***Elokuiset 2011***
Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...
Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...
Lumi kp3/30-32 ja yk 5
Kommentit (897)
Siitähän se johtuukin että mä en ole raskaana,mä en sano uuh enkä aah :'D Viitaten siis edelliseen videoon :D
Siitä varmaan. Meillä mies sanoi kuullessaan tuon biisin, että jos ei tästä kierrosta tärppää, niin seuraavan kerran kun yritellään, niin se sanoo uuh ja mä sanon aah, jos sitten onnistuis. :)
Voi EVELINA, aamulla sitten uusi testi paljon väkevämmästä pissasta. Oliko niin, että sinulla olisi tänään pitänyt alkaa kuukautiset?
juu nyt viikonlopun aikana, tänään mitä ilmeisimmin. Mutta koska mun täytyy käyttää niitä lugeja siihen viralliseen testipäivään asti eli ensi perjantaihin niin menkatkaan ei ala ennen kun lopetan ne. Plääh. Mutta vielähän tässä on mahkuja, mutta jotenkin alkaa taas pelottaa että taasko se täti änkeää tänne.
Minä heräsin vahvaan fiilikseen että nyt on tärppi tullut:) En osaa sanoa sen enempää, mut fiilispohjalta toivon niin. Perjantaihin odotettava..testiä siis..
Helene 20/22-29, yk.10, dpo.7
Täältä työn keskeltä leiriiltä omat nopeat kuulumiset.
Iloisesti eilen digitesti hymyili minulle ja minä olen poissa kotoa. Perjantaitakaan ei tullut hyödynnettyä (=pois kotoa, torstai kyllä) ja tänään ei testi enää hymyillyt. :( Masentaa.
Onx mitään mahiksia, kauan ne munasolut ja siittiöt oikein elikään? Tänäänhän voi vielä tehdä kaikkensa. :)
No, ainakin mä nyt tiedän, että kroppa toimii kuin kone. Siis samoin kuin ennen. Seuraava kierto on lyhyt.
Iloa teidän sunnuntaihin, en ehdi nyt lukea muiden juttuja!
Onnenhelmi kp 14/25-27
pidetään peukkuja, et Helenen fiilikset tärppää!! :)
Ja tsemppiä piinaviikolle ja hymynaamojen keskelle ihan jokaiselle!
Mulla tuli eilen pientä tuhrua vielä, mutta nyt ei taas mitään. Menkkakivut katos kans.. mutta testejä oon tehny jo neljä ;) ja kaikki negaa. Ei sais tehdä niitä, kun ihan selvästi mieliala lopahtaa, kun ei tule edes haamua :( Mulla on nyt siis 25/28-30. Esikoisen kanssa testasin vasta ekana menkattomana päivänä ja kuopuksen kanssa pari päivää myöhemmin, kun oltiin reissussa.. nyt siis olen kyllä etuajassa. Mutta jotenkaan ei nyt sitte kuitenkaan jaksa uskoa. Rinnatkaan ei oo kipeät, mut pms-kiukkua sen sijaan on. Ota tästä nyt selvää.. vaikka väistämättähän se ajan kanssa selviää.
Eve, ei tuos mun testissä ole mitään jälkeä, ei yhtään mitään, vaikka sitä kuinka pyörittäs ja valoon päin kattelis. Ei siis sitä viivanpaikkaakaan. Sileä on kuin peilijää. Eli kyllä sulla siinä merkki on siinä tikussa!!
Iltiksellä oli *tyypillinen* päivä, ei tiedä itkeä vai nauraa, mutta parempi nauraa, jos vain voi. Tommoset päivät olis tosi tyypillisiä hebata esim. auton lämmitysmittarille, niinku minä. Miksi ihmeessä siitä on tehty semmonen, että sitä EI VOI säätää ilman tumppuja? Päinvastoin se edellyttää hienomotoriikkaa (-20 asteen pakkasessa!!!), kun pitää semmosia millin levyisiä namikoita napsutella pohjaan ja pimeässä tihrustaa, et missä se ******* kellonuoli on. Ja pistokkeeseen laitettaessa sitte napsahtaa ihan varmasti joku vääräkin namikka pohjaan, kun kädet on niin jäässä, että ei vaan pysty varomaan. Onko niitä olemassa digitaalisia, että vois vain naputella lähtöajan ja kello hoitais loput ite?
No onneks on pienet nämä murheet.. Ajattelin tänään vaihtaa jouluverhot ekan adventin kunniaks.
Plussapuhuria täältäkin!
en lukenu pinoja kunnolla. Kyllä se merkki sieltä tulee Eve!!
HELENE4, kannattaa uskoa omiin tuntemuksiin, varsinkin jos ne ovat positiiviset :). Luin eilen lapsieni vauvakirjoja ja olin kumpaankin kirjoittanut, että tiesin raskautuneeni jo ennen testin tekoa. Sitä vain tiesi.
Iloisesti eilen digitesti hymyili minulle ja minä olen poissa kotoa. Perjantaitakaan ei tullut hyödynnettyä (=pois kotoa, torstai kyllä) ja tänään ei testi enää hymyillyt. :( Masentaa.
Onx mitään mahiksia, kauan ne munasolut ja siittiöt oikein elikään? Tänäänhän voi vielä tehdä kaikkensa. :)
Onnenhelmelle on selvästi tulossa tyttö :) Mulle http://www.yourdays.com/ -ovistesti näytti hedelmällisiksi tyttöpäiviksi 20.-22.pvä, kun oviksen oli määrä tapahtua 24. päivä, joten nou hätä. Tänään ehdit vielä heilutella peittoja poikatoiveissa.
ON: Tein raskaustestin, joo tiedän, ihan liian aikaisin, mutta kun halusin..tyylipuhdas nega. Seuraavan kerran testaan sitten itsenäisyyspäivänä, sitten pitäisi jo jotain näkyä jos ylipäätään meinaa näkyä.
Tuntemuksista: ei mitään, lämmöt normit - vain hieman yli 36, ei nippaile eikä nappaile..ärsyttävää!
mamma*3, kp24/33, yk2
Samoilla linjoilla Mamman kanssa, että Helene, usko vaan itseesi ja omiin tuntemuksiisi.
Testi nro 9 jo vissiin menossa ja edelleen nega. Sama typerä viivanpaikka näkyi. ensin ei meinannut tulla, mutta tuli sitten kuitenkin, siis testiajan puitteissa. Ärsyttävä viivan paikka. Nyt kyllä teen niin, etten tänään enää testaa (katsotaanpa illalla monta testiä olen tehnyt) ja odottelen rauhassa huomiseen (joopa joo) En mä muuten olisi niin toiveikas, mutta kun noi naapuritkin näki sen ihan selvästi ja liuskaan tuli samanlainen. Mutta on se nyt kumma ettei ala vahvistumaan. joo joo tiedetään, että kiinnittyy hitaammin kun muut, mutta aikas etana mulla siellä masukissa taitaa olla. Pitäisköhän vaihtaa pikkumyy2 nimeksi etana;-) hahahahaha.
Terhakkaa päivää kaikille! Meitsi kärsii taas niskahartiajumista ja infernaalisesta päänsärystä, heti aamusta yök. Pitää vähän keppijumpata ja naputella täällä koneella vähän vähemmän (joopa joo) Anyway, kivaa päivää kaikille!
ja onnenhelmi, kyllä se plussa sulle vielä tärähtää, vielä on aikaa vaikka kuinka..jaksamista vaan testailuun sullekin;-)
eipä tarvinnu kauaa odotella. Eli kp1 tärähti kertalaakista ja kipeänä taas.. sängynpohjalta kirjoittelen. Ihan äimänkäkenä olen kyllä :O kolme päivää etuajassa kp25/28, että hienoa, kierto sekaisin tai jotain, ja ihan varmasti psyyken vaikutusta, kun sitä niin odottaa ja toivoo!! Mut niin on nyt kipeä, että ei oo mitään kysymistä mitä sieltä vuotaa.
Eli sitten seuraavaa ovista bongailemaan. Aion nyt hommata niitä hymynaamoja tikkujen seuraksi. Eli syyskuisiin käy tieni, mut jospa jouluyössä olisi taikaa ;) mutta seurailen tätäkin palstaa.
olen niin pahoillani. Ettäs se täti on taas kiukkuisella tuulella kun on alkanut kolkutella meidän ovia. Alku oli niin lupaava ja ajattelin että tässä kuussa me kaikki raskaudutaan. Voimia ja jaksamista sulle. Ja luulenpa että perästä tullaan..
EVELINA, mitä raskaustestiä/testejä käytät? Onko sulla lämmöt nyt koholla?
Miten muilla oviksen ohittaneilla, onko lämmöt miten koholla?
Ihanaa! Huomenta kaikille. Me nukuttiin miehen kanssa yli 9 tuntia, kyllä teki terää.
EVE: Jos se viivasysteemi tulee testiajassa, se on liki haamuplussa jo :D OIkeasti. Mutta jos se tulee testiajan ulkopuolella, se voi olla niitä hiton kuuluisia roskishaamu, viivanpaikkoja ym. Mutta sulle nyt liput salkoon, kyllä se vielä yllättää!
ONNENHELMI: On mahiksia vielä, CB näyttää hymyn, kun ovikseen on 24-48 tuntia, todella, poikapäivät käsillä ;). Tänään sitten urakalla. MUnis on hengissä (hah) 24 tuntia, joskus alle, mutta sen puitteissa siis ovuloimispäivänäkin vielä hyviä mahiksia. Peukkuja ja puhtia!
MERMAID: Voi kökkö...pahoitteluni. Ei auta, kun lähteä uuteen yritykseen.
OMAT: Vihloo koko alamaha,erityiseti oikeelta nivus yläpuolelta, tulee cream-tyylistä valkkaria, tissit nänneistä ja siitä nännin alta sairaan kipeet (ihan ku jotkut palot siellä??), mutta noi tissit on ollut tikutusten mukana kipeenä jo ennen oota. Hmm. Kohdunnapukkaa en ole ronkkinut,m mutta (EVE siellä, huuhuuu)LÄMMÖT nyt jo aamulla 36,6, yleensä en mittaa aamuisin, vaan aina iltapäivällä, illan suussa. AAmuisin lämmöt mulla 36-36,2 paikkeilla, nyt sitten ovis on todistetusti ollut. Tänään minusta DPO 1-2 tikkujen mukaan.
Lenkille...
ILTIS kp 20/ 36-38 (31+, nyt tulossa 32-34) DPO 1(2?)
Ihanat sunnuntait kaikille :)
Evis, vitsit sulla on kyllä tosi piinaavat hetket menossa! Toivottavasti se pikkumyy sieltä jaksaa kiinnittyä :) Plussatuulia ja peukkuja sinne!
Mermaid, voimia sulle, inhottavaa että noin puun takaa pääsi täti yllättämään :/
Täällä ei mitään uutta, ovis kait paikalla tänään, huomenna, ylihuomenna? Täytyy siis pupuilla ahkerasti :) hihh.
Mamma, mulla on noita mammaksi.fi herkkiä puikkotestejä, niitä korkillisia ja sitten saman puljun liuskatestejä vielä muutama jäljellä edelliseltä kierrokselta. Liuskaan en aiemmin ole saanut mitään viivan paikkaa aikaiseksi vaan se on ollut ihan puhdas nega.
Iltis, joo testiajan sisällä tuli se varjostuma. Mutta se on niin onnettoman haalea, hyvä kun näkee. Lämmöt mulla on ihmeen alhaalla kiertoa ajatellen, vain 36,5 vaikka palelen ihan sikana. Kohdunnapukkaa en ole kokeillut kun en ole kokeillut ennenkään niin en osaa verrata mihinkään. siks toiseks emätin on täynnä sitä lugemömmöä niin en viitsi sotkea ja antaa lääkkeen vaikuttaa rauhassa. Mutta täytyy sanoa, että jos noi on jotain virhevarjostumia tai jotain niin kyllä ottaa pattiin ja lujaa.
Oon niiin kaaaauhean väsynyt, vaikka tunteja on yön aikana kertynyt enemmän kuin tarpeeksi, kahvia naamaan kai pitäisi, että jaksaisi tämänkin päivän touhuta. *ZZzzz*
Evis; Hihi, laskin noiten laskureiden avulla ton arvioidun lasketunajan, ja se oli 4.8.2011, hii :) En oo antanut vielä nimeä, jotenkin en tajua tätä tilannetta vieläkään, varsinkin kun jokapaikkaan kolottaa kuin täti oisi tulossa, tulee "säkäreitä" alakertaan ja alaselkä on julmaton kipeä :X.. Mut oon kyllä syyllistynyt miettimään oikeaa nimeä jo ahkerasti :'D Voi kuinka hosuli sitä osaakin olla.. Edelleen Mia on ykkösissä tyttönimissä, ja nyt oon keksinyt pojallekkin suloisen ehdotuksen, Manu! En tiedä mikä noissa m'llä alkavissa nimissä muhun oikeen iskee..
