G: Epämiellyttävimmät piirteet ihmisen ulkonäössä?
Mitkä piirteet toisen ihmisen (tai omissakin) kasvoissa ovat niitä mitä pidät vastenmielisinä tai rumina?
Itseä puistattaa heikko leuka.
Kommentit (15)
viikset, finnit, leveä lantio miehellä, iso kaksoisleuka, nenäkarvat.
tekee heti ärsyttävän ja typerän ensivaikutelman.
tekee heti ärsyttävän ja typerän ensivaikutelman.
Olen pahoillani jos vaivaan teitä. Tosin moni on ihan kauniiksikin minua sanonut. Liekö totta sekään.
eli löllöllöö vaan koko ihminen yhtä taikinaa (ehkä vielä kalpeaakin) ja naama sellainen taikina-tiinan tavisnaama liialla läskillä.
semmoinen ienhymy, josta täällä oli joskus pitkä ketju, on minusta kamala. Vaikka olis muuten miten komea tai kaunis niin jostain syystä tuo vähentää viehätystä 70 %.
Itselläni oli vinot hampaat, ja kävin oikomishoidossa aikuisena. Kannatti!!
Kun katsoo suomikansaa esim. kauppakeskuksissa, voi valitettavasti vain todeta, että suurin osa porukasta on ylipainoisia ja ainoastaan sen takia vähemmän hemaisevia. Parikyt kiloa painosta pois ja olisivat kaikki melko kauniita. Näin se vaan on.
tihrusilmät niin ällötys on valmis
*Vinot hampaat, keltaiset hampaat
*Ohuet huulet/ liian paksut huulet
*Akne
*Ihottumat
*Kaksoisleuka, pieni leuka, liian vahva leuka
*Iso nenä/köymynenä
*Luomet naamassa
*Riippuvat silmäluomet
*Tihrusilmät
*Kierot silmät
*Hiirenpilluleuka
*Parta naisella
*(Finni)arvet
*Lihavuus
*Anorektisuus
*Pienet tissit naisella
*Liian roikkuvat tissit
*Raskausarvet
*Perseettömyys
*Iso maha (ei raskaus)
Ylipäänsä rumia ovat suomalaiset siilipää-perunanenät, erityisen rumia parrakkaat ja epäsiistit. Ja jos sieraimet näkyy, niin yök.
Rumat hampaat, jaiks.
minusta mikään piirre ei varsinaisesti ole ällöttävä tai vähemmän kiva, koska ihminen ei voi niille mitään. mutta yleinen hoitamattomuus ja suttuisuus minua ärsyttää, koska väikka olisi vähemmän hyvän näköinen voi ainakin olla siisti ja pukeutua asiallisesti.
suhteessa muihin kasvoihin.
Olematon leuka tai aivan hillitön graniittijärkäle, ihan ohuet huulet tai toisaalta myös sellaiset groteskit pusuhuulet, ihan pienet silmät ja toisaalta aivan jättikokoiset, isot hampaat ja ikenet jne. Myös inhottaa tosi värjuäytyneet ja harottavat hampaat, karvaa kasvavat luomet.
minusta mikään piirre ei varsinaisesti ole ällöttävä tai vähemmän kiva, koska ihminen ei voi niille mitään. mutta yleinen hoitamattomuus ja suttuisuus minua ärsyttää, koska väikka olisi vähemmän hyvän näköinen voi ainakin olla siisti ja pukeutua asiallisesti.
Vaikka olisi naamasta kaunis, mutta päällä housut joiden lahkeet laahaa loskassa lättäpohjakenkien kantapään alla, niin hyi yöks. Siisti pukeutuminen vähemmän kauniin päällä on jo huomattavasti viehättävämpi.
jos näen jollain oikein finnisen naaman. Itelläni ei koskaan edes teininä ollut näpyn näppyä ja toivon totisesti ettei omille lapsillenikaa tule.