Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

Vierailija
321/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti siivottu, pakko oli purkaa negatiivista energiaa, jota imin itseeni seuraavasta(-ista):

Lähden hyvillä mielin jumppaan. Lähtiessäni selviää, että esikoinen oli taas touhunnut juuri niin kuin ei pidä toimia ja narrasi vielä,e ttä oli toiminut toisin, vaikka totuus oli jo "käsillä". Hermo meinas jo tässä kohtaa pimahtaa. Annoin kuitenkin pojan jatkaa pulkkailua pihalla. Pääsen autolle, melkee liukastun mennessäni kotteroon sisään, jouduin skrapaamaan ikkunat (inhoan sitä) ja auto ei käynnistynyt ensin lainkaan. Kello tikitti, jumppaan enää 10 minsaa. Sitten se auto päätti käynnistyä ja pääsin reissuun. Pärräsin yksikseni ja huutelin muille liikenteessä luuhustaville... Jumppapaikkaan päästessäni ilmoittaudun ja sanon, mihin olen menossa. Johon virkailija vastaanotossa toteaa :" Voi, se Vive on tältä päivältä peruttu." Ai jaa. Ja kävin just sivuille ja tarkistin, että se hiton jumppa menee. Kirosana. Virkailija ehdottaa, että menisin salille. Hetken mietittyäni päätänkin mennä. Koko salin ajan mietin vain, koska pääsen pois (tosi rentouttavaa), käyn pikasuihkussa ja suuntaan autolle. Siitä kauppaan. Joka on ääriään myöten täynnä kaiken maailman kansaa, hitaita ihmisiä, jotka kuhnuttaa kärryjensä kanssa, miettii minkä jauhelihapakkauksen ottaisi vai ottaisiko ollenkaan...ARGH. Työnnän kärryä vihoissani.

Puhelin soi. Mies soittaa. Esikoinen ei tullutkaan sovitusti sisään syömään. Pärisen, ja samaan aikaan mies totetaa, että nyt taisi tullakin. Ohjeistan jauhelihakeiton lämmityksessä. samassa törmään edessä hidastelevaan mummoon, joka pärisee jotain minulle. Aivan sama. Kassoilla on jonot (mä inhoon jonoja), pakkauspaperi unohtui (pojan kaverin synttärilahjaan), alkaa olla senkin suhteen aivan sama. Omenat tippuu lattialle, kukkaro perässä maksutilanteessa ja kortit leviäksi lattialle. Pärinää. Puhelin soi. Esikoinen parkuu rangaistustaan (no ihme), yritän hillitä itseni ja totean, että se pitää ja siinä se. Jutellaan kohta lisää. Esikoinen 11v uhkaa lähteä hankeen jäätymään. Repeän. (KUn luuri kiinni) Nauran yksin. Mikähän siinäkin naurattaa?

Autossa muistan, että kuopukselle luvattiin leffa ja karkkia, kun toinen on synttäreillä. Kurvaan Makuuniin, jossa jono on melkeen ovelle (nice), mutta saan sitten lainattua leffan, ajelen kotiin, mies on vastassa auttamassa kassien kanssa, jonka jälkeen laittaa tavarat jääkaappiin, siivoaa pakkasen (mä inhoon sitä hommaa). Kiitän. Hellyyttävää, ihanaa kerrassaan, oma-aloitteisesti. Leffa on väärä, jo katsottu. En jaksa vastata edes mitään, kai ne karkitkin on ihan syvältä. Päätän siivota, innostun miehen puuhastelusta. Siivoan huushollin, kuuntelen imurin laulun lisäksi lapsen parkua (se rangaistus), ulinaa ja saivartelua. Päätän, että NYT jaksan. kerrankin :). Mitähän vielä tänään?

EVE: Pää pystyyn, hop hop. Osta jokin toinen testi, meet lenkille apteekkiin? Luin eilen pahuuttani uteliaisuuttani PAS ja hedelmöityksestä, raskausoireista jne. SUURIN osa ihmisistä, jotka olivat raskautuneet, eivät olleet tunteneet MITÄÄn oireita, melkeen pikemmin menkkaoireita kuin mitään muuta. Edes lämmöt eivät olleet koholla. ja hei, suuri osa ihmisistä sanoi, että PAS kiinnittyy vähän myöhemmin, HCG-määrä alkaa kasvaa hyvin hitaasti, paljon hitaammin kuin ns. normaalisti! Eli negoja voi tulla pitkään. Muutama tyyppi siellä totesi, että pp 11 nega, 12 nega ja 14 vasta plussa, eikä mitään hajuakaan, että olisi voinut olla. Suuri osa näistä plussanneet aikaisintaan pp 12. Helpottaako?

Sellaista... nyt miettimään, mitä ruuaksi tänään?

ILTIS ja pahasta päivästä hyvään iltapäivään ;)

322/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sullahan on ollut mielenkiintoinen päivä. Joo, mä lopetan murjottamisen nyt tähän ja ryhdistäydyn. Luettuani sun edesottamukset ajattelin, että eihän mulla ole mitään syytä edes kiukutella ja itkeskellä täällä.

Kiitos noista pas kommenteista. Tein äsken sillä liuskalla mut en siis aamupissaan ja se oli ihan puhdas nega. Mutta samanlainen kajastus kuin puikkotestissä. Jospa se sieltä vielä pomppaa esiin, hope so.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis yks uusi kuumeilija joukkoon mukaan. Muutaman viikon oon jo juttuja täältä lueskellu mutta nyt aattelin itekkin sitte alkaa kirjottelemaan.

Eli siis esikoinen olis toiveissa, pillerit on jätetty pois vasta syyskuun alussa eli vauva saattaa antaa odottaa itseään vielä tovin. Silti toiveet on korkealla, koskaanhan ei voi tietää mitä tapahtuu :)

Ovistestien kanssa en oo alkanu vielä pelailemaan mutta netin laskureiden mukaan ovis olisi tässä 25.-30. päivä, eli pupuiltu on ahkerasti ;) Ja kohta pääseen siis mäkin jännäilemaan.

kp 14/28-35 (aika paljon siis vielä heittoa, mutta ei lannistuta)

324/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa saada uutta verta mukaan porukkaan. Täällä on niin kivaa että. Hyvä että ovis on hyödynnetty, eihän sitä koskaan tiedä vaikka nappais heti. Yhdelle kaverille kävi niin, että pillereiden lopetuksen jäljeen heti seuraavasta kierrosta tärppäsi.

Ja omaa napaa taas. Olen tutkinut sitä liuskatestiä ja on se vaan uskottava, että siinäkin on sellainen kajastus. Naapurikin kävi tyttärensä kanssa vahvistamassa sen. Voi kun alkaisi vahvistua edes haamuksi. Palelu senkun jatkuu, mutta lämmöt eivät ole nousseet. Huomenna uusi päivä jee.

Vierailija
325/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toivossa on hyvä elää kunhan ei toivo liikoja ni ei sitte putoo korkeelta ja kovaa :)

Ja Evis, jos naapuritkin näki saman kajastuksen kun sä niin kyllä se sitte on totta. Toivon tosiaan että se vahvistuu plussaksi, olet tosiaan sen ansainnut! :)

326/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo naapurin tyttö on sattumoisin kätilö ja hän sanoi samaa kuin ILTIS, että passissa hormonin määrä nousee tosi hitaasti. Eli ei välttämättä ihan heti nouse vielä plussaksi asti. Mutta parempi myöhään kuin milloinkaan, hih. Oon kohta niin täpinöissäni. voi tätä tunteiden vuoristorataa..

Sanoin naapurille et kun palelen niin tolkuttomasti, et miten he tarkenee olla t-paidalla. ne vaan tuumas, että kyllä mun kodissa tuntuu ihan lämpimältä, olet siis raskaana. Mä oon siis kaksi pitkähihaista päällä ja toinen vallan villapaita ja silti muka kylmä. Olin jo hetkeksi unohtanut että viluisuuskin saattaa olla yksi raskausoireista. Hui ja kääk..

Loistavaa lauantai-iltaa!

Vierailija
327/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on siis ammattilainen naapuissa, mahtavaa! Nostan peukut ja varpaat pystyyn sun puolesta!

Vierailija
328/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi meitä ja meidän hormoonejamme, muillakin ollut huono päivä, sitä samaa vuoristorataa täälläkin on tänään ollut, välillä kiukkuan sit taas nauran, karhuveljeni koda itketti ja seuraavaksi raivosin jo torttupohjista. Eh :'D

Tervetuloa Janskuu! : ) toivottavasti sinulla käy pikainen tärppi, olen kuullut että heti pillereiden lopettamisen jälkeen saattaa olla helpompi tulla raskaaksi. (en tiedä kylläkään kuinka faktaa mut..;) peukkuja! :)

Jeeee Evis, sun oireet alkaa kuulostaa tosi hýviltä, ja se et se kajahdus on myös pelkässä liuskatestissä.. sen täytyy kertoa jotain! Voi että mä jännitän sun puolesta! Miten selkä jaksaa? Mulla selkä kipeytynyt oikein toden teolla, ei tunnu mikään taas auttavan, enkä oo viittinyt kipulääkkeitäkään popsia, huokaus. Miten tissit? Limakalvot? Kn? Lämmöt?

329/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskas muuten sulla on se laskettu aika? Ajattele, siellä sun masukissa köllöttelee nyt pikkuBasse. Ootko antanut sille jo nimen? Hihih.

No en kyllä uskalla yhtään riemastua vielä, ettei sitten kuolema korjaa satoa niin sanotusti. Kun mulla ei ole mitään muita oireita kuin tuo palelu. Tisseissä ei mitään, lämmöt normit, kn:ää en ole kokeillut, kun en osaa verrata muuhun kun en oo aiemminkaan kokeillut. Ja rööri on niin täynnä lugea, etten viitsi sotkea, yöks. Niin et muita oireita ei ooooo...ja menkkajuilintaa vaihtelevasti. Selkää vähän särkee, mut nyt taas meinaa mennä hartiat tönkköön, innostuin nääs vähän neulomaan;-) Mut onhan se hyvä asia, et siihen liuskaankin tuli se varjostuma, siihen ei aiemmin ole tullut yhtään mitään. No siis edelleen ei auta muuta kuin odottaa. Ja ah kun olen niin kärsivällinen;-)

330/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVELINA, toivottavasti sulle paukkuu selvä plussa pian!! Omaa oloa; tänään on juiminut kohtua, tuntunut kuin kuumalla piikillä tuikattaisi välillä sisältäpäin. Heti elättelemässä toiveita että kiinnittymistuntemuksia:) Kaksi apteekin omaa haalin apteekkireissulla, kuopus ollut flunssainen jo viikon verran ja iltaisin yhden puru-panadolin antanut, tuntuu sen avulla nukkuvan yönsä. Ekan testin päätin kokeilla jo ensi perjantaina, toinen säästyy seuraavalle tiistaille jos tarvitsee. Uskoisin että perjantaina jo näkyisi jotain MIKÄLI kiinnittyminen olisi tänään. Voi kuinka toivon. Toivontoivontoivon. Ja kohta taas putoan.

Helene kp.19/22-29, yk.10, dpo.6

Vierailija
331/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JANSKUU, itse lopetin aikanani pillerit marraskuussa ja esikoinen sai sitten alkunsa joulukuussa, eli pikaisesti ottaen huomioon keinotekoisen hormoonin, mitä olin hetkeä ennen nauttinut - tai ehkäpä juuri sen takia?

Toivottavasti sinulle EVELINA puksahtaisi pian se ihan selkeä plussa ja toki myös meille muillekin, mutta nuo taustasi tuntuu niin rajulta, että olet sen enemmän kuin ansainnut.

ON: Aamulämpö oli 36,3 ja pitkin päivää n. 36,2. Tuo on yleensä mun normilämpö, mitä nyt viime päivinä on ollut 35.7:n puolin ja toisin. Nakkisormet ylsi tänään kohdunnapukkaan, tosin on aika ylhäällä. Nippailua ei tunnu mahassa. Olo on kaikin puolin ei raskaana, toivo on toinen.

Kuinka monta päivää olet tai olet jonkun kuullut tehneen raskaustestin ennen menkkojen alkua ja se on näyttänyt raskauden? Mikä testi? Himottaisi niin kovasti testata, tosin taitaa olla auttamattoman aikaista, jos ovispäivä (laskennallinen) on ollut vasta 24.11. ja oletettu kuukautisten alkamispäivä on 8.12. Tuolla kaapissa polttelee ClearBluen-testi...

mamma*3, kp 23, yk2

332/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene, mulla oli kanssa sellainen polttava sukkapuikko-tunne siihen aikoihin kun kiinnittymisen olis pitänyt tapahtua. Jos meillä molemmilla on ollut samanlainen tunne niin toivottavasti se tarkoittaa jotain kivaa..mulla ei nimittäin koskaan aiemmin tuollaista ole ollut.