En malta odottaa että saat sen plussan tikkuun, varmasti tulee nyt tulevan viikon aikana! Sit tanssin ripaskaa kotona! Paljon tsemppiä ja jaksamisia odottamiseen, inhottavaa kun joutuu aina vaan odotella ja odotella, olisi helpompaa kun heti oviksen jälkeen saisi tietää tärppäskö vai ei, niin ei tarttis ressata loppukiertoa..
Helene hirveesti plussapuhureita sinne! ja monet on sanoneet, että ennen plussausta on ollut varma olo raskautumisesta! Pidän peukut pystyssä!
Mermaiddddd voihhhh : ( Kylläpä teki ilkeät täti taas.. prrrkele! Mut paljon paljon tsemppiä ja plussapuhureita ensi kiertoon!
Iltis; Ei kun jänskäämään vaan! Nyt ne piinaviikot sit alko.. innolla odottelen sulle plussaa! Jeejee.
Nyt ruuan tekoon.. nammm.
ps. mulla muuten lämmöt laskeneet, 35.7 näytti äskön, onko lämmöt koholla aina kun on raskaana? :-o huolestuttaa... Illltiiiisss! ;)
Halauksin Pikku Basse kp 31/24-28-32 (dpo 17, plussaa dpo muistaakseni 12 lähtien..)
Nopea vastaus, ruuanlaitto kutsuu...
BASSE ja muutkin: Lämmöt ei todellakaan ole aina korkeella. Muistaakahan nyt: sama vrk aika aina mitattaessa, aina samasta paikasta (suusta, takapuolesta, kainalosta, mistä sitten oot aina ennenkin mitannut). Lämmöt voivat vaihdella yksilöllisesti, yleensä ne nousee oviksen jälkeen ja jos nousee kunnolla, pysyy hetken ylhäällä raskauden alettua. MUTTA suurin osa naisista tuntee, että palelee (se on sellainen varma merkki), lämmöt vain hiukan koholla, jos lainkaan. Mulla pojista ihan eri systeemit; toisesta koholla (siis toka poika) ja ekasta ei lainkaan, niin se heittelee. Ja joillain se on viikon-kaksi koholla alkuraskaudesta, sitten palaa normiksi, toisilla on koholla loppuu asti. NO HÄTÄ :D.
OMA: Kermaa tulee ulos loristen pytylläkii, jihaa. Mulle tulee kiire, jumppa alkaa ja ruokasysteemit ihan kesken.
ILTIS DPO 2 (vissiin)
Kuulkaa siskot, enhän malttanut olla testaamatta kun oli sopivasti parin tunnin tauko pissimisessä. yllätys yllätys. Ja arvatkaa mitä, minusta se viivan paikka on vahvistunut hiukan. Tai siis nyt sen näkee etsimättäkin. Hui ja apua! Naapurin tyttö tulee kohta katsomaan onko hänen mielestään vahvempi kuin eilen. hän on juuri itse synnyttänyt ja naapurissa vietetään juuri pikkuprinsessan ristiäisiä. Eli hänellä kokemusta raskaustesteistä. Palelu jatkuu edelleen, mutta lämmöt alhaalla. Kääk ja apua.. voisko olla et mun pikku etanainen pikkumyy2 on sittenkin vielä hengissä?
Basse keksi nyt joku kiva nimi tuolle omalle etanaisellesi;-)
Evis, nyt kuulostaa hyvältä hei! Täällä ainakin nyt sellanen tunne että kyllä sulla nyt vihhdoin tärppäs :) ihanaa!
on tämä kyllä sellainen jännitysnäytelmä ettei ikinä. Aika hitaasti kyllä vahvistuu tuo viivan tapainen. Mulle kyllä sanottiin et tällainen blastokysti on hitaampi tapaus, kuulemma verikokeessakin näyttää selvästi vähemmän päiviin nähden. Mutta saisihan tuo nyt vahvistua edes haamuksi niin uskaltaisi vähän jo iloita. No ehkä huomenna..
pitänyt testata, nyt ei tullut puikkoon edes sitä kajastusta, arghh. Toivottavasti aamulla olisi jokin ihme tapahtunut..
Hyvää yötä!