apoteekissa ostaa herkempiä, heh. ET yllytä. Hei, kerro lisää oireista, muistan kyllä suurimman osan, mutta kun niitä "listoja" on kiva lukea, toivossa on hyvä elää. Mulla on jää-tä-vän kylmä, posket hehkuu, kainalot hikoilee, yhtäkkii tulee kuuma...? Pissattaa, janottaa, väsyttää sairaasti, nytkin melkeen kuukahdin koneen näppikselle, kun selasin taas tutkimustietoa ja tenttitulostaulukkoa...hoh.
ILTIS DPO 6-7
olen tosiaan aika herkillä, vaikka edelleen kyllä harmittaa samainen asia...
Onnea teille plussanneille!
Ja Evelinalla on vielä kaikki mahdollisuudet vauvaan, paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan. Toivon niin parasta sinulle.
Mulla ei ole enää toivoa, kivut jatkuvat, vuotoa ei ole, tiistaina taas ultraan ja labraan, mutta toivoa ei annettu, tulee itsellään ulos tai sitten on kohdunulkoinen. Hcg oli ke 62 ja tänään 126 ja peli menetetty. Alkais se vuoto sitten..., mutta tämä oli siis tässä...
Lumi
Minä niin juuri sulle olisin toivonut onnea loppuun asti. Mitäpä jos sinullakin nuo arvot vaan kohoaa hitaasti niin kuin mullakin. Olisko mitään mahdollisuutta että jaksaisi siitä vielä kasvaa ja kehittyä, toivon sitä kovasti. voimia sulle tulehan kertomaan kuulumisiasi kun jaksat.
Mua alkoi vähän pelottaa, että josko mulla on kohdunulkoinen raskaus kun noin hitaasti on käynnistynyt tämä touhu. No ei voi muuta kun odotella tiistaihin niin sitten ollaan viisaampia kaikki. hittiläinen kun pitää olla just nyt maanantai tuo pyhä, että puljut on kiinni. Olisi kiva tietää mihin suuntaan ollaan menossa mahdollisimman pian.
Voimia sinulle lumi, ikäviä tuolaiset tilanteet, mutta toivotaan että kääntyisi vielä parempaan suuntaan. Peukkuja sinulle.
Onkohan mahdollista että olen ovuloinut jo kp9-10? sillä ovis testiin tulee aina uuden päivän myötä haaleampi viiva. Tosiaan tiistaina aloitin tikuttelun ja silloin oli vahvin viiva ja tänään (kp14) ei näkynyt juuri ollenkaan. Ja tuolloin viikonvaihteessa oireitakin ilmeni useampia ja nyt ei enään loppuviikosta ole ollut mitään oireita.
Mä tein sen ovistestin, sofi one step, illalla tässä ja siihen ei tullut kyllä mitään. Mä voisin tehdä nyt joka ilta sen testin ja kattoo miltä näyttää tästä eteen päin. Oon mä kahjo, mut mä tykkään. Vähentää stressiä isosti.
EVELIINA: Onnea, olen sanattomana arvoistasi, olen kyllä seurannut taivaltasi taustalta.
ILTIS: ollaan aika samoissa menossa sun kans. Mulla siis dpo 7, mut kierto on vaan sen 24-26(olisko joskus ollu 28).
Testailemisiin ;)
Kaikki vaan mukaan hophop.
LUMI...: Mikä ihme sun mielen on pahoittanut... enkai minä millään iskemälläni faktalla? Tai jollain hassulla jutulla. Tarkoitus ei ainakaan MISSÄÄN nimessä ole ollut ketään ns. satuttaa tai loukata. Miksi peli on mentetty jo? Nouseeko arvo liian hitaasti? Olen jo vissiin pudonnut kelkasta ;). Anteeksi.
PRIS: niin, kerrohan "oireita" listataan oikeen yhdessä. Huomiseen mennessä kaikki jo raskautuneet kertovat kaikki DPO:nsa plussaan saakka, me piinailijat ja ovislaiset kanssa. Tästä tulee kivaa. Tuleeko? MUlla ainut mahollinen oire on kuumotus poskissa, lämpöjen hypähdys korkeelle, väsymys on todella voimakasta. Haukottelen alvariinsa.
TINNERI: Mulle kävi tässä kierrossa nnoin! Eli ensin sain vahvempaa (miltei olisin voinut yhdestäkin sanoa että plussa), mullahan on pitkähkö kierto, joten se oli heti selläinen "mitäh?" -juttu. Sitten yhtäkkiä ovisoireiden voimistuessa viiva katoaa, kunnes siitä alle 2vrk tulee vahvaksi, 2 vrk kuluttua on selkee plussa. Ovis siis siten, että nyt DPO 6/7. Testaa vielä.. miten lämmöt? Niistä voit päätellä, milloin on jo ollut ovis. Nousevat yleensä 1-3 vrk oviksesta.
Saunasta terkkuja... meinasin sinnekin nukahtaa (kuukahtaa?). Taitaa olla tiukka viikko takana. AAmulla lenkki, sitten jääkiekkotouhuja lasten kanssa, illalla peliin (ehkä) ja herkuttelua.
ILTIS DPO 6/7 edelleen sorry virheet, jos ja kun tekstissä niitä on.
no niin neidit, testaamaan siitä. ja Iltis ei mitään tekosyitä et on väärät testit, niitä saa lisää (voin suositella netistä tilaamista jos on kiva postipoika joka tuo paketit ajoissa perille hihihi) Katsos ensin testaatte noilla herkillä ja perään taviksilla. No niin heti aamulla ostoksille siitä hopi hopi, ja ottakaa huomioon et maanantaina on kaupat kiinni;-DDDDD
Ja nyt plussataan kaikki loputkin täältä, eiks niin.
hyvä ku muistutit lämmöistä, piti heti mitata.. Nyt oli 36,51 ja tavallisesti hieman yli 36. Keskiviikkona kyllä iski kauhea flunssa josta nyt kärvistellään ja koitetaan parantua. Huomiseksi löytyy kaapista vielä testi. Toivottavasti mullakin vielä vahvistuis.
Kertokaapa hyvät kanssakuumeilijat, kun olette ostaneet cittareista ja prismoista noita testejä niin miltä osastolta/hyllylä niitä mahtaapi löytyä? Tänään kiersin koko prisman läpi enkä löytänyt.
-väsynyt tinneri
Iltis kyseli listaa raskausoiresta, joten tässä meikäläisen lista:
- "sisäinen" palelu, mihin ei mikään vaatemäärä auta
- lämmöt 37 (tosin ei enää)
- muutama hormonifinni
- väkevän hajuinen pisu ja voimakas väri
- Vatsa toimii miten sattuu (välillä kova tai löysä) normisti ei mitään ongelmia sillä saralla
- "täysi" olo alavatsassa
- menkkamaista juilintaa
- polttavaa tunnetta
- alaselkää pakottaa (tosin pakottaa kai muutenkin
- öllö olo iltaisin, kestää vain hetken, ja varsinkin jos on tyhjä maha.
Jokos on vastaavia oireita teillä jotka kohta plussaatte?
EVELINAN LISTAAN KERÄTEN:
- "sisäinen" palelu, mihin ei mikään vaatemäärä auta
JEP - TOSIN EI TÄLLÄ HETKELLÄ (?!)
- lämmöt 37 (tosin ei enää)
EI, ENNEMMINKIN ALILÄMPÖÄ (35,7), AAMUSTA TOSIN oli 36,6
- muutama hormonifinni
EI
- väkevän hajuinen pisu ja voimakas väri
JEP
- Vatsa toimii miten sattuu (välillä kova tai löysä) normisti ei mitään ongelmia sillä saralla KOVAA ON, PUPUN PAPANOITA. NORMISTI KUNNON KÖNTSIÄ (SORI TAAS KIELENKÄYTTÖ).
- "täysi" olo alavatsassa
JEP - VARSINKIN TÄNÄÄN TUNTUNUT
- menkkamaista juilintaa
JEP, VAIKKA HARVOIN JUILII MENKKOJEN AIKANA
- polttavaa tunnetta
?? MISSÄ PITÄISI OLLA?
- alaselkää pakottaa
KYLLÄ. TÄNÄÄN MEINASI KÄVELY TÖISSÄ LOPPUA KESKEN.
- öllö olo iltaisin, kestää vain hetken, ja varsinkin jos on tyhjä maha.
EI. ENNEMMINKIN AAMULLA KISSOILLE RUOKAA LAITTAESSA ELI HETI HERÄTTYÄ.
- VERINEN VUOTO OLETETUN OVIKSEN SEKÄ OLETETUN KIINNITTYMISEN AIKANA (KUMMASSAKIN KESTO N. 2 VRK)
Niin ja en ole sitten plussannut :/
mamma*3, kp 29/33, yk 2
koko päivän hoitanut auto asioita, katsastanut ja korjauttanut ja hoitanut vakuutuksia ja nimensiirtoja ja shoppaillut ja viettänyt iltaa muutaman ystävän kanssa ja.. HUH! Nyt sit aattelin et kerkeisin levähtämään ja kirjottelemaan teille, muit EI! täytyy taas kohta mennä! MRRR.
Ensinnäkin EVIS!!!!!!! JEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
Mä niin arvasin että arvot ois nousseet! Aivan loistava nousu, kolminkertaistunut pikku hetkessä! Ens viikolla se on jo 10000000000000000 ! Voi että oon happy, nyt peukutan sulle että hommat jatkuu hyvällä tolalla, ja pakkohan niiden on, kun pikku etanainen siellä kuuntelee, kuinka paljon me se tänne mailmaan tahdotaan.. tosin ei vielä, vaan vasta elokuussa ;-) Superisojätti halaus! Onko selkä parempi? Mä oon joutunut nukkumaan taas kaurapussukan kanssa muutamat yöt, kun ylä ruho on ihan tukossa..
Lumi, mut jos arvot ovat kuitenkin nousseet, niin eikö se ole hyvä juttu? Ja ihana kun tulit takaisin! :-) Halaukset ja peukutukset sinne, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!
Tsemppiä tinnerille oviksen metsästykseen, jos meni jo niin tuli kai hyödynnettyä? Onko sulla yleensä säännöllinen kierto? Kuinka pitkä? Anteeksi kun en taas muista näitä juttuja, ja en kerkeä kelailemaan vanhoja juttuja kun on niin hoppu : (
Jeee kohta Pris ja Iltiskin plussaa! Ihanan paljon plussia tähän pinoon! Ihanaa ihanaa ihanaa!
Iltikselle niitä oireita, listaan minkä muistan näin pikaisesti : )
-Hyvin samanlaista tunnetta kun tädin lähestyessä, mahaa viilteli ja alaselkä kipuili/kipuilee
- Rinnat on kipeät, tosin ne oli koko kierron, mikä oli tosi ihmeellistä, mistä lie johtuu.. :-O Oviksen jälkeen alkoi kutisemaan rinnan ulkosivut, nännit turpeat, lähempänä plussaa sivut kipeentyi, nyt ne on eniten kipeät koko rinnoista
- Valkkaria, ei mitenkään lorahdellen mut kuitenkin tuli, vaikka piti olla "kuiva-kausi"
-kn iltaisin ylhäällä ja pitkänä
- polttava tunne vatsassa kun ei syönyt säännöllisesti, ällötys olo
- finnejä
- nyt on tullut jatkuva kylmyyden tunne!
- hajuaisti parani ja pissa oli vahvempaa
.. en oo oikeestaan huomannut että pitäis ravata mitenkään ihmeellisesti useammin vessassa, paitsi tarkistamassa että on puhtaat, kun välillä tuntuu kostealta ;-D
... hmmmm, niin ja semmonen jatkuva pieni kiukku päällä kokoajan, lämmöt ei mitenkään ihmeellisesti koholla.. semmosia :-)
ps. tosi lyhyt tuli tästä kirjoituksesta joo, ukko jo huutelee että mikä mulla kestää, ja selitykseksi ei taida kelvata että kuumeilen vauvafoorumilla, hih.
Ihanaa kynttilän kajastamaa viikonloppua kaikille, toivottavasti kaikille tulee pian luukusta paras lahja ja uutinen jouluksi! Halaukset!
-ajoittain tuota palelua
- lämmöt koholla, yli 37
- nenä tukossa, erityisesti öisin, samoin nenän limakalvot vuotavat verta...
-ripuli, viime yönäkin ihan vesiripulia...
-ajoittainen pahoinvointi, kerran oksennettu
-vatsakivut, menkkamaiset, ajoittain kovatkin, sähköiskumaisia kipuja säteilee alapäähän ja reisiin
-ristiselkäkipu
- kahvi ällöttää
-pisu tuoksuu voimakkaalle
-itkuherkkyys ja itkupotkuraivarit
-kova väsymys
-rinnat kipeät
unohdinkohan jotain? Ja nämä kaikki jatkuvat, vaikka raskaus onkin menossa kesken...
Meidän prismassa raskaus- ja ovistestit on siellä missä on luontaistuotteetkin. Eli suuntaa vitamiinihyllylle.
Mamma, polttava tunne eli niin kuin joku olisi työntänyt polttavan kuumaa sukkapuikkoa kohtuun. tätä oli enemmänkin kiinnittymisen tienoilla.
Kiinnittymisajankohtaan mulla myös se pienen pieni ruskea vuoto.
Mamma, sullahan on niin paljon oireita, että kohta plussaat, ihan varmasti. vielä on aikaa, älä vielä hermostu, hih joo paraskin puhumaan täällä.
Ihanaa et kävin siellä labrassa. Vaikka tilanne ei todellakaan lukujen perusteella ole hyvä, mutta ainakin on sisällä vielä ja kasvaa. Toivotaan että ottaa nyt kasvuspurtin ja tiistaina tulis kunnon lukemat.
Mua on alkanut uudelleen paleltamaan ja tänä iltana on ollut erityisen öklöolo, mutta helpottaa kun syö, nami nami. Eikös Bassellakin ollut alkuun vain iltaöllötystä?
Kiitos eve, prisman luontaishyllyä tullut tutkittua tarkkaan sillä aina siltä hyllyltä tarttunut jotain mukaan (vitamiineja), mut noita tikkuja sieltä en löydä. Pitäneet tuo toinen lähempänä oleva prisma vielä tutkia.
Ja basse, mulla ollut kierto säännöllinen 27 (eka 28). Pillerit tosiaan oon lopettanut elokuussa ja kahdet luomumenkat on nyt ollut. Ja jos ovis ollut viimeviikon loppuna / viikon vaihteessa niin kyllä todellakin on tullut hyödynnettyä :D
tinneri, meillä ne oli ihan alimmaisella hyllyllä, en meinannut nähdä niitä millään. voisko sitten olla siellä missä on kortsut tai siteet ym. jutskat? Tai sitten jos niitä ei joka prismassa ole. vaikka luulis, että niillä on about samat valikoimat kaikissa, ei toi meidänkään prisma mikään iso ole ja sinne oli tullut nyt lisää vaihtoehtoja kun ennen sai vaan yhtä laatua.
Iltis, vaikka en uskalla vielä mistään raskausviikoista puhua, mutta kertoisitko mulle, miten ne raskausviikot oikein lasketaan? eli jos siirrosta tänään tasan kaksi viikkoa mulla? Ja jos sillä merkitystä niin kuuden päivän ikäinen alkio oli siirrettäessä. Tarkoittaako se sitten 2+6 vai miten toi lasketaan?
Arvaatteko mitä, äsken kun kävin pöntöllä ei tullut yhtään vuotoa, IHANAAAAAAA! voi kun loppuis tohon. Mahaa kyllä nippailee edelleen siihen malliin kun menkat alkais.
nuokin hyllyt tuli tarkistettua, mut enpä katsonut luontaishyllyn alahyllyjä kovin tarkkaa. Mut teenpäs niin et sunnuntaina suuntaan tuohon lähempään prismaan joka onkin huomattavasti isompi et jos sieltä löytyis niin sais vielä testattua sunnuntaina ja maanantaina. Oon kyllä huomannut et ei noissa kahdessa prismassa ole aina samoja tuotteita myynnissä ja tuohon lähi prismaan oonkin saanut pettyä. Onneksi toinen työpaikan lähellä niin siellä paljon tulee asioitua ku saa kaiken haluamansa. :)
Maanantaina ukkokin sit lähtee työreissuun mut onneksi tulee jo perjantaina takasi. Joten parasta sen oviksen olla ennen ukon lähtöä :) ellei se sit todellakin jo ollut.