Mamma, kaipa se olis paras odottaa siihen päivään kun menkkojen pitäisi alkaa. Mutta noissa varhaistesteissä lukee, että jopa neljä päivää ennen menkkojen alkua. ja mun testit (mammaksi.fi herkkiä) sanottiin muistaakseni et jopa kuusi päivää oviksesta. Eihän se varhain testattu ole tietty niin luotettava tai siis nega voi vielä muuttua plussaksi, mutta harvemmin kai toisin päin. Tuo clearblue tuntuu olevan aika luotettava kun sain sellaisen klinikaltakin mukaani. Olen myös kuullut, että se apteekin oma raskaustesti olisi luotettava, mutta sillä ei voi testata etukäteen. Predictoria en voi suositella kellekään kun se on antanut mulle joskus haamuja, mitkä ei ole pitäneet paikkansa.

Plussapuhurit meille kaikille. Tulis jo aamu, et pääsee testaa..

Vierailija
333/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basse, täällä itketti myös se Karhuveljeni Koda :D Toihan ois ihan mahtis juttu jos pitäis paikkaansa et tärppäis nopeemmin pillereiden lopettamisen kälkeen. Mä oon nimittäin saanu vaan kuulla niitä masentavia juttuja siitä kuinka voi kestää kauankin :/ Aina on kiva kuulla edes pieniä toivon pilkahteluja!

Evis, kyllä sun tilanteessa kuka tahansa olis malttamaton!

Vierailija
334/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma, sun kokemus antaa nyt varsinkin toivon kipinöitä, ihanaa :)

Toivotaan että saadaan nyt kaikki plussia tästä kierrosta!

Vierailija
335/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...saunaa odotellessa ;)

EVE. No niin, kyllä se kajastus tai mikä lie on totta, se on nyt todistettu, loisto juttu. Ja tavallisesti se kiinnittymiskipu on kuvattu juuri poltteena tai pistona, viiltona, tikutuksena. Peukkuja tas aamuun. Hei, tuleeko se viivanpaikka kajastus testiajassa? Siis siinä ajassa, minkä testiohje sanoo, että tulos pitää tulkita? Ja tuo 6 pv ennen oletettuja menkkoja kuulostaa kyllä tosi harhaanjohtavalta- kemiallisia raskauksia ja sitten tulee normit kuukautiset, tippuu siis korkeelta ja kovaa :/. Mulla oli varmaan se CB plussa (siis se testi, johon tulee plus-merkki) kemiallinen, koska se tuli selkeenä plussa-merkkinä mutta 10 min testistä, sit muutaman pv kuluttua negaa muille ja normit menkat. Siksi noi varhaiset voi olla joskus "pahoja" ;). Meille testaajille :D.

MAMMA: Niinhän se on, että kiinnittymiseen menee ovulaatiosta vaihtelevasti, yksilöllisesti, n. 4-10 päivää, kaiketi ohjeellinen on 5-9 päivää, mutta kaikenlaisia variatioitahan tästäKIN on! Kiinnittymisen jälkeen alkio "kuoriutuu" ja sen jälkeen alkaa tuottaa HCG:a, tähän voi mennä yksilöllisesti muutamasta vuorokaudesta (joskus päivästäkin) jopa viikkoon, ylikin. Mitään kunnon ohjetta tähänKÄÄn ei ole ;). On epätodennäköistä (jos ovis on tikutettu ja todennettu varmasti) saada positiivinen tulos ennen 2 vrk kuluttua kiinnittymisestä. Tavallisesti tässä kohtaa oviksesta jo yli 8 päivää (tämä nyt laskettu keskiarvona), tavallisimmin yli 10 päivää. Jossain taulukoissa on esitetty ne tulokset silleen, että moniko prosentti naisista on saanut plussan (kaikista raskautuneista) DPO 8. 9, 10 jne. Suurin osa saa sen vasta, kun DPO on yli 10, näistä suurin osa siis DPO 12-14. Jotkut sen jälkeenkin (kuten itse esikoisesta). Mutta jos ovistieto on hataraa, siis tietää, mutta tietää esim. muutaman pv tarkkuudella, voi testi olla plussa ennenmmin. ELI: testiä vasta, kun DPO on yli 8. Ja silloinkin kannattaa varautua pettymykseen. Plaaplaa. Koitan joskus etsitä noita tutkimustuloksia ja taulukoita, annan linkit. Löytyyhän ne haullakin! Kun osaa etsiä oikeilla sanoilla...jepjep.

