Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

Vierailija
361/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEEEJEEEJEE, kyllä se nyt 100% tarkottaa jotain kun kerta vahvistuukin! ihan loistavaa! Jospa siinä huomenna ois jo hiukan hiukan väriä jajajajjaja.... JEEE! :) Peukutan sulle kyllä nyt ihan täysillä täällä, mut älä lannistu jos vielä ei heti tulekkaan väriä, kyllä se sieltä pomppaa kohta esiin!

Halauksia!

362/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun pääsisin sun kanssa tonne odotuspuolelle niin toivon sitä. Ja sitten kaikki muutkin mukaan;-) Oispa jo aamu, hihih. Illalla en enää testaa, ehkä. Hitsit multa loppuu kohta testit, pitänee tilata lisää kun tätä menoa kuluvat;-) Tämähän tulee kalliiksi;-) diiba daapa. Missä se naapurin tyttö viipyy, kohta se varjo on haalistunut pois..mutta näkyy vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Eve!! Nyt saat kyllä ottaa kuvaakin siitä meidän ihmeteltäväksi! :)

Mä testasin tänään ihan puhtaan negan. Tätiä odotellessa siis. Jos oisin raskaana niin olis pitäny jo ees haamu näkyä!

Lumikki kp 29/28

364/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt heitä vielä kirvestä kaivoon. Monillehan on täälläkin ainaski Amalialle käynyt niin, että se plussa on tullut vasta reilusti myöhemmin. Yks mun kaveri oli inssissä ja menkkoja ei kuulunut mutta r-testikin negaa. Vasta verikokeessa monta viikkoa myöhemmin ilmeni hänen raskaus. Eli hänellä ei testit toimineet ollenkaan. Sorry nyt mä en muista, mutta onko sulla Lumikki jo ennestän lapsia? Jos on niin missä vaiheessa silloin olet plussannut?

Ymmärrän miltä susta tuntuu, noin minäkin olen aina ajatellut. Mutta ihmeitäkin tapahtuu. toivottavasti meille.

Vierailija
365/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vielä luovuta! Moni on sanonut, että saa plussan vasta useamman päivän menkkojen mahdollisen alkamisen jälkeen. Toivoa on...onhan?

EVIS WAU! Tosi hienoa, että pikkumyy2 alkaa näyttämään plussan merkkejä, toivon sitä sulle niiiiiiiiiiiin paljon!

Minä tietenkin pistäydyin sinne ovulation calenderiin ja sain sieltä hedelmällisimmiksi päiviksi eilisen ja tän päivän. Mahiksia siis on, kun heti kotiintultuani käytettiin tilaisuus hyväksemme. :) Ja siis sitä ennen torstai-iltana. Ja aamuna...ja keskiviikkoiltana. =D Eli ny ootellaan...se kalenteri näytti kyllä mahkuja viel huomisellekin.

Huoh, nyt rentoutumaan! Tsempityksiä kaikille kaikkeen. ;)

Onnenhelmi kp 14/25-27 (tää on pidempi kierto)

Vierailija
366/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVELINA, pitääkö noissa testeissä olla se testiviiva ja kontrolliviiva samanvahvuiset tai sen testiviivan jopa vahvempi? Mä kun olen ymmärtänyt, että haamukin on +.

367/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ootte ihan mahtavia kaikki! Halit teille!

Onnenhelmi, onnea oviksen hyödyntämiseen!

Mamma, kyllähän haamu on plussa. Ei ainakaan noissa mun testeissä sanota, et viivan tarvii olla yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva. Ovistesteissähän yleensä on niin. Mutta en usko vielä kun se viiva on tavallaan siellä pohjalla, äh miten nyt selittäisin. Sillai näkyy varjona. mutta kuitenkin näkyy. Kuvaa en siitä vielä saa, on niin haalea. Naapurin tyttö kävi äsken ja kyllä hän jo kavasti onnitteli mua, sanoi, ettei siihen mitään tulisi jos ei olisi istukkahormonia pisussa. Odotan, että se vahvistuisi edes sen verran et saan siitä kuvan teille arvioitavaksi. Toivottavasti heti aamulla tai ehkäpä vielä illalla. Hih, tilasin muuten lisää testejä, joo naurakaa vaan;-DDDDDD

Vierailija
368/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evis, haamu on kuitenkin haamu eli toivoa on! Kyllä se siitä vahvistuu :)

Lumikki, niin kauan kun ei tätiä näy on toivoa, eli uusia testejä kehiin vaan parin päivän päästä. Peukkuja!

Onnenhelmi, täällä kanssa ovista hyödynnetty ahkerasti eli sama tilanne :) tosin sulla näyttäs kierto olevan lyhyempi eli pääset aiemmin jännäilee.

kp 15/28-35

Vierailija
369/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitämitämitä! ENKÄ MÄ SANONUT :D!!! Upeeta, se on haamu ja haamu on plussa. KUVAA kehiin, hophop. Ja aamulla sit uusi, ja päivällä, illalla, testejä kuluu. Ja sun plussa tavallaan ns. mahollinenkin vasta ma-ti tai sen jälkeen. KYllä se on plussa. IHanaa.

Nyt ei ehi muuta..

ILTIS

MUoks: testaa myös ovistestillä!!! MItä näyttää? Plussan suuntaan menevä viva on raskaus. Vuhuu.

370/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin enhän mä muistanutkaan enää tota ovis-testiä. Jee, teen siis kaksi testiä vielä tänään. Pitää olla pari tuntia kupla otsassa et saa tarpeeks vahvan pisun.

Onko normaalia muuten tässä kohtaa, et pisu haiskahtaa oudon voimakkaalle? Sorry tämä kuvaus.

Vierailija
371/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden testies kanssa :D

Vierailija
372/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
373/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
374/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEeee, oon lukenu tosta pissasta paljon alkuraskaudesta, ja itselläkin se on vahvan hajuista ja keltaisempaa, siis yleensä mulla vain aamulla tosi vahva keltainen, muuten tosi hailakka ollut.. nyt vahvaa siis! Ja se siis on merkki raskaudesta!!! *pomppii kohta katon läpi*

375/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

r-testi samanlainen, vaalea kajastus. Ja ovis-testiin tuli selkeä viiva, mutta kuitenkin selvästi haaleampi kuin kontrolliviiva. Mitenhän sitä pitäisi tulkita?

voi kun aamulla olis edes vähän vahvempi et saisin kuvan. nyt toi on niin haalea et tuskin saan kuvaa, voin tietty koklaa.

Vierailija
376/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVE, sun r-testi tekee plussaa ja o-testi samaa, nyt vaan ajoissa liikenteessä :). KUvia tosiaan. Hei, miltä ne testit (rask)ja se viiva näyttää valoa vasten? Jos irrotat liuskan (tai liuskalla, jos ON liuska) ja kattot valoa vasten? Ja pissa...se tosiaan usein muuttu hajustan ja väristään alkuraskaudessa. Joku vanhakansa tietää, että samee pissa on tyttöä ja kirkas, lähinnä neonkelt. poikaa. Mutta joo...se siitä ;)

Kyselee ILTIS ja pissattaa, tissit tikuttaa, arat, nännit ihmeelliset. Nälkä. Tästä se piina nyt lähtee, huoh. DPO 2.

Vierailija
377/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEEEEE!!!! Onnee mä olen 100% varma että nyt on myy2 pysynyt kiinni...!! Onneksi olkoon sä todella oot tän ansainnut!!! LAITA KUVA!!

378/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekniikan ihmelapsi kun olen niin en saa niihin kuviin näkymään mitään. Valo on jotenkin väärin enkä osaa ottaa ilman salamaa. toi kameran hyväkäs kun täräyttää automaattisesti salaman niin se kuva menee ihan älväskäks.

Mutta eikös elimistössä ole aina vähän lh-hormonia et toi ovistesti antaa kohtalaista viivaa. näin ainakin mun lekuri kerrran sanoi.

No teen vahvasta aamupisusta uudet testit ja toivottavasti saan ne kuviin asti, viivat siis. Nuo äskeiset testit oli aika hailakkaaseen pisuun, mutta tuli ne kajastukset silti. Joo kirkkaan sitruunaista on pisukka eli vissiin sit poikaa pukkaan hmm pikkumyy2? vai etana? Hihi

Vierailija
379/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkinen ovistesti sulla oli...? meinaan mulla ei anna ainakaan mitään viivaa enää koskaan loppukierrosta... ei edes haaleaa.. Haalea (haamu) voi tulla 2-3 pv. ennen ovista ja sit tummenee ovista kohti.. mä käytin first signalia..

Vierailija
380/897 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes muistin ne EVEn koirakuvat, nauran ääneen taas, hassu projekti sekin, joten EVE, en odottele liikoja :) MÄkään en todellakaan ole hyvä tekniikan kanssa, en saa kuvia tänne, olen jo kerran koittanut :D

Muttamutta... tosiaan, kaikissa o-testeissä o-plussa ei ole ihanihan vahva. Toisissa testiviivan pitää olla tummempi ku plussa tulee. MUlla oli nyt toiset sellaisia ja toiset ei.Miten sä maltat nukkua ;)?

Iltis