Evis joo, mulla oli alussa se ällötys painottunutta iltaan! ja on vieläkin, tosin nyt sitä tulee kyllä muulloinkin. Se on kyllä inhottavaa, mutta menee tosiaan ohi kun nappaa jotain kevyttä! Nyt mulla on tullut semmonen jatkuva syömis himo, kokoajan mukamas nälkä, maha on välillä tosi pinkeä ( silleen ettei pysty pullistamaan ollenkaan, kun tuntuu niin täydeltä ) mut silti ois nälkä, ihmeellinen tunne, aivanku ois tungettu ilmapallo mahan sisään.. :'D
Tinneri, mitkä pillerit sulla oli? E vai mini? Mullahan oli minipillerit migreenin takia, jotka lopetin neljä vai viisi kiertoa sitten, ensimmäiset kaks kiertoa "tyhjennyksen" jälkeen oli kp24, sitten tuli toi viime kierron 32, ja nyt ilmeisesti 28, eli ainakin mulla haki asettumis paikkaansa.. :-) Ehkä kiertos ois nyt vähän lyhyempi? Kaikki on mahdollista, hyvä kuitenkin et on tullut hyödynnettyä : )
Nyt lettujen pariin, ai että, vaniljajäätelöä, lettuja ja mansikka hilloa, niin ja tietty kaakaota, voiko enää paremmat yöpalat olla ;)
Ihania listoja, mä olen listaihminen. JOka asiassa:).
EVE: raskausviikot lasketaan sittren, että oletettu menkkojen alkamispv on viikko 4+0, eli DPO 14. DPO 15 on siten plussan sattuessa kohdalle 4+1, 16. on 4+2, 17=4+4, 18=4+5 ja 19= 4+6 ja 20 = 5+0. Jne. Sinulla lasketaan varmasti tällä tavalla, kunnes ultra varmistaa tarkat viikot. Oireet voimistuu= hormonin määrä lisääntyy. Huippua.
TESTIT KAUPASSA/KAUPOISSA: Minä käytän cittaria, jossa testit löytyy intiimihyllystä, sieltä, missä on liukkarit ja vempaimet, kortsut jne. Ennen ne oli siteiden kanssa samassa. Prisma pitäisikin testailla, sanan oikeessa merkityksessä ;). Päätyy ehkä ostoksille...
OIRELISTAT: Mulla noista oireista, mitä muilla on:
*hirmuinen palelu
* mutta toisaalta ajoittain myös hikisyys, posket punottaa ja kuumottaa.
* Väsymys
* Herkkyys, itkuisuus, PMS-tyyliin vituttaa (anteeksi kielenkäyttö)
Ja hei, mulla vasta 6-7 DPO, haloo. Ja testaan kyllä, ehkä su aikaisintaan, ostan herkkiä, niin ei tartte selitellä (EVEEE!!!) :)
HYVÄÄ YÖTÄ,
ILTIS Dpo6 melkeen 7 tai 8.
Varo, vaan voi jäädä päälle ;).
Mulla oli esikoisen kanssa oikea himo lättyihin ja mansikkahilloon. Kerran miesraukan piti hakea mulle mansikkahilloa klo 2 yöllä. Olin alkanut silloin tekemään lättyjä ja kauhukseni huomannut, että mansikkahillo oli loppunut. Mies teki työtä käskettyä, mitäpä tuo raskaana olevalle vaimokkeelleen voi. Mielialani olivat kuulema kuin tuuliviiri molemmista pojista, koskaan ei voinut tietää mistä päin tuuli.
mamma*3
etkös sä toisena testihulluna kohta jo ala testailee? mulla oli kans oireena toi palelu, mutta samaan aikaan posket punotti. Tisseissä ei mitään eikä ole muuten vieläkään. Eli voisit kohta puoliin noilla herkillä laittaa. Tätä plussajunaa ei nyt pysäytä mikään.
Onkos sulla tarkempaa tietoa, miten noi arvot pitäis passissa olla kun nyt on päivä 14? Ja kun vielä mulle sanottiin et tää blastokysti herää henkiin vielä normia myöhemmin. Kai ne pitäis kuitenkin korkeammat lukemat olla kun joka paikassa päivitellään, että ovat liian alhaiset. Mutta mun mielestä pääasia, että ovat kolminkertaistuneet. Hih, pitää nyt varmaan oikeasti alkaa ajatella, että olen RASKAANA, ainakin toistaiseksi ja alkaa syömään oikeesti monipuolisesti. Lihapiirakka ja karjalanpiirakka (mun lemppari-iltapala, tai siis toinen noista) ei paljoo ravinteita pikkuiselle anna. Syön kyllä muuten about normiruokaa, kasvisten määrää täytyy kyllä lisätä. Huh jännää.