OMA: vessassa käydessä tuli valkiksen mukana (tai oliko eilistä spermaa vielä, hmmm?) vaaleenpunaista pienipieni määr. HETI tää tyyppi täällä alkoi pohtia, jos se sittekin oli ma-ti se ovis (ku tissitki olleet kipeet ja seksiä koko alkuviikko jne jne)ja nyt oiskin kiinnittyminen, vihlontaa myös alhaalla (kuviteltua tai ovisperäistä edelleen...kaikkea mä kanssa tutkailen)ja sitä rataa. Mutta tuskin- lämmöt vielä eilen normit, se selittää sen, että ovis ollut nyt. Joten liittynee ovikseen. Molemmista puolista taisi irrota, kivut sen mukaiset (muutamia krt vuodessa käy näin) molemmin puolin. Jos siis siksi irtoaa vähän sitä irtoamisesta lähtenyttä verta. Joo, selityksiä riittää :D. Jos ois testejä voitte vaan kuvitella, kuka testailisi maanantaina ihan innoissaan. Tai heti. Miten vaan. Toisia on helppo opettaa ja ohjata ja neuvoa, mutta itsen kanssa tää on NIIIIIIN tätä :)

Saunaan, mars.

ILTIS 19/ 36-38 (31+ nyt tulee 32-34) sama litania joka kerta...

Vierailija
336/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILTATÄHTÖSELLÄ ollut mielenkiintoinen päivä. Mutta ihanaa, kun mies sua sitten kotona oma-alotteisesti auttoi ja sai sut paremmalle mielelle! Joskus ne osaa senkin, ja silloin kyllä oikeasti on päivä pelastettu.

HELENE on investoinut testeihin. Mekin ostettiin miehen kanssa testipaketti jo valmiiksi, kun kaupassa käytiin. Päästiin kaksistaan vähän jouluostoksille. Ihailtiin samalla vauvojen vaatteitakin. On ne sitten niin suloisia! Kunpa vain malttaisi perjantaihin!

Mulla ei ole mitään oireita. Rintavarustus oli heti oviksen jälkeen kipeä, enää ei. Alamahassa on kyllä toisinaan jonkinlaisia tuntemuksia, mutta tietääppä niitäkin sitten erottaa, että mikä tulee suolistosta, mikä kohdusta.. No, selkä on kipeä. Kylmä. Toisaalta onko tuo nyt kumma, jos on kylmä, kun ulkonakin on 16 astetta pakkasta..

tuutuli kp21/28-34 dpo6, yk9.

Vierailija
337/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evellä alkaa kohta olla jännät paikat ;)

Mä tuhlaan huomenna ainoan testini. Vaikka eipä ehkä tarvitse,on taas kivut sitä luokkaa ja tätiä odottelen aamulla saapuvaksi. Lämmöt oli kyllä "koholla" tänään,nimittän olin kipeänä ja kuumetta oli 37,5c :D Mutta ei valitettavasti taida merkata nyt toivottua :'D

338/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä luovuta vielä. Mulla kans kivut sitä luokkaa, että täti on jo tilannut hissin tänne. Mutta niin kauan kun ei löydä oikeata ovea, on toivoa. Tulehan heti aamulla kertomaan testin tulos.

Minä tässä vielä arvon, et tekiskö illalla vielä testi nro 8 kun on tullut pisutaukoa. Tätä menoa mun testit loppuu jo heti alkuviikosta, hih.

Kivaa iltaa kaikille!

Vierailija
339/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei taida kuiten olla ihan noin helppoa.

Vierailija
340/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän se johtuukin että mä en ole raskaana,mä en sano uuh enkä aah :'D Viitaten siis edelliseen videoon :D