minkä ikäiset tykkää Hello Kittystä? Entä Hannah Montanasta?
Kommentit (16)
Hello Kitty 5-vuotiaalla pojalla, siskollani 4-vuotiaalla tytöllä
vaan lähinnä ajattelin minkä ikäisille sukulaislapsille kannattaa laittaa mitäkin tavaroita/vaatteita pukin konttiin.
tykkää molemmista.
Montanan seuraan on joutunut islpien sisarusten vanavedessä, mutta enää vain pienimmäinen sitä haluaa katsoa.
hällä yökkäriä, pyyhettä yms. hello kitty tekstiikiä. no joo,jos lapsista kyse, niin ainakin omalle 7v tytölle on Hello Kitty kova sana.
47-vuotias kollega sanoi ostaneensa Hello Kitty eväsrasian. Itselleen.
jo useamman vuoden. Mun mielestä se on ihan hyvä sarja.
mutta ei Hannah Montanasta.
-tintti-
En ole tavannut vielä yhtään lasta, joka oikeasti seuraisia tuota Hannah Montanaa. Ei taida oikein olla Suomessa mikään valtavirran suosikki. Esim. lapseni luokalla (3.lk) ei lapseni kertomaan mukaan kukaan fanita tuota.
tykkää kittystä. Ja 34-vuotias myös :)
Hannah Montanassa on kyllä sellaisia juttuja etten antaisi alle yläasteikäisen katsoa
Ihan mielenkiinnosta: Niinku mitä? En oo kaikkia jaksoja todellakaan nähnyt, mutta musta se on aika harmiton sarja...
Meidän kohta 8v tykkää, jos vaan on puhuttu suomeksi. Noin vuosi sitten ei vielä jaksanut kiinnostaa...
Sekä suomeksi että englanniksi. Lapseni luokalta (nyt 4lk) moni muukin on katsonut sitä, koska osaavat englantia.
En ole tavannut vielä yhtään lasta, joka oikeasti seuraisia tuota Hannah Montanaa. Ei taida oikein olla Suomessa mikään valtavirran suosikki. Esim. lapseni luokalla (3.lk) ei lapseni kertomaan mukaan kukaan fanita tuota.
meidän tytön luokalla taas melkein kaikki katsoo sitä ja fanittaa sitä... (2. luokkalainen)
Eikä mulla edes ole sen ikäisiä lapsia jotka katsois sitä.
ja se leffa oli ihan ok. Ja olen siis melkein nelikymppinen...
alkoi viime vuonna katsoa Montanaa ja tykkää kovasti. Katson usein seurana ja ihmettelen tuota kommenttia, jonka mukaan siinä olisi sopimattomia kohtauksia?!?!?
Hello Kittystä ei ole tykänny koskaan, itseasiassa kovin vähän lapsi meidän tutuista siitä tykkää, enemmänkin äidit..:)
että Hello Kitty on hiukan nuoremmille, alle kouluikäisille ja eka-tokaluokkalaisille, neljävuotias sukulaistyttö on suuri fani, Hannah MOntana on sitten varmaan ala-asteikäisten suosikki. Tämä siis puhdas veikkaus!