Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

301/897 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan/piinailemaan Toivoton. Tehdään tästä paras kuukausi ikinä.

IinaSohvi, olen niin pahoillani ukkisi sairastumisesta. Olisiko jotain muuta hoitoa kuin leikkaushoitoa? Voimia sinulle!

Mamma, voisiko olla et oletkin jo raskaana? Tuollaista pientä vuotoahan voi tulla alkuraskauden aikana. Ovikseen liittyen vuoto kai harvemmin on verta sisältävää. voi kun olisitkin raskaana, hih.

ON, pyydän naapuria katsomaan tuota testi5 joo, tein TAAS ja TAAS kuvittelen näkeväni siellä pohjalla pienen kajastuksen. Siis selkeä nega se toistaiseksi on, mutta haluan tietää kuvittelenko vain näkeväni tuon varjon ja siksi ihana naapuri on kohta tulossa hätiin. toivottavasti se ei ole hävinnyt siihen mennessä, hih. Muita tuntemuksia ei paitsi edelleen sitä menkkajuilintaa ja alaselkäsärkyä. Unohdin mitata lämmöt tänään, miten mulle voi käydä niin???

Basse, ostin rääpäleelle fleece-töppöset. HAHAHAHAHA ei niillä tee mitään. Ekakskin se luulee, et ne on jotkut kivat lelut, mitä voi pureksia. Yrittää tietty repiä ne heti jaloista pois. Kun päästiin ulos niin yhden se oli repinyt itse, kaksi putos itekseen ja yksi pysyi koko matkan. Mutta kyllä se näytti lämmittävän hyvin kun ei sitä tassua nostellut ilmaan koko aikana. No pitää yrittää uudestaan ja laittaa ne tarranauhat tosi tiukalle. Toinen koirakin sai manttelipuvun ja on raukka ihmeissään et mikä tää on. Ei oikein ymmärrä pissata se päällä. voi höppänää. No jospa tottuisi.

Tulis jo se naapuri...

Vierailija
302/897 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ota nyt ihmeellä valokuva siitä testistä tänne,niin voidaan yhdessä ihmetellä. Mä aina katson valoa vasten [taskulamppu toisella puolelle] niin erottuu pieninkin haamu :D

Mulla on menkkajuilinnat alkaneet..eli odottelenkin yllättäen jo huomiseksi,viimeistään sunnuntaiksi, tätskyä kylään. Ajattelin ensin että tulee vasta maanantaina.

Lumikki kp 27/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/897 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tosiaan Toivoton mukaan joukkoomme : ))

Iinasohville halaukset ukkisi sairastumisesta, inhottavaa näin joulun alla juuri, ei kyllä nosta fiiliksiä pilviin.. Voimia positiivista energiaa sinne paljon, toivottavasti ukkisi näkee vielä monta joulua!

JEEE EVIS! Hyvä et pyysit naapurin kattomaan, toivotaan ettei se ole kangastus, vaan haaleaakin haaleampi viiva joka vahvistuu päiväpäivältä! Ihan supermahtavaa! Kyllä mä uskon että se on todellinen viiva, eihän nyt kahta kertaa voi silmät kiusata! ;) Tuu heti äkkiä kertomaan!!

Lumikki; Ehkä ei ois täti tulossa, vaan plussa? ;) Sori en millään nyt muista et ootko testaillut jo? TESTAA! *plussa puhureita*

ON: Käskin ukon ostamaan kaupasta noita ei herkkiä testejä ja tein iltapissasta, ja vahvimmat kaks viivaa pärähti ruutuun! Vautsi..

304/897 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se naapuri on juuttunut selloon. Ja se onneton kajastus on haalentunut. Ei siitä kuvaa saa muutenkaan kun on tosissaan ihan sellainen hienoinen varjo vain. toivottavasti huomenna ei enää mikään varjo, hih. Toisaalta menkkajuilinnat sitä luokkaa että jaahas. Onneksi Bassellakin oli menkkajuilintaa ja silti raskaana. Eli toivoa on vielä. Hemmetti kun pitää käyttää noita lugeja. Jos niitä ei olis niin vkl alkais menkat niin sit ainakin tietäis. No ei auta itku markkinoilla..

305/897 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri kävi ja kyllä hän näki saman kajastuksen kuin minäkin. toivottavasti se tarkoittaa jotakin eikä ole vain testille tyypillinen "varjostuma" Huh nyt alkaa jännittää vielä enemmän jos vaan mahdollista. Eikun uutta testiä kehiin heti aamusta.

Vierailija
306/897 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVIS! Ihanaa : ) huomenna siihen vähän väriä jaja... Oon jo ihan Happyna! Kyllä se siitä vahvistuu jaja kohta pääset tanssimaan ympäri asuntoa! Toivottavasti saat unta ;)

307/897 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en uskalla riemuita kun ei se ole vielä viiva. Miten selittäisin..se on niin kuin sieltä pohjasta kajastaisi viivan paikka eli ei ole sillai pinnalla niin kuin se kontrolliviiva. Mut toivotaan että se nousis sieltä pintaan ja muuttuisi oikeaksi viivaksi. Äsken muuten tuli taas öllömöllöolo, eilenkin illalla oli hetken mut meni nopeasti ohi. Oon vissiin juonu liikaa kahvia heh..

Vierailija
308/897 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...heti sain hymyn huulille täällä piipahtaessani :).

EVE: Olen luullut, että vain minä tohkaan testien ja mittareiden kanssa, mutta kas, siellä on todella toinen :D. Ja hei, joissain testeissä on se kajo, mutta joku viisas on sanonut,e ttä jos tulee se kajo sinne, se meinaa haamua. Mutta tiedä sitten, peukkuuuuujaaa! Mutta naapurikin näki, se on jees. Kyllä se plussa sulle vielä tulee. Mittaas nyt lämmöt...

BASSElla niin hieno testi,e ttei mitään järkeä ;). Nyt sitä naurovaa sitten alkuviikosta varaamaan. Miten teillä siellä suunnassa on eka käynti ensisynnyttäjällä? Täällä suunnalla se ajoittuu eka synnyttäjällä viikkoon 8+ (suosittelevat 9+) ja uudelleen synnyttäjillä n. viikkoon 10. Mutta kai sitä saa toivoakin, miten haluaisi...Itse olin ekasta ekan neuvolan 7+4, mutta mulla oli alku-ultra jo ns varmistuksena takana (viikolla 6+1, syke+). Toisesta olin 8+4, ultra myös takana, viikolla 6+3, syke+.

Uusille tervetuloa, ihanaa, vaikka kurjaakin teille toki :/

JOKU (vaan en muista mikä nimimerkki) KYSYI VUODOSTA JA OVIKSESTA: Jotain tietoa on. Joskus ovisaikaan tulee myös veristä limaa/ vuotoa, mutta se kestää lyhyen aikaa, maksimissaan muutamia vrk:a. Tavallisesti se vuotelu tapahtuu ns. kiinnittymisvaiheessa, n. 5-9 vrk oviksesta. Yksilöllisesti. Kivut viittaavat ovikseen, samoin alavatsatuntemukset. Voi toki olla,e tteivät testit näytä vahvaa plussaa, vaikka yleensä kyllä näyttää. Mutta kun googlettaa kuvahaulla ovulaatiotesti+positiivinen, huomaa, kuinka erilaisia tuloksia on ja hymynaama digillä on todistanut oviksen, vaikka loiuskalla haaleempi selkeesti. Peukutellaan siis raskauden puolesta, sekin on nyt siis mahollista :)

ITSE MINÄ: Sain tänään sitten hermoromahduksen, asteen 2, eli ei kovin paha, muttei ihan vaan pihahduskaan. Kaikki vana harmitti ja sekin, että mies oli huonolla tuulella. Se etenkin, kun itellä mennyt koko pv hyvin. Mutta nyt rauha maassa, lenkki helpotti, kohta saunaan. Mies harkkareihin ja sitten meillä pitäs olla "ne" treffit ;). OVIOS on ollut takuulla tänään, koska a) kivut laantuneet, voimakas vihlonta tuli eilen yöllä, 03 jälkeen katsoin kelloa, aamulla huono-olo heti töissä, ällötys. Kahvi ei napannut. Sen jälkeen ollut jees olo; ei huimaa, ei okseta, ei satukaan juurikaan (hieman jomottelee taustalla molempia puolia), nyt ei edes v..uta. Pää ei särje. Limaa ei tule, mutta kermaista hieman. Lämmöt oli pari tuntia sitten normit vielä, eli juuri vastikään on o ollut. Mittaan vielä illalla. Ja pakko saada ässäilyä, se on nyt vimppa mahis. Sitten alkaa se saakelin jännäily ja piinaaminen ja testaaminen ja pettyminen ja nauru ja itku ja uusi kierros ja joulu ja kaikki sen sellaiset. Miksei kaikille ihmisille ole luotu malttia?

Miettii

ILTIS kp 18 / 36-38 (31+, nyt tulossa 32-34, jonka vatsassa kuplii ilmavaiva.

Vierailija
309/897 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN osaa kirjoittaa, innoissani ainakaan :) Koittakaa jaksaa.

ILTIS

310/897 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotella hyviä öitä!

Aivan mahtava kuulla, että Evellä pukkaa jo viivanpaikkaa, siitä se ihan varmasti vahvistuu!! Voi ihanuutta!

Bassen plussa on vakuuttava. Voi onnea sylin täydeltä!

Birrelle tuli kurja täti kylään :( tosi tyhmä!! Mutta hienoa, että tähtäät jo seuraavaan tärppikiertoon!

Iltiksen juttuja on kyllä kiva lukea ja kiva, että joku ammattilainenkin voi olla "hosuli" näissä asioissa :D Mut eikö se oo niinkin, et tieto lisää tuskaa.. et ehkä pahiten hosuu sitte just ne ammattilaiset ;) Ja sitten me jotka ollaan vain arvailujen varassa. Kultaista keskitietä ei ehkä olekaan... :) Pamppua kehiin vain ja toivotaan, että sieltä sitten plussajunan valot vilkkuis kulman takana! Onnea yritykseen!

Niinku kaikille muillekin!!!

Mä täällä oon täpinöissäni kans, kp 24/28-30. Vasta kolme testiä tehny :P negoja kaikki. Menkkajuilintaa on, aika vahvaa sellaista. Rinnat hiukka kipeet, päivällä mittasin lämmöt koholla, mutta mulla tuntuu ne vaihtelevan millon mitenkin. Äsken huomasin, että oli tuhrua tullu :O se on tosi poikkeuksellista, ikinä yleensä ei kyllä tuu.. et pidän peukkuja isosti, että oliskin kiinnittymisvuotoa, oletetusta oviksesta on nyt viikko tai reilu. Tai sitten täti tulollaan. Oon kyllä ollu ihan hirvee ressipallo nytten, et jotenki pistäisin sen piikkiin, jos ei tärppää :( Yrityksestä ei ainakaan oo kii. Pms-ketutus on pahoin päällä, mutta enpä osaa sitäkään yhdistää mihinkään. Ketuttaa sitä raskaana ollessakin. Ällöä oloakin on ollu jonkin verran, mut johtunee siitä, että oon ollu niin ressis, että ei meinaa päivisin ruoka maistua.. ja sit tulee siitä huono olo.

Ei auta kuin odottaa. Kolme testiä jäljellä, mammaksin herkkiä. Ei voi niitä tuhlata, kun en mä saa mistään uusia testejä sit kun niitä tarvis. Ei voi ostaa lähiapteekista, ettei koko kylä tiiä saman tien, et yritetään :/ määräaikasis työsuhteissa on tääkin nurja puoli....

Plussallisia viikonloppuja sitten vain, mä meen aamulla töihin, joten lähdettävä unten maille.

311/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla vielä kertomaan, et eilen töissä yks täti kysyi, et oonko mä raskaana :O Mulla ON turvotusta juu kyllä ja varmasti on sitä itteäänkin kertyny tuohon vatsan päälle. Pääsääntöisesti turvotusta on aina, lähes koko ajan, riippuu mitä syön ja juon. Mutta varsinkin ovulaation ja sit täs menkkojen lähestyessä. Mutta että oliko taas asiallinen kysymys?? No ei oo ainut. Mun POMOkin on kysyny samaa asiaa jo useemman kerran. Ja sisko. Et pitäiskö tehdä jotain tuolle maharöllykälle? Sen tietty huomaa, kun oon muuten hoikkeli ja masuturvotus punkee just sieltä niitten raskauden aikana venyneiden lihasten välistä, et muoto on tietty sama.

Mutta ite en kyllä kysy KENELTÄKÄÄN! et onko raskaana. Turvotusta on niin moneen lähtöön.

Täti kyllä huomas, että mulla alko puna ilmestyä poskiin, vaikka yritin hillitä itteni.. nolostui itekin. Ehkä enemmän kuitenkin hän. Harmi, et meni kysymään. Mukava täti muuten, mut varmaan nyt muistaa sitte joka kerta, kun näkee mut tän tapahtuman. No, toivotaan, että saan antaa turvotukselle luonnollisen selityksen piankin ;)

Onko muilla muuten turvotuksesta noin yleensä ottaen ongelmaa? Mulle tosiaankin on. Se on tosi voimakasta ja näyttää ihan vauvamasulta (etten ihmettele, et joku epäilee raskautta, mut ei sitä silti mennä kysymään!!!). Ruoka vaikuttaa, ruisleipä, limut, nyt epäilen kahvia, kun juuri muuta oo tässä lontrannu viime päivien aikana.

Mulla oli myös raskauden aikana voimakas turvotus. Viikolla 12 oon ollu kummankin kanssa kuin puolivälissä. Et ehkä rakenteellinenkin juttu, näkyy herkemmin. Vaikka muuten vauvamasu on aina pysyny pienehkönä, sf alakäyrillä.

No se siitä. Töihin suuntaus.

312/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vielä, että illalla vielä ennen nukkumaanmenoa tuli paperiin vaaleenpunaista valkkaria, eli verensekaista. Mutta nyt aamulla ei mitään. Menkkajuilinta helpottanu? Voi että kun tuo nyt olis lupaavaa!! Tämmönen on siis tosi poikkeuksellista mun kierroissa.

Nyt meen.

Vierailija
313/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Eilen nukuin monen tunnin päikyt yöunien lisäksi, nyt sitten menin aikasin nukkumaan ja heräsin jo kahdeksalta. PUUH, kerrankin kun saisi nukkua! Alavattaan särki ja ilmaa oli täynnä.

Evis; Ootan sun aamutestiä nro 6 ?? tintintintintin.

Toi ällötys kuulostaa hyvältä, erittäin hyvältä!

Iltis; Se vahvistu tosi nopiasti tosi selkeäksi! (öö, 6 testiä takana..jos nyt lopettais;) Mä en tiedä kuinka nopiasti täällä on eka neuvola, inffoan kun saan ajan :-) Noi hermoromahdukset kuuluu elämään ja suhteisiin, parantaa arkea kun saa päästellä välillä höyryjä ;) Paljon pumpum onnea sinne! :)

Mermaid; Kiiitossss : )) Iik sullakin jännät päivät, kyllä nyt käy tärppi !! Kuulostaa tosi tosi hyvältä, vuodot ja kaikki! Vau :) Millon testaat?? Plussapuhureita ja junia ja kaikkia.. tööttööt! Inhottava vaiva varmasti tuo turvotus, aika outoa myös että työkaverit/POMO (!!) tulee tuommoista kysymään, jos vaikka olisitkin, onhan se oma asiasi koska asiasta informoit. Itse en oo koskaan isommin kärsinyt turvotuksesta, tietysti semmosesta ihan tavallisesta menkkaturvotuksesta kun nestettä kerääntyy + jotkut ruuat aiheuttaa, enemmän mä oon semmonen vatsalla stressaaja, et ilmavaivoja ja sitä itseään tulee herkemmin jossain tilanteessa.. tähän asti kuitenkin aina pöntölle kerennyt ;)

Miten kaikki voi? Onko kukaan testaamassa?

Mitä viikonloppu suunnitelmia?

Nälkäisin halauksin Basse

Vierailija
314/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAmu alkoi poikien lätkäpelillä, herätys 6.20, tosi jees. Huhhei. Seuraavan vuorossa jumppa ja kauppa ja ja ja. Ei oikeen lomapäivältä tunnu ;).

OMAT ensin: Eilen illalla viimeiset mahikset laitettu liikkeelle, jalata kohti kattoa 10 minsaa ja sitten nukkumään. Ylös vasta aamulla ;). oviskivut laantuneet, tosin yhdynnän aikana eilen alkoi sattua oikeelle julmetusti, hyvä merkki. Lämmöt mittaan illalla, siitä tietää oliko eilen aamu, päivä vai ilta ovis. Eilen se joka tapauksessa oli, melkeen varma asia. Viimeistään aamulla aikasin tänään. Vitsit mitä vatkaamista tän asian kanssa :). Tissit on todella arat, nännialueet ihan kuumat ja kipeet. Mitähän tää tullessaan tuo vielä tää kierto, kun menkkoihin päin mennään? Limat stop, eilen illala tuli muuten vielä yhdet liejut.

EVE: Kuis kulkee?

MERMAID: Outoa käyttäytymistä. Luulisi, että on sen verran hienotunteisuutta, ettei ihan heti kysele mitään tuollaisia... Mulla on myös turvotusta ennen ovista, ovisaikaan ja sit pms-aikaan, n. viikko -3 pv ennen menkkoja. Muuten olen todella hoikka, vatsa vaan turvottelee. Mutta ei se ihan raskausmahalta näytä ;). Mulla raskauksissa vatsa tullut kanssa ennen 12 viikkoa esiin, toisessa varsinkin, ekassa 16 viikolla olin 20 viikon oloinen :).

Nyt jumppaan, palaillaan!

ILTIS kp 19 /36-38 (31+, nyt 32-34)

Vierailija
315/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mermaid: mietit olisiko ollut kiinnittymisvuotoa! Mulla sellaista taisi siis tosiaan tulla, tasan vko oviksesta. Luulin jo että menkkatuhrut alkoivat ja toiveethan hävisi kaikki täysin (niinkuin monessa aikasemmassa kierrossa)! Mulla oli jo monet menkat alkaneet sillain tuhruttelemalla ja yllätys olikin siis melkoinen kun haamua alkoi tulla tikkuun 3 pvä ennen menkkoja. Luulin jo että koko kiinnittymisvuoto on vaan jotain urbaanilegendaa :) heh! Joten tsemppiä sulle! Toivotaan et se olis sitä!!

Basbartuu: Pitäiskö meidän aloittaa keskustelu tuonne o-puolelle? Ja kaikki muut sinne nyt vaan äkkiä perässä mars mars!!

Mites Evelina?? Plussapeukut täältä!!

Niin ja multa on aikoinaan kyselty paljonkin että saako onnitella?! Kun muutama kilo tuli painoa lisää..no maha todella näytti vauvamahalta, et silleen en ihmettele..mutta olivat aika noloja sitten kun ei ollutkaan aihetta onneen, joten luulen että nyt ei töissä kukaan tule mitään kysymään vaikka alkaisikin näkyä selvästi.. hahaha! Ihana salaisuus :)

316/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi nro 6 taas negaa ja se typerä "viivanpaikka" haaleampi kuin eilen. En kestä!!!!potenssiin sata! Palelin taas viime yön, en ymmärrä, miten voi palella vaan öisin kahden peiton alla pitkähihainen päällä, mutta muuten ei palele yhtään. Niin hämärää. En siis taaskaan ole juuri nukkunut, krooh pyyh.

Mermaid, onko sulle tullut noihin mammaksi herkkiin sellaista outoa kajastusta viivan kohdalle? Ajattelin vaan et onko noissa testeissä se tyypillistä. Aiemmin mulla oli niitä mammaksi liuskoja ja nyt puikkoja. Taitaa olla pari liuskaa vielä jäljellä eli kokeilen seuraavaks sillä.

Mermaid, mulla on kanssa nyt tässä kierrossa ihan törkee turvotus mahassa. Masu on kuin pallo, mitä ei yleensä ole. Toisaalta olen hyvin ravinnut itseäni, mutta harvemmin se tällaista palloa tekee.

Iltis, hyvä et pääsit vielä hommiin. nyt sitten vaihdat ne ovistestit raskaustesteihin, jeeeeee! Onneks mä en oo ainoa kilahtanut testailija, hih.

Nyt pitäis pidättää pisukkaa muutama tunti et voin tehdä sen toisen testin. Vähän vaikeeta kun olen lipittänyt ämpärillisen kahvia heti aamusta ja pitäis juosta pöntöllä koko ajan. Tai sit odottelen iltaan.

Kirpakkaa lauantaita kaikille!

Vierailija
317/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltis, nyt tosiaan pääset kohta vaihtamaan ovistestit raskaustesteihin, jeee! : )

Viivi, voisi kai sitä aloitella joo, vaikka tuntuukin oudolta siirtyä sinne : 'D .. Mut en mä kyllä pysty täältä kokonaan katoamaan, mut mennään vaan sinne odottelemaan näitä sisaria ;) Teetkö ketjun? -- muoksmuoks, löysin yhden ketjun ainakin jo :) http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/6/viestiketju/1277339/elokuun_2011…

Evis; Noi palelut kuulostaa hyvältä! .. No ei kyllä varmasti mukavaa, mutta oireena kuulostaa siltä itseltään ;) Ootko ottanut sen kotelon siitä päältä pois, että näkyykö viivanpaikka silloinkin? Itse aina revin kaikki pois ja otin liuskan sisältä, siis ennenkuin rupesin ostamaan noita liuskoja, mun mielestä näkee luotettavimmin niin :-) Tuuuu heti kertoo taas näkyykö viivanpaikka/viiva/haamujenhaamujenhaamu liuskassa! Jänskättää sun puolesta!

Halauksin Pikku Basse

Vierailija
318/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

evelinan palelu kuulostaa lupaavalta ;) Jännityksellä odotamme testausta! Olisipa siellä joku haamun esiaste!

Iltikselläkin hyvät mahikset plussailuun :)

ON: Huomenissa teen raskaustestin,koska niitä ei ole kuin yksi(!) jäljellä. Olen kyllä lähes varma tädin tulosta huomenna tai maanantaina,tuntuu ettei ovista ollut ollenkaan tässä kierrossa,ainakaan en sitä bongannut :/

Plussatuulia kaikille toivotan oikein kovasti+++++

319/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palelen mun makkarissa on lämpöä vaan 20 astetta. Patteri on kyllä ihan kuuma, mut ulkoseinät hohkaa kylmää. Oma lämpö tippui 36,2 eli olen syväjäässä...prkl. Tässä kohtaa pitäis lämmöt olla hippasen verran korkeammalla...

Taidan mennä nukkuu...

320/897 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekeni päkerrän, hih. Enpäs sitten mennyt nukkumaan vaan tein makaronilaatikon uuniin ja söinkin jo. Sitten imuroin että tulis lämmin, no ei auttanut sekään. Nyt kuuntelen Susan Boylea spotifysta ja alkoi itkettää..no jo on!!

Hih oon yrittänyt pidätellä et voisin katsoa sen toisen testin varmuuden vuoksi. Ärsyttää tollaiset kuultavat viivan paikat vai mitä lie.

Lueskelin ekaa kertaa vähän odottajien sivuja ja taas mua alkoi itkettää. Kyllä mä kohtuuherkkä immeinen olen, mutta nyt kyllä itkua vääntää aika herkästä. Toisaalta pettymys on nyt entistä kovempi kun hoidot sitten alkaa alusta. Enkä millään jaksaisi enää..yhyy..

Olenpas masentavalla tuulella tänään. nyt pitää ryhdistäytyä, itku seis ja pihalle JÄÄTYMÄÄN!