Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

Vierailija
581/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että etana on matkassa ja pysyy siellä :)

tässä mun haamu [URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=7133987.jpg][IMG]http://i9.aijaa.com/b/007…]

En tiedä näkyykö teille siinä mitään,luonnossa näkyy selvemmin. En vaan ymmärrä kun välillä tulee haamu ja sitten nega..

Vierailija
582/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kanssasisaret! Olen ollut taalla pitkaan kijoittelematta mutta olen kylla taustaillut ja jannanyt monenkin teidan puolesta.

Itsellani taman kierron piti menna ihan persuksilleen (pupuilut oli ovis haamun ja touhutippojen varassa), mutta testasin juuri ja plussa tuli -siis ihan selkea! Olen aivan ymmallani!

Oireita; ei niin kerrassaan mitaan!! Ei yhtaan mitaan! Viime sunnuntai yona herasin menkkamaiseen jullintaan (kiinnittyminen?). Siina kaikki. Ihan tosi vahan valkovuotoa muutama paiva oviksen jalkeen. Parin viime paivan aikana olen tunnustellut KNnaa, sen on alhaalla ja pehmea, eilen oli alempana ja pehmeampi kuin toissa paivana -siispa odottelin jo tatia, mutta sainkin plussan!

Testaan uudestan myohemmin viela digilla, jospa tuo herkka testi olikin rikki tai jotain.

Pumpkin 26/25-28, yk 4

vai rv 3+5 ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
583/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikki, onhan tuo ihan selvä plussa, usko minua.

Ja pumpkin, onnea onnea, tulit ihan puskista. Mahtavaa!

Tein just prisman pregcheckillä vahvan plussan, mutta viiva ei ollut ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva.

Lääkäri soitti ja pääsen verikokeeseen vielä tänään. Kysymys on vaan siitä et mistä saan tulokset, jorvista vai arvauskeskukssesta kun kello on näin paljon. jännää

Vierailija
584/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt täällä lukemassa teidän juttujanne, kun tuo Even kohtalo kiinnostaa. Kirjoitellaan siis yhdessä tuolla pitkään tuhdanneissa. Oletko Eve soittanut Leppävaaran Mehiläiseen? Itselläni oli tilanne n. 2vuotta sitten. Menkat kesti kaksi viikkoa ja kävin kyseisessä paikassa jossa ottivat verestä r-testin. Se oli positiivinen ja samaisesta testistä tekivät sitten kvantitatiivisen hcg:n myös. kävin siinä välissä käveleskelemässä sellossa ja sain vastauksen n. tunnissa. Kannattaa soittaa sinne jos sulla vaan on mahdollista sinne jollain päästä. Vielä samaisen tapauksen myötä täyty kommentoida tota hcg:n laskua, eli voi olla todella hidasta. Mulla oli se verestä otettu arvo vaan 26 ja kaksi viikkoa vielä näytti kotona r-testi plussaa sen jälkeen...

Anteeksi häiriöstä kaikille, mutta jattelin jos tästä olisi apua Evelle :)

Emma

585/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun Apteekin oma puhdas nega, eli TUUTULI samoja fiiliksiä täällä. Tosin minä osasin odottaakin negaa kun tosiaan pms-oireita ollut jo pari päivää:( Omituista on kyllä nuo alavatsakivut, sellaista selittämätöntä kipuilua, niinkuin jotain ratkeilisi kohdussa. Mutta raskaana kun en ole niin oltava nekin uusia pms-oireita. Mulla on ollut kolme keskenmenoa, ekasta tein vahvan positiivisen testin rv.4+1 ja rv.4+4 alkoi vuoto, lääkärikäyntejä oli siinä aikasta monta ja vuoteli aina välillä, sitten antoi taas vähän toiveita että loppuisi ja alkoi taas, lopulta meni kesken rv.6+5, juuri edellisenä päivänä oli ultrattu ja olin nähnyt sikiön sydämensykkeenkin ja annettu hurjaa toivoa että meneekin hyvin. Raskaustesti oli selvä positiivinen vielä peräti 3 viikkoa itse keskenmenosta! Toinen keskenmeno oli selvempi alusta saakka, sain pelkkiä haaleita positiivisia rv.4+0 lähtien rv.4+6 asti,sitten rv.5+0 aloin vuotaa ja ultrassa pystyivät vaan toteamaan paksuuntuneen limakalvon, ottivat hcg-arvot joka oli 30 eikä annettu toivoa että raskaus jatkuisi. Ja siinä se vuoteli pois muutamassa päivässä, raskaustesti oli heikosti(haamusti)positiivinen vielä viikon päästä vuodon loppumisesta. Kolmas keskenmeno ehti sujua rv.10+1 asti jolloin alkoi ruskea tuhruvuoto. Ultrassa todettiin tuulimunaksi ja rv.10+5 tyhjeni kohtu. Tämä oli raskain keskenmenoni kun ehdin jo ekan neuvolankin käydä ja olin lukenut että rv.10 saavutettua keskenmenon riski tippuu äärettömän pieneksi. Ja koska istukka oli kasvanut sikiöttömyydestä huolimatta raskausviikkoja vastaavaksi, oli vuoto/hyytymä/kudosmäärä aivan hirveä. Mutta tästä raskaudesta toivuin fyysisesti nopeaan, sillä jo 16vrk tyhjentymisestä oli ovulaatio jolloin raskauduin taas:) Tosin senkin raskauden luulin menevän kesken kun vuotelin mutta tämä raskaus olikin sitten se, jossa menetin vain toisen kaksosista. Eli kokemusta on kaikenlaisesta. Tuossa tuulimunaraskaudessahan raskaustesti oli nega jo viikon päästä tyhjentymisestä, ilmeisesti oli istukka lopettanut hormonierityksen jo aikaisemmin. No niin, en tiiä muuten pitäiskö laskea neljäksi keskenmenoksi, kun en oikein tiedä sanoako keskenmenoksi tuota kaksosen menetystä kun toinen jäi eloon..onhan sekin tietysti keskenmeno kun toisen menetin.

Mutta seli-seli, nyt vaan menkkoja odottelemaan, kunpa alkaisivat sitten joko tänään tai sunnuntaina, sillä en ainakaan tahdo JÄLLEEN kerran tietää nappisuorituksesta huolimatta jääneeni raskautumatta, petipuuhia kun oli la, ma,ti ja ke. Ja ilman muutahan ne alkavat maanantaina niinkuin ovistuntemukset olikin:( EVELINA tsemppiä!! Minä kurkistelen jo ennakkoon syyskuisten pinoon..

Helene kp.25/22-29, yk.10, dpo.12

586/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en taida enää jaksaa juosta mihinkään. Kävin just arvauskeskuksen labrassa ja jos olisin mennyt puoli tuntia aiemmin niin oisin saanut tulokset tänään sieltä. Nyt ne lähti sitten jorviin ja valmistuvat joskus viiden kuuden aikaan. Toimistossa antoivat puhelinnumeron johon voin soittaa, mutta arvelivat että tuskin antavat puhelimessa niitä tuloksia. voi kirosana. Eli pitääkö mun todella vielä lähteä tän kipeän selän kanssa sinne jorvin päivystykseen et saan ne tulokset. uuaah, menee hermo.

Vierailija
587/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paljon onnea Lumikille ja Pumpkinille! Kyllä toi Lumikki jo plussa on! Siitä se vahvistuu! ;)

TÖÖT TÖÖT, PLUSSA JUNA ON REISSUSSA TAAS! Ihan mahtavaa :)

Evis, voi sinnuu, toivottavasti pääset ruhos kanssa yhteysymmärrykseen ja se tajuais homman tärkeyden, ja suostuisi yhteistyöhön. Tiedän kuinka vaikeaa toi liikkuminen on selkä kivun kera, not nice... Paljon halauksia ja toivon ja peukutan että kaikki ois kunnossa, arvot ois nousseet tai pysyneet ennallaan.. Tuu heti kertomaan!

Anteeksi kun nää mun vastaukset on näin tynkiä :( Harmittaa kun pitää olla kokoajan tuli peffan alla eikä kerkeä kunnolla vastailemaan.. Snif.

-Pikku Basse

Vierailija
588/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän Lämpöiset Onnittelut Pumpkin, ihana ylläri.. Silloin se yllättää kun vähiten odottaa ;)

Ja Lumikki :) kyllä tuo on jo plussa, ihanaa.. Onnea myös sinulle ja tarrasukkia reilusti mukaan!

Eve: Kylläpäs meni taas jännäksi nyt tuon testin kanssa ;) toivon niin, et saat tuloksen jo tänään. Puhu ne pyörryksiin puhelimessa :D

ON: Alamaha todella kireen tuntuinen, toivotaan että siellä tapahtuis nyt todella jotain :) tuskin maltan odottaa viikon päähän, et pääsen testaamaan?!

Jänskää!!

HelmiKeiju kp14/24-34 dpo1

589/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hermoilen. soitin vielä klinikalle, että jos saan ne tulokset niin paljonko arvon pitäis olla, että on vielä mahkuja. Siis 500 ainakin kuulemma. Joopa joo, ikäänkuin mun etana olis keskiviikon 39 arvosta pompsahtanut tollasiin lukemiin. Voi itkujen itku.

Vierailija
590/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVE:ONNEA!!! Kyllä se on niin totta se plussa edelleen. Odotetaan tulosta jännittyneinä.. peukkuja!

PUMPKIN: ONNEA, ONNEA!!!!!

HELMIKEIJU; Peukkuja, peukkuja, jännää on.

KUKA TESTASI JA LINKITTI HAAMUT... NE ON PLUSSIA!! ONNEA...varovaiset onnittelut.

OMAT: Pissattaa, itkettää, kohtua pistelee... väsyttää. Janottaa. Sellaista.

ILTIS dpo 6/7

Vierailija
591/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVE: No eihän se sulla ole mahista,e ttä se arvo olisi 500. Mutta 100 se voi olla, se voi olla myös 50-60, ja silti se on kohonnut, se riittää. Viikon päästä pitäisi sitten olla KUNNON arvot ;), tällä mennään.

ILTIS

Vierailija
592/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin testata, mut vielä aikaista, en sitten malta. Mitäs jos käyttäisi ovistikkuja, niitä olisi vino pino ja ehtis ostaa uusia seuraavaan koitokseen?? Mitä kokemuksia ovistikuista teillä on vähän ennakkoon käytettynä?

Mulla ei mitään oireita nyt jos päänsärkyä ei lasketa, töissä en kerenny syödä ja vähemmästäkin saa hedarin.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
593/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVIS, eiköhän siellä puhelimessa löydy inhimillisyyttä, kun/jos kerrot koko tarinasi. Ja kuinka tärkeää sinun ON SAADA kuulla tulos puhelimessa!!

En kyllä ymmärrä, miksi tuollaista tietoa pitäisi pimittää, kuka sillä voisi jotain pahaa aikaan saada, vaikka menisi vääriin korviin.

Nyt jatkamaan xbox-peliä esikoisen kanssa - ajatukset pois juilivasta mahasta. Vieläkin tulee pikkaisen värjäytynyttä valkkaria, jos oikein pyyhkii - pian perse ruvella (sori ilmaisu).

mamma*3

594/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tässä neljästä asti yrittänyt rimputtaa jorviin, mutta en pääse läpi...

tuli vaan mieleen, että jos hormonimäärä olisi lisääntynyt niin kaiketi olisin saanut vahvempia plussia...ääh tulis nyt joku selvyys tähän asiaan.

595/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat ryökäleet antaneet mulle väärän numeron, ihme ettei kukaan vastaa.

No niin, arvo oli noussut keskiviikon 39 lukemasta 91,7 mikä on tietty hyvä asia. Eli ei ole vielä mennyt kesken. Mutta hoitajakin sanoi, että hänen mielestään arvo on liian alhainen eli joku hätä pikkuisella on. voi mun pientä etanaa. Hän ei tiennyt noista passeista mitään, esim. voisko sen takia näin hitaasti nousta arvot. Tai sitten on kohdun ulkoinen. No tiistaina uusi testi ja toivottavasti lukemat silloin on jotain tuhansia. Mutta olen sentään iloinen, että lukemat olivat kasvaneet, täytynee tarkoittaa sitä, et pikkumyy2 on vielä hengissä ja sinnittelee. Huh vähän helpottaa!

596/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, lisää tullut plussia.. Onnea teille plussanneet. Ja uusiakin tais olla tullut joten tervetuloa joukkoon. Lisää plussia vain kehiin, täällä tais ollakkin jokunen jolla on menossa jännät paikat. :)

Hei lumi, älä nyt mihinkään täältä katoa, totta kai sun kirjoitukset/tilanne kiinnostaa meitä kaikkia, kuten kaikkien muidenkin kirjoitukset/tilanteet.

Ja eve, vitsit mikä tilanne :/ en tykkää yhtään, toivottavasti saat vielä tänään puhelimitse hyvät uutiset kuulla.

hieman itseäni; ovista koitettu pongata, testeihin tulee vain haamuja, kaikki oireetkin hävinneet alkuviikosta :( Laskelmien mukaan oviksen pitäisi olla eilen taikka tänään. Noh vielä pari ovistikkua jäljellä ja tänään töiden jälkeen heti kotia päästyä testaamaan.

-tinneri kp14/27-28

muokkausta.. eve olikin yhtäaikaa kirjoittelemassa..

Hienoa että oli noussut ja jos myy2 onkin tosiaan vain etana eikä hänellä mitään hätää ole. Toivotaan näin.

Vierailija
597/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku mun kommentin takia täältä poistuu!!!! Ei todellakaa ollu tarkotus loukata ketää, eikä oo kenenkää "vuodatus" mua ainakaa ärsyttäny!! Päinvastoin!!

Mahtavaa eve, toivotaan, toivotaan et kaikki menis hyvin!:) Ja hirmusti onnea kaikille plussanneille!

Ja taas omaa napaa! Tänä aamuna tein testin, ja hailakka viivahan sieltä putkahti, ja nyt just äsken tein uuden ja sama homma!:) ei voi uskoa todeksi, ei!! Vaikken kyllä millään uskalla vielä iloita, jos käy niinku viimeksi! Miten ees näin aikasin voi näkyä... Mut onnen ja pelon sekaisin tuntein eteenpäin!

Ja vielä, toivon omasta ja kaikkien muidenkin puolesta että luminainen tuut takasin, mua hävettää!!!

toivotonM kp 26/30-32

598/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeeta, mahtavaa, onnea onnea onnea! Tästähän mahtikuukausi tulikin, plussia putkahtelee jatkuvalla syötyöllä. Bassen ei tarvii kauan olla yksikseen odottajien puolella kun täältä tulee porukkaa rytinällä. Itse en vielä uskaltaudu sinne, pitää ainakin odottaa tiistain tulokset.

Mutta siis onnea vielä kerran toivoton, hih et taidakaan enää olla kovin toivoton;-DDDD

Vierailija
599/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viude...

ONNEA TOIVOTON!!! Ihanaa, mikäs plussakuu tämä on? Tavallisesti ne plussat kertyy sekä kesä-heinäkuuhun (joista syntyy maalisvauvat eli juhannuksena työstetyt) että lokakuussa, joiusta syntyy heinävauvat (maalis- ja heinäkuu johtavat syntyvyystilastoja...ja taitaa syys-loka olla myös huippuaikaa, sitten tulee tammi. Siis syntyvyydestä. Näin olen kuullut)

EVE: HUIKEETA!!! Olisin happyhappyjoyjoy sun tilanteessa, arvo on 3 kertaistunut...hei ihan niin kuin pitääkin, ja tiedossahan oli ja on, että tuossa hcg nousee hitaasti. Nyt olet tavallaan siinä kohtaa missä yleensä ollaan DPO (keskiarvo) 14-16 nyt malttia, testejä ja uusi hcg ti? Edelleen voi onnitella :) SE on hieno asia.

PRIS: Ovistestit ja r-testit mittaa osiltaan samaa asiaa, lue lisää wwww.peeonastick.com etenkin katso kuvia. Ovistesti on yleensä plussa, kun r-testikin on. Ainakin vahva testiviiva, liki plussaa. Testaa ihmeessä- kuvia sitten ;).

OMAT: Palellut koko iltapv. Posket kuumottaa, janottaa, nälättää. Pissattaa. Kohdun tietämille vihlomista (vähän menkkatyyliin) ajoittain, viimeeksi neljän maiassa, ihme tarkkailua. Lämmöt 36,99!! Vuoto: taas enemmän sellaista tahmasta valkoista, "kuultavaa" ja ihan housuun asti tulee. Mutta en ui siinä ;). Eikä lorise. Tissit: ei kummempaa, hiukan ehkä täyteläisyyttä, ei muuta, arkuus minimaalista nänneissä, jos oikene survoo. Ostin jo testejä, ihan vaan huvikseen, pahuuttani. Tuskin mitään viivoja tulee, aika vahva olo siitä on :/. Ja ny ton jo niin iso %määrä plussia, enää ei ainakaa mulle voi tulla... Itkettää ja väsyttää. Hieno elämä :D. Mutta pitkä viikonloppu...hmmm, asennetta kehiin siis.

ILTIS DPO 6/7... ja palautus maan pinnalle, turha tässä todellakaan vielä on edes kuvitella r-oireita, aivan liian varhaista.

Vierailija
600/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista!! Mutta ite en uskalla vielä iloita laisinkaa!!! Nyt alko todellinen piinaviikko, jos vkn päästä on sama tilanne ni ehkä uskaltaudun odottajien puolelle!! Viiva tosin jo nyt vähä selkeenpi mitä aamulla!

Mulla edellisten menkkojen alussa tuli pari päivää vaa rusehtavaa vuotoa, ni mietin et mistä päivästä koitan laskea mahdollista laskettua aikaa ym. Jänskättää!!:D

Tsemppiä vielä kaikille, kyllä niitä plussia vielä tulee!