Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoitin pienestä asiasta mieleni..

Vierailija
25.10.2010 |

Minun hyvällä ystävälläni on suloinen tyttövauva, joka on joitain kuukausin nuorempi kuin meidän taaperopoikamme. Tämä tyttövauva on oikeastikin tosi suloinen ilmestys, isot silmät ja paksu tukka. Olen kuitenkin pahoittanut mieleni useampaan otteeseen,kun olemme olleet esimerkiksi kaupoilla ja puistossa yhdessä ja ihmiset kilvan kehuvat tätä tyttöä ja meidän poikaamme, ei koskaan. Nieleskelin tänäänkin itkua, kun kävi kahvilassa tilanne, että tuntematon vanhempi nainen kävi silittämässä tytön päätä ja kehui oikein vuolaasti häntä suloiseksi. Vilkaisi ohimennen minun poikaani eikä sanonut mitään. Onhan pojalla vain vähän tukkaa eikä ehkä ole muiden mielestä ollenkaan söpö, mutta äidille kuitenkin se kaikkein rakkain ja maailman suloisin. :-'(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. kokemusta on

Vierailija
2/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on olemassa joku lapsi joka on söpömpi tai parempi jossain asiassa kuin omasi. Ja kun itse tiedät että oma lapsesi on juuri sinulle se ihanin, niin miksi tarvit siihen muiden pönkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on, jotkut on kauniimpia kuin toiset. Kyllä minunkin parasta kaveria lapsena aina aikuiset kehui ja mulle ei sanottu mitään. Eivät vain kiinnittäneet huomiota.

Vierailija
4/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinä tiedät että se sun naperosi on maailman rakkain sa suloisin? :)

Vierailija
5/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mieltänsä pahoittaa. Näinhän se on, että jotkut on söpömpiä kuin toiset ja esim. baarissa toisia isketään jatkuvasti ja toisa taas ei koskaan. Eihän se ulkonäkö loppujen lopuksi kerro ihmisestä mitään. Nauti vain omasta ihanasta taaperostasi!

Vierailija
6/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojastasi voi tulla oikein komea aikuisena ja ei pojille ulkonäkö niin tärkeää olekaan.

Vierailija
7/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ties mitä isompana. Ja ole onnellinen, ettei kaikki tuntemattomat tule lääppimään likaisine käsineen ja levittele bakteerejaan ympäriinsä...poikasi ei välitä kuin rakkaittensa mielipiteestä ja teille hän on kaunein ja paras :)

Vierailija
8/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vaan että lapsestasi kehkeyty vielä uljas uros, tyyliin ruma ankanpoikanen, mutta söpö vauva on usein aika tavis isompana

Katselepa vaikka mallien ja missien vauvakuvia, eipä olis uskonut ;)

Vierailija
9/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että että kaverisi vauva on nuorempi ja pienempi kuin omasi. Yleensähän mitä pienempi/nuorempi vauva niin sitä enemmän ihmiset tulee ihastelemaan.

Vierailija
10/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mitäänsanomattoman näköisiä läskeine poskineen ja pienine siansilmineen, vaaleine ripsineen ja kaljuineen. Ne vaan erottuu sitten ne kauniit lapset :)

Vierailija
11/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt ymmärsitte väärin, ei meidän poika mikään ruma lapsi ole. Hänellä ei ole mitään siansilmiä tai läskiposkia, hyi miten rumasti joku luonnehti ihmisen lasta. Ystävän vauva vaan on erityisen kaunis ja ehkä häneen verrattuna lähes kaikki näyttävät vaatimattomilta?

ap

Vierailija
12/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinaksi ja ystävääni (ihanat enkelinkiharat ja muutenkin suloinen) sanoi Unelmaksi.

Repikää siitä. Vieläkin muista ja siitä on melkein 35 vuotta.

Vierailija
13/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi en oikein ymmärrä näitä kommentteja moukkamaisesta käytöksestä. Jos tuo toinen lapsi on niin kaunis että saa spontaanisti tuollaisia kommentteja niin ei mun mielestä voi olettaa että kommentoija kuittaisi jollakin tapaa kaikki muutkin pöydän lapset :) Silloinhan se vasta huomiota herättäisi jos hän heittäisi jotain "onhan tuokin ihan ok" -tyyliin.

Sellaista se elämä vaan on, toiset on söpömpiä, fiksumpia tai jollain muulla tapaa taitavampia kuin toiset. Lapsellesi on tärkeintä että hän on vanhempiensa silmissä se ihanin, ei se ole häneltä pois jos joku muu lapsi on söpö.

Vierailija
14/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muutkin vauvat!

Mulla on kolme lasta. Kaksi ekaa oli poikia eikä kukaan koskaan erityisesti kehunut heitä, olivat ns. tavallisia suloisia vauvoja.

Mutta kolmas on tyttö eikä mielestäni sen kummoisempi kuin kaksi ekaakaan, mutta tyttö saa aina ja kaikkialla ihmiset ihastelemaan hymyään ja valkoista tukkaansa. Siis ehkäpä tyttöjä vaan jostain syystä ihastellaan enemmän?

Vierailija
15/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmiset täysin avoimesti toteaa että kyllä tuo black&tan koira on paljon kauniimpi ja suloisempi. Meillä on siis saman rotuiset koirat, mutta eri väriset ja ihan erilaatuinen turkki sekä trimmaus.

Kyllähän mä ymmärrän tietysti kun siskon kaveritkin näin sanoo suoraan vaikka meidän koiraa ei olisikaan lähimailla

Vierailija
16/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poikavauvoja vanhemmat ihmiset sano suloisiksi, pojat on "potria" tai "tomeria", "pikkumiehiä" jne. Poikavauvoja vaan ei hellitellä ja "söpöstellä" samalla tavalla. Ja, tästä on muistaakseni ihan tutkimustakin tehty, tämä on se lähtökohta miten pojat kasvatetaan miehiksi ja tytöt naisiksi....kohtelu on erilaista jo vauvasta lähtien.

Vierailija
17/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitejä joiden lapset on ihan tavallisen ja vähän tylsän näköisiä. Mene niiden kanssa kahvilaan ja leikkipuistoon.

Ja tätä kaveria, kenellä on tosi kaunis vauva, tapaa vain sinun tai hänen kotona! Niin et joudu enää tuohon tilanteeseen.

Vierailija
18/18 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki lapset voi olla niitä kauneimpia - kuten ei kukkasetkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi