Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesus tuota Minnaa, NÄITTEKÖ?

Vierailija
15.10.2005 |

Minna sitten tosiaan tunki itsensä Antin sänkyyn, ja jo silloin Antin vastaukset oli aika...kohteliaita ja lyhyitä.

Mutta toi aamun kuva oli oli todella nolo: Antti nukkuu selin Minnaan, Minna on takertunut lusikka-asentoon ja Antti yrittää potkia sitä pois, kun eukko yrittää päästä lähemmäs ja kiertää jalkoja sen ympärille. Antti parka makaa perse pitkällä ettei Minna pääse lähemmäs, ja muija survoo itseään siihen kunnes Antti tönäs sen lattialle!

Tuosta ei TOSIAAN jäänyt epäselväksi, mitä tämä 2 lapsen äiti, 2 miehen vaimo ja Iinan paras kaveri yritti! Jo illalla sängyssä " Saaks mä silittää sua tästä?" . Ei taida Iina enää olla Minnan frendi, eikä sen poikaystävä ja aviomies taida paljoa perustaa....Hih. Olin kuolla myötähäpeästä kun katsoin tota:)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän nolo!!

Vierailija
2/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoisia ne naiset humalassa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukamas aikuinen ihminen...

Vierailija
4/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella noloa!!! Nyt sillä on varmaan kaks ex-miestä kotona oottelemassa... X) Huvittaa ku Antti monta kertaa " potki" sitä siitä pois, kunnes se paksuperse putosi lattialle...hihihiiii, ihan oikeen! Toivottavasti sitä nolottaa, ja paljon!!!!

Vierailija
5/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koitti olla niin ihanaa... Mua huvitti, kun se Antti potkas eukon lattialle... Ihme, että lähti sit pois hiippailemaan. Mutta se Kathy-parka, reppana raukka... Varmaan on oikeessa elämässä kännissä sellanen riidanhaastaja, kaikki viina taitaa olla rähinäviinaa... Ei taida pikkuneidin psyyke kestää tolla talossa. Raukkaparka!

Vierailija
6/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna ja Timo saa paneskella missä vaan ja milloin vaan (esim. tänään paljussa, yök) mutta pelkästään nukkumista kylki kyljessä paheksutaan. Musta siinä ei oo mitään ihmeellistä,,,,

Vierailija
7/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökamerat ei näytä minkä väriset ne hiukset on...

Vierailija
8/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Antilla mahtanut oikeasti olla tukalat oltavat, kun elähtänyt eukko, ja vielä hänen ihastuksensa " paras kaveri" , tunkee samaan sänkyyn ja ui väkisin liiveihin, eikä ymmärrä vaikka kuinka potkii pois....

Luin subilta, että Minna on tänään selitellyt, kuinka meni vaan juttelee Antin kanssa ja nukahti vahingossa siihen, että ei kai kukaan voi sitä ymmärtää väärin.

Tuon kun katsoi, ei jää paljon väärin ymmärtämisen varaa. Aika helppo nakki, vaikka sitä ei haluttaiskaan, lapset häpeää ja eksät lisääntyy.

Vierailija
9/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu kyse mistään " nukkumisesta kylkikyljessä" , vaan Minna törkeesti änkesi Antin viereen. Huomas että Antti ei sitä siihen halunnu jolloinka potki sen siittä lattialle X)

Vierailija
10/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Iina ja Minna olivat niiin hyvät ystävät, ja että Minna yrittää iskeä Iinan miestä väkisin. Tuosta kohtauksesta oli yhdessä nukkuminen kaukana. Jos sinä tunkisit samaan sänkyyn ja haluaisit lääppiä kaverisi miestä, niin eikö se susta olisi vähän moraalinen ongelma? Tai sulla olisi mies kotona, ja lääppisit toista miestä? Vapaat ihmiset voivat panna telkkarissa, Minna vaan ei ole vapaa ja Antti on Minnan kaverin mies. Ihan sama mitä Timo ja Hanna tekee, tuo on VÄHÄN eri tilanne.

Vierailija
11/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna oli kyllä naurettava, " saanhan mä silittää sua täältä?" .

Vierailija
12/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastahan se selitti et jäi " asioita" kesken talon ulkopuolelle..

Vierailija
13/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jousimies ja teen samaa,

entinen vaakapoikaystäväni ei tollasta tehnyt

se siitä " vaakamaisuudesta" :D

Vierailija
14/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yrittää vielä tuollasta pojankloppia. On se Terhikin paha miehen puutteessaan, mutta sekin on sentäs vapaa. Kyllä mä en ainakaan tuon nähtyäni jatkais suhdetta tuon Minnan kanssa.

Vierailija
15/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tietenkin heti muistin, missä mä olin. En mä nyt niin humalassa ollut, Minna aloitti. - Kun mä vaihdoin asentoa, Antti kääntyi samalla niin, että se polvella työnsi minut alas.

Öööö. Vaihtoi asentoa ja työnsi polvella alas? Antti työskenteli varmaan 5 minuuttia saadakseen Minnan kauemmas, eikä vain jaloilla. Ei tosiaan ollut mitään unissaan potkimista. Vaihdoin asentoa????Tunkemalla tunki, jalkoja toisen jalkojen ympärille ja väliin...ja tiukka ote vyötäröstä.

Vierailija
16/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkisin pois sängyst. Vähän nolo tuollaselle kulahtaneelle kurpalle.Miksi nuori ja timmi Antti kiinnostus tommosesta lehmästä. Mitähän ukkonsa ja lapsensaki ajattelevat? Entä Iina-kamu, jonka ukosta oli kyse?

Vierailija
17/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pontevaan tahtiin niitä potkuja tuli :D

Vierailija
18/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin konkreettisesti. Toivottavasti tuo pätkä näytetään Minnalle kun se on häädetty talosta, sen ilme ja selittelyt voi olla hauskoja:) Ihan kuin joku vuoden hauskimmat kotivideot.

Äidin pikku poika alkaa olla pulassa äidin kanssa. Ja veikkaan seuraavaa äänestystä Antin kohdalta: Minna....koska..An ei tiedä, miten suhtautua, ei ole varmaan vastaavaa ennen kokenut.

Vierailija
19/39 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaks mä silittää sua täältä, jooko

VOI LUOJA!

Vierailija
20/39 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella valitettavaa Minnan lastenkin takia. Rupeehan siellä väkisinkin olohuhteiden takia aivot pehemenemään, mutta itse tekisin kaikkeni etten mokailisi ja jos viina päissään mulla teettäis tuollasta niin en jois.. Ihmettelen muutenkin miten vähän ne on kehitelly siellä tekemistä! Itse jumppasin, keksisin sanapelejä ym. leikkejä ajan tappamiseksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä