Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita vannoutuneita punaisen lihan syöjiä?

Vierailija
25.10.2010 |

kun käy kaveriporukalla syömässä (kaverit ovat naisia), niin lähes kaikki nyrpistelevät nenäänsä punaiselle lihalle ja syövät vain jossain thaimaassa tehotuotettua broileria ravintolassa. Onko muita naisia, joiden mielestä kunnon liha on possua tai nautaa? Maksa on gourmeeta ja rasvainen kala. Broileri on meikäläiselle turhan mautonta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidän itseäni kyllä ihan kunnon lihansyöjänä. Suurin osa tuntemistani naisista syö punaista lihaa ilolla.

Vierailija
2/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

punaista lihaa, toki mieluiten riistaa, lammasta tai härkää. Ei possua...

Ihana, pinnalta paistettu ja sisältä raaka sisäfile on parasta. Eikä siinä ole mitään epäterveellistä, etenkin jos lisukkeena on salaattia ja paistettuja juureksia. NAM!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tintti-

Vierailija
4/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

punaista lihaa, toki mieluiten riistaa, lammasta tai härkää. Ei possua... Ihana, pinnalta paistettu ja sisältä raaka sisäfile on parasta. Eikä siinä ole mitään epäterveellistä, etenkin jos lisukkeena on salaattia ja paistettuja juureksia. NAM!

niin ajattelen minä. tai tällaisia havaintoja olen tehnyt. Possu on ihan parasta lihaa. nam!

Vierailija
5/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissantappovideo teidän mielestänne ihan ok?

Jos ei, niin miksi syötte kidutetun eläimen lihaa, eli pidätte yllä kiduttamista..

Vierailija
6/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla käristettynä, esim. grillattu kassler on ihan paikallaan välillä. Muuten en välitä esim. kinkusta tai porsaanfileen mausta.

t. olikohan kakkonen, joka suosii härkää, riistaa ja lammasta eikä ole hienostelija, kai.

Vierailija
7/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä maailmassa, jossa ihmiset kärsivät, en jaksa välittää jonkun tuotantoeläimen tuskista tuon taivaallista.

Vierailija
8/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en punasta, en valkosta tai minkään muunkaan väristä.

Vierailija
9/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anteeksi vaan, mutta tässä maailmassa, jossa ihmiset kärsivät, en jaksa välittää jonkun tuotantoeläimen tuskista tuon taivaallista.

toistensa kanssa? Mä en oo ikinä käsittänyt tätä logiikkaa. Mutta kukin tavallaan.

Vierailija
10/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmislajin edustajana minua ei kiinnosta jonkun possun kivut. Toki haluan edistää lajien säilymistä, jotta maailma pysyy elinkelpoisena, eli sikäli olen elainsuojelijakin.

Vierailija
11/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla käristettynä, esim. grillattu kassler on ihan paikallaan välillä. Muuten en välitä esim. kinkusta tai porsaanfileen mausta. t. olikohan kakkonen, joka suosii härkää, riistaa ja lammasta eikä ole hienostelija, kai.

niin olen aivan seitsemännessä taivaassa. Mikään ruoka maan päällä ei ole niin hyvää. Meidän kinkku tulee tilateurastamosta ja on hyvissä oloissa kasvanut, ei kidutettu.

Vierailija
12/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmislajin edustajana minua ei kiinnosta jonkun possun kivut. Toki haluan edistää lajien säilymistä, jotta maailma pysyy elinkelpoisena, eli sikäli olen elainsuojelijakin.

epäempaattiselta ihmiseltä, mutta sen varmaan tiedät itsekin.

Vierailija
13/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin syön myös kanaa ja kalaa mutta kunnon possun liha on NAM!

Vierailija
14/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mediumina. siinä kans tilanne jossa muut pimut nyrpistää nenää

Vierailija
15/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihe, että muita saman sukupuolen edustajia inhottaa. Jännää.

Vierailija
16/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten oikein mistään muustakaan. Possu on parasta lihaa.

Vierailija
17/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

thaimaassa tehotuotettua broileria

ainakin sian ja broilerin osalta. Jos jokin liha sieltä ulkomailta tulee, se on todennäköisesti juuri sitä punaista pihvilihaa.

Itse syön kaikkea, mikä sattuu houkuttelemaan ja ravintolassa ratkaisee yleensä kastike/mausteet. Riistaa ja joitakin muita poikkeuksia lukuunottamatta liha, oli sitten broileria tai sikaa, ei maistu hirveän kiinnostavalta.

Vierailija
18/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa kotona ihan tarpeeksi. Possukin on vähän siinä ja siinä. Nautaa mielummin.

Vierailija
19/19 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ah kunnon pihvit etenkin nauta tai lammas, poronkäristys nom nom...possukin ok.

mutta, lihansyönti on epäeettistä, minusta se on barbaarista, ihmiset pärjäävät ilman eläimen lihaa, lihansyönti ylläpitää kärsimystä tuottavaa tehotuotantoa ja se on myös ilmasto-ongelma.

haluan eroon lihanhimostani, sydämessäni olen kasvissyöjä ehdottomasti, vielä kun saisin periaatteeni näkymään käytännössